De eerste hipster meldt zich.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:57 schreef Splutje het volgende:
TS is lekker goedkope inkop topics aan het maken
ditquote:
't is wat schatquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zeuuuu wat is het vroeg zeg, even naar de starbucks een caffe latte strawberry extra vierge koffie' tje halen hoor, want anders trek ik deze dag zooo DUIDELIJK niet pfffff.....
Die drink ik dan even heerlijk aan een tafeltje op, Macbookje erbij, BB' tje erbij, even wat vriendinnetjes pingen, facebookje updaten '' Zo even lekker een drankje bij starbucks, voor dat deze verschrikkelijke dag begint, gelukkig om 1 uur lunchen met Anne Marie - Louise en Annemijntje, nog eventwitteren, gewoon even ''sociaal doen''... Vespa' tje of bakfiets vandaag? He-le-maal in, enig!!
HMMMMMMM vanmiddag natuurlijk nog ergens luchen met wat vriendinnetjes... Natuurlijk in ons stamtentje in Oud - Zuid. Wij als intimi noemen oud zuid ook wel ''het dorp'' hihihihhhhiihi..
I am so like Amsterdam incrowd, op vrijdagmiddag drink ik al-tijd een borrel in caffe-pc, maar doordeweeks eigenlijk ook hoor hihihi, een dag zonder borrel vind ik echt een dag niet geleefd.. Gewoon even ontspannen na een dag school. HBO prive - opleiding, echt HEEL zwaar en vermoeiend pff, ik snap echt niet dat sommige mensen de dag door kunnen komen zonder borrel...
-------
JEZUS zo enorm vermoeiend dit soort mensen. Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die dit toneelstuk dag in dag uit volhouden.
Ontmoette een paar maanden geleden een toen imo. leuke meid op stage, en we gingen 2 keer op ''date''... Maar dit soort mensen bleek haar vriendinnengroep, ik wist niet hoe snel ik het af moest kappen![]()
Heb geen zin om zo vroeg inhoudelijk te postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
OP quoten![]()
Wat ben je toch een leeghanger.
Leg uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat jij nog kan posten na gisteravond
vreemd jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat jij nog kan posten na gisteravond
In elke stad te vinden, overigens..quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Amsterdamse wijven met Apples en Blackberries:. Zeer terechte klacht.
Met enkele honderden anderen FOK!kers?quote:
je hoort er altijd ergens bij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik hoor bij niemand![]()
![]()
Verder let ik graag zoveel mogelijk puur en alleen op mezelf, maar het negeren van hippe mensen in Amsterdam is helaas onmogelijk...
De loserige vaders met de ''kids'' in hun babboe-bakfietsen vliegen je om de oren, de wannabe- studentjes die de hele dag in pak door de stad flaneren om interessant te doen...
In het voorbijgaan hoor ik ze soms iets tegen elkaar zeggen, dat is meestal iets in de zin van : '' Eeeujoh maarem, hoor eens, boudewijn belde gisteren''...![]()
' T ergste vind ik nog dat elke meid die er op zijn minst een beetje leuk uitziet meteen dit soort kapsones krijgt. Waar zijn de normale knappe meiden gebleven die niet perse ''erbij willen horen''...![]()
In een andere stad of andere subcultuur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Waar zijn de normale knappe meiden gebleven die niet perse ''erbij willen horen''...![]()
Zeker met een sappie achter de kiezen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind kakwijven meestal wel geil trouwens.
Dat zeggen de wijven uit de OP ook inderdaad: "Ik doe gewoon lekker mijn ding, doe jij lekker jouw ding."quote:
haha loner!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:40 schreef Argo het volgende:
Mensen in groepjes duwen, jullie zijn allemaal individualisten. Je hoeft niet perse ergens bij te horen!
ik heb echt een godsvermogen op de bank en verdien 9000 netto per maand maar toch kies ik er voor om alles behalve apple meuk te halen omdat de prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding staat met wat de concurrent te bieden heeftquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:39 schreef SoraAoi het volgende:
Niks mis mee, deze levensstijl. TS is jaloers omdat ie geen apple producten heeft
Beter dan in een groepje te horen en te gegeneraliseerd te worden, maja zelfs als je alleen bent krijg je zulke voor oordelen.quote:
Je zit altijd in een stereotype.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Beter dan in een groepje te horen en te gegeneraliseerd te worden, maja zelfs als je alleen bent krijg je zulke voor oordelen.
Moest lachen.quote:'' Zo even lekker een drankje bij starbucks, voor dat deze verschrikkelijke dag begint, gelukkig om 1 uur lunchen met Anne Marie - Louise en Annemijntje, nog eventwitteren, gewoon even ''sociaal doen''... Vespa' tje of bakfiets vandaag? He-le-maal in, enig!!
Het TSje bashen is alweer in volle gang zie ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:31 schreef Ritmo het volgende:
Niet gelezen. TS is een stink-alto met een obscure smaak.
Hier moest ik meteen aan denken!quote:
Nooit gezien?!quote:
Hoax, deze fiets heeft niet zo'n achterlijk krat voorop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef blubberboot het volgende:
Je bent pas een hipster als je zo'n fiets hebt...
[ afbeelding ]
Tja, misschien ben je gewoon jezelf, iemand met een eigen identiteit (ookal is 'ie lastig in een hokje te stoppen).quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:50 schreef Mister_Bojangles het volgende:
@Rakker
Ik draag wat ik mooi vind...
Heb dure kleding, goedkope kleding..
Ik ga heen waar het op dat moment leuk is, mijn vrienden zitten nooit bij een hip/modieus gaylord tentje, maar in een bruine kroeg oid....
Verder zet ik nooit op mijn facebook wat ik op dat moment aan het doen ben, ZELFS niet als ik op een plek ben waarvan ik zou kunnen denken ik wou dat iedereen wist dat ik hier was
Ik heb wel een MacbookMaar uit principe alleen al zal ik daarmee nooit in een of ander koffie-tentje gaan zitten...
Heb dus eigenlijk geen idee waar ik bijhoor, beschouw mezelf niet als een nerd, niet als iemand die klakkeloos met elke mode meeloopt, maar ook niet iemand die wereldvreemd is
TS'je bashen mag alleen als het terecht is. Zoals nu.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het TSje bashen is alweer in volle gang zie ik
Deze boiquote:
Wat is daar mis mee? Is gewoon een modeartikelquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef Faxie het volgende:
Goed topic, terechte klacht. Ik zag laatst 2 van dat soort meiden in het poolcafe, met van die nerd brillen op, en toen ik langs de zijkant door de glazen kon kijken viel me op dat het brillen zonder sterkte warenx 1000
Ik denk dat je je daar wel eens heel erg in zou kunnen vergissen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef MonteCristo het volgende:
Rijkeluiskindjes schoppen het toch niet ver
wie wilt er nou voor de fun een bril dragen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is gewoon een modeartikel
En daar is er weer eentjequote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is gewoon een modeartikel
Roep dat maar niet te hard over die beugel....quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wie wilt er nou voor de fun een bril dragen?![]()
Kom laten we ook met zn alle een beugel dragen voor de fun![]()
Wat een kneus ben je dan.... echt lelijk.
echt he...quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En daar is er weer eentje
Een bril is ter verbetering van het zichtvermogen, of ter bescherming van de ogen.
[..]
Roep dat maar niet te hard over die beugel....
Die gast doet HBOquote:
Kabouters die zich druk maken om wat andere mensen met hun vrije tijd doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:49 schreef Ritmo het volgende:
'Mensen' die naar metal luisteren![]()
Autisten die niet uitgaan en 'zichzelf' gaan zitten te zijn op hun zolderkamer
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
hipsters
ts kan ze wel goed nadoen.
ts is ook verkapt een hipster!![]()
Dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Die vespa' s die door de pc rijden verdwijnen volgens mij voor 90 % ' s avonds gewoon in een garagebox onder een flat in diemen trouwens...
Mijn tante woont in Amstelveen, en gaat ook door de pc tuffen als het mooi weer is, met haar Vespaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Die vespa' s die door de pc rijden verdwijnen volgens mij voor 90 % ' s avonds gewoon in een garagebox onder een flat in diemen trouwens...
In Korea enzo bleek het een hype te zijn, tijdje geleden.:')quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wie wilt er nou voor de fun een bril dragen?![]()
Kom laten we ook met zn alle een beugel dragen voor de fun![]()
Wat een kneus ben je dan.... echt lelijk.
Precies. TS bedoelt gewoon Oud-Zuid figuren. En de mensen die 'hipsters' of 'alto's', 'kakkers' of whatever veroordelen zijn zelf op een of andere manier ook wel in een hokje te stoppen dat een dikkequote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef Sapstengel het volgende:
Het zijn niet eens echt hipsters dit. Okay die gaan wel naar de Starbucks, maar niet naar de PC maar juist naar de NDSM-werf voor een of ander underground feestje.
Dit zijn gewoon typische oud zuid-wijven met een retro vespa of de range rover van papa.
Rebecca blijft een prothese.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:35 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Wednesday was al een buitenbeentje voor het vrijdag was.
COUNT ME IN!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:51 schreef Internepper het volgende:
WIE GAAT ER MEE EVEN STARBUCKIE HALEN???????????????????????
Mensen die in overdreven mate laten meewegen wat een ander van ze vindt en of iets wel 'hip' is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Niets mis met starbucks halen (alhoewel, hmm nee), maar mensen die starbucks halen omdat het starbucks is![]()
![]()
Wat dus overigens 90 % van het publiek aldaar is..
Man...waar haal je deze graaf Dracula ineens vandaan?quote:
Juist niet, eindelijk eens een OP waar ik om moest grijnzen, want het is zooooooo waar !quote:
Je zou ook kunnen zeggen dat steeds meer mensen schijt hebben aan de kleinburgerlijkheid die Nederland kenmerkt en gewoon z'n eigen ding doet. Dat ze daaraan uiting geven door middel van muziek en kleding is een fenomeen dat je in elke andere 'jeugdstroming' tegen komt. Dat je bepaalde kleding/accessoires vaker tegenkomt is toch niet zo vreemd? Mensen nemen nu eenmaal dingen van elkaar over.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:41 schreef Crocodi1e het volgende:
Hipsters
Ze proberen niet mainstream te zijn maar Hipster is nu juist in en mainstream dus moet je eigenlijk mainstream te zijn om een niet-mainstream hipster te zijn terwijl je dan eigenlijk gewoon wel mainstream bent.
Als jij te dom bent om te begrijpen dat de beschrijving die TS geeft niet voldoet aan die van een 'hipster' vraag ik me af wat voor type er tegenover jou in de trein zat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef senderrr het volgende:
Laatst zat er in de trein een hipster meisje tegenover me, damn die was lekker.'T wordt nu wel wat lastiger om er over te oordelen maar ben het toch wel met TS eens
.
Valt best mee, ook veel dertigers die denken zich nog lekker hip en jong te voelen, maar het is verder wel een chille tent.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Eckte hipsters zitten trouwens tegenwoordig in Hannekes Boom nabij het CS
Zeker, helemaal aan het water deze zomerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:01 schreef 7Sixes het volgende:
[..]
Valt best mee, ook veel dertigers die denken zich nog lekker hip en jong te voelen, maar het is verder wel een chille tent.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Of die mensen met een bril 'omdat het er hip uitziet' en niet omdat ze slecht zien
en willen nergens bij horen. Wat nergens opslaat, want je verzetten tegen iets en niet ergens bij willen horen vorm je namelijk ook een groep. Dus hun logica gaat niet opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:59 schreef 7Sixes het volgende:
hipsters proberen zich juist tegen alles te verzetten wat mainstream is.
jan Kooijkarperquote:
Iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:18 schreef KanNichtSehen het volgende:
Hipstersuitschot van de wereld
Alto's/heavy metal-fans zijn nog erger.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:18 schreef KanNichtSehen het volgende:
Hipstersuitschot van de wereld
tja, als hun 70 zijn, vertellen ze deze verhalen en wat ze allemaal meegemaakt hebben aan hun kleinkinderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zeuuuu wat is het vroeg zeg, even naar de starbucks een caffe latte strawberry extra vierge koffie' tje halen hoor, want anders trek ik deze dag zooo DUIDELIJK niet pfffff.....
Die drink ik dan even heerlijk aan een tafeltje op, Macbookje erbij, BB' tje erbij, even wat vriendinnetjes pingen, facebookje updaten '' Zo even lekker een drankje bij starbucks, voor dat deze verschrikkelijke dag begint, gelukkig om 1 uur lunchen met Anne Marie - Louise en Annemijntje, nog eventwitteren, gewoon even ''sociaal doen''... Vespa' tje of bakfiets vandaag? He-le-maal in, enig!!
HMMMMMMM vanmiddag natuurlijk nog ergens luchen met wat vriendinnetjes... Natuurlijk in ons stamtentje in Oud - Zuid. Wij als intimi noemen oud zuid ook wel ''het dorp'' hihihihhhhiihi..
I am so like Amsterdam incrowd, op vrijdagmiddag drink ik al-tijd een borrel in caffe-pc, maar doordeweeks eigenlijk ook hoor hihihi, een dag zonder borrel vind ik echt een dag niet geleefd.. Gewoon even ontspannen na een dag school. HBO prive - opleiding, echt HEEL zwaar en vermoeiend pff, ik snap echt niet dat sommige mensen de dag door kunnen komen zonder borrel...
-------
JEZUS zo enorm vermoeiend dit soort mensen. Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die dit toneelstuk dag in dag uit volhouden.
Ontmoette een paar maanden geleden een toen imo. leuke meid op stage, en we gingen 2 keer op ''date''... Maar dit soort mensen bleek haar vriendinnengroep, ik wist niet hoe snel ik het af moest kappen![]()
Waarom heten ze dan HIPsters?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die in overdreven mate laten meewegen wat een ander van ze vindt en of iets wel 'hip' is.Wat dat betreft geef ik die 'hipsters' groot gelijk.
oog voor kwaliteit noemen we datquote:Op zondag 13 november 2011 21:57 schreef Zero17 het volgende:
Zeer terecht. Kuthipsters met die kutbrillen lekker twitteren op hun iPhone bij de starbucks. Vreselijk.
't Land uit met die mensen.
We? Je bedoelt onze clique in de pc?quote:
Die laatste is engquote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef ReV66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
, je ziet vaak van die hipsters die perse buiten de starbucks gaan zitten om naar mensen te kijken die langslopen en dan ook echt gaan poseren om goed voor de dag te komen met je starbucks
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef ReV66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
, je ziet vaak van die hipsters die perse buiten de starbucks gaan zitten om naar mensen te kijken die langslopen en dan ook echt gaan poseren om goed voor de dag te komen met je starbucks
alsof die chick op schindlers list stond man wtfquote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef ReV66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha, onder het mom van; " ik zet een grote koptelefoon op dus nu zie ik er heel erg hip en nonchalant uit"quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef Skillstorm het volgende:
Je vergeet de Beats by Dr Dre headphones en de Rayban zonnebrillen.
Niks mis met Raybans man. Dat is echt niet 'hip' zoals hier bedoeld wordt, de halve wereld loopt daarmee rond. Plus, het zijn gewoon goede zonnebrillen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef Skillstorm het volgende:
Je vergeet de Beats by Dr Dre headphones en de Rayban zonnebrillen.
Goeie prosecco is best te zuipen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:18 schreef Groenevlinder het volgende:
Deze klacht is zo terecht dat ik het topic omhoog schop![]()
Mensen die hun "eigenwaarde"/"status" uit dat soort dingen halen...
"Kijk mij eens hip en interessant zijn"
Zo ken ik er ook een paar die altijd borrelen, een hapje eten met de bff's en proseccootjes drinken.
Prosecco
Sowieso Amsterdammers.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Amsterdamse wijven met Apples en Blackberries:. Zeer terechte klacht.
Dat komt omdat Champagne lekker is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:58 schreef guapo het volgende:
Ik drink dikwijls Champi met mijn buddies
Mijn gezicht vertrok in eenquote:HMMMMMMM vanmiddag natuurlijk nog ergens luchen met wat vriendinnetjes... Natuurlijk in ons stamtentje in Oud - Zuid. Wij als intimi noemen oud zuid ook wel ''het dorp'' hihihihhhhiihi..
Nogal ja... en vaak hebben die types niet door dat ze alleen maar uitgelachen worden, maar voelen ze zich altijd zo bijzonderrrrrrquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef HSG het volgende:
Ik vind het al storend dat mensen hun complete leven lopen te presenteren + elke dag lopen te vertellen wat ze gaan doen.
Mja, eigenlijk hebben we het over 2 groepen mensen: de écht hipsters als zijnde een soort van nieuwe subcultuur en dan gewoon mensen zoals hierboven die lekker prosecco gaan drinken met een heerlijke salade en weer terug naar huis rijden met hun Holleeder-scootertje om daar in hun overhemd met dubbele kraag de nieuwste grote hippe metalen armband te bestellen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef Schpast het volgende:
[..]
Mijn gezicht vertrok in een. TS maakt een van de beste hipstertopics van dit jaar. Hulde.
Dat dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wat is er mis met Ray bans op zich?
Zijn toch gewoon kwalitatief heel goed
Word al moe van het lezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:03 schreef Opkloter het volgende:
Super druk druk, gisteren ook als druk, samen met de vriendinnetjes sushi gegeten en naar een welness-centre geweest.
Vandaag eerst smorgens naar de yoga met een paar dinnetjes, daarna lekker shoppen en lunchen in de stat. poeh poeh, wat druk zeg. Strax nog even naar de Starbucks voor een lekkere frappechinno en natuulijk samen met m'n nieuwe MacBook en Ipad om lekker te twitteren. Morgen ga ik denk ik een hipster montuurtje zonder glazen kopen.
i've got a realy druk life ja
statquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:03 schreef Opkloter het volgende:
Super druk druk, gisteren ook als druk, samen met de vriendinnetjes sushi gegeten en naar een welness-centre geweest.
Vandaag eerst smorgens naar de yoga met een paar dinnetjes, daarna lekker shoppen en lunchen in de stat. poeh poeh, wat druk zeg. Strax nog even naar de Starbucks voor een lekkere frappechinno en natuulijk samen met m'n nieuwe MacBook en Ipad om lekker te twitteren. Morgen ga ik denk ik een hipster montuurtje zonder glazen kopen.
i've got a realy druk life ja
Die eerste roept agressie bij me op.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef ReV66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 3e is wel een baas met z'n snor hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die eerste roept agressie bij me op.
Soms draag ik ook zo'n bril zonder glazen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die eerste roept agressie bij me op.
Je ziet er dan uit als een metroseksueel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Soms draag ik ook zo'n bril zonder glazen.
Ziet er toch ook gewoon goed uit? Enkel aan zo'n sjaaltje zal ik nooit zondigen
Ff serieus ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Doe hem ook enkel aan wanneer de zon schijnt en er het weer naar is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Fewt het volgende:
[..]
Ff serieus ?Die bril is juist erger dan die sjaal. Ik krijg daar zo'n "Je bent het net niet" gevoel bij.
Maar ach ieder zijn ding....
hoeso, iederreen wilt dat tog wete johquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef HSG het volgende:
[..]
stat
Maar goed dit soort berichten lees je inderdaad vaak en niemand die een neuk geeft.
Wat zeg je?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:21 schreef Opkloter het volgende:
[..]
hoeso, iederreen wilt dat tog wete joh
Prima, moet jij weten. Het is niet dat ik er een hekel aan heb. Ik snap alleen niet de reden waarom je een bril zonder glazen op zou doen.... Netzoals je een zonnebril in huis op hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Doe hem ook enkel aan wanneer de zon schijnt en er het weer naar is.
En doe hem enkel op omdat ik vind dat het mooi is, niet omdat het een zogezegde hype is...
Obvious troll.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Bril zonder glazen dragen is obvious troll. Haal je die in de carnavalswinkel ofzo btw?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, want niemand die zo'n bril op heeft vind hem ook mooi.
Kijk, je hipsterquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bril zonder glazen dragen is obvious troll. Haal je die in de carnavalswinkel ofzo btw?
Daar heb je gelijk in, alleen lopen met brillen zonder glazen valt wat mij betreft gewoon in de categorie feestneus opzetten om op te vallen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Jezelf onderscheiden van het ''pack'' doet toch niemand kwaad?
Je moet juist blij zijn met de verscheidenheid in de wereld!
Joris bij de IKEAquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Saisai het volgende:
Sja... Amsterdam is ècht te klein geworden voor Joris, lekker shoppen en wonen in Parijs is veel meer zijn ding. Lekker de wijde wereld in.
en na 2 weken met hangende pootjes terug bij zn ouders in Amsterdam![]()
![]()
Welles.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef H-D het volgende:
Voor sommige mensen is dat geen toneelstuk.
Wel sneu wanneer het onderscheiden van het "pack" betekent dat je je bij een ander, nog triester "pack" aansluit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
True. Heeft weinig met onderscheiden te maken dit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel sneu wanneer het onderscheiden van het "pack" betekent dat je je bij een ander, nog triester "pack" aansluit.
Dat is toch juist niet onderscheiden, waar we het nu over hebben....quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ja en hier sla je de spijker precies op zijn kop.. Zo ken ik er een paar die altijd cosmootjes drinken, puur omdat dat een Sex and the city drankje is...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
maar het gaat hier niet over hipsters
Hipsters zijn imo. gewoon de nieuwe generatie hippies. Ook erg vermoeiende mensen overigens, als je ziet hoeveel moeite die lui doen om aan een bepaalde image te voldoen maargoed...
Ik heb het meer over jongens en meisjes die te veel naar programma' s als the hills en mensen als paris hilton hebben gekeken en dit leven op de een of andere manier na willen doen in hun eigen dagelijkse praktijk...
Mensen die niet dingen doen omdat ze het leuk vinden, maar omdat het nu eenmaal hoort bij het imago waar ze graag onderdeel van willen zijn...
dat idee jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:19 schreef HenkSpermtank het volgende:
Gettin' my nails done <3 Zometeen eventjes naar starbucks, wat drinken met mijn schatjes. Vanavond tanning salon.. <3 #lovemylife xoxo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |