abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103488032
Zeuuuu wat is het vroeg zeg, even naar de starbucks een caffe latte strawberry extra vierge koffie' tje halen hoor, want anders trek ik deze dag zooo DUIDELIJK niet pfffff.....

Die drink ik dan even heerlijk aan een tafeltje op, Macbookje erbij, BB' tje erbij, even wat vriendinnetjes pingen, facebookje updaten '' Zo even lekker een drankje bij starbucks, voor dat deze verschrikkelijke dag begint, gelukkig om 1 uur lunchen met Anne Marie - Louise en Annemijntje, nog eventwitteren, gewoon even ''sociaal doen''... Vespa' tje of bakfiets vandaag? He-le-maal in, enig!!

HMMMMMMM vanmiddag natuurlijk nog ergens luchen met wat vriendinnetjes... Natuurlijk in ons stamtentje in Oud - Zuid. Wij als intimi noemen oud zuid ook wel ''het dorp'' hihihihhhhiihi..

I am so like Amsterdam incrowd, op vrijdagmiddag drink ik al-tijd een borrel in caffe-pc, maar doordeweeks eigenlijk ook hoor hihihi, een dag zonder borrel vind ik echt een dag niet geleefd.. Gewoon even ontspannen na een dag school. HBO prive - opleiding, echt HEEL zwaar en vermoeiend pff, ik snap echt niet dat sommige mensen de dag door kunnen komen zonder borrel...

-------

JEZUS zo enorm vermoeiend dit soort mensen. Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die dit toneelstuk dag in dag uit volhouden.
Ontmoette een paar maanden geleden een toen imo. leuke meid op stage, en we gingen 2 keer op ''date''... Maar dit soort mensen bleek haar vriendinnengroep, ik wist niet hoe snel ik het af moest kappen :( :(
pi_103488050
:r hipsters

ts kan ze wel goed nadoen.
ts is ook verkapt een hipster! :Y
pi_103488131
Zo veel topics zijn hier al over geweest. Gelukkig is deze klacht zo terecht dat er ook nooit genoeg van kunnen zijn :') Inderdaad Macbook, nerdbril, Starbucks beker zó vastgehouden dat het logo zichtbaar is, ondertussen lekker aanklooien in Photoshop en nutteloze dingen zeggen op Twitter.

Mag ik even kotsen? :r
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_103488137
Amsterdamse wijven met Apples en Blackberries: :'). Zeer terechte klacht.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 24 oktober 2011 @ 09:55:48 #5
256666 leeell
I know you're lonely
pi_103488156
Hipsters :') :r
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  maandag 24 oktober 2011 @ 09:56:46 #6
350337 Pindakaaspot
Geen inspiratie...
pi_103488183
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef leeell het volgende:
Hipsters :') :r
^O^
pi_103488193
TS is lekker goedkope inkop topics aan het maken
Eens met wat hierboven staat
pi_103488214
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:57 schreef Splutje het volgende:
TS is lekker goedkope inkop topics aan het maken
De eerste hipster meldt zich.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_103488220
Het is zo verschrikkelijk irritant dat het gewoon leuk is om er een topic over te schrijven...

En als deze is weggezakt wil ik vast weer een nieuwe schrijven:D

Hippe mensen zijn verschrikkelijk, maar de amsterdamse hippe mensen zijn nog het ergste van allemaal..
pi_103488221
Vermoeiende OP om te lezen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_103488226
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:57 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

De eerste hipster meldt zich.
:')!
pi_103488331
Watch me type in public _O_
  maandag 24 oktober 2011 @ 10:06:04 #13
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_103488379
quote:
13s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:58 schreef ValHallen het volgende:
Vermoeiende OP om te lezen.
dit
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_103488391
Het zijn niet eens echt hipsters dit. Okay die gaan wel naar de Starbucks, maar niet naar de PC maar juist naar de NDSM-werf voor een of ander underground feestje.

Dit zijn gewoon typische oud zuid-wijven met een retro vespa of de range rover van papa.
pi_103488598
TS is geditched door z'n date omdat hij geen Facebook heeft. :D
pi_103488668
Overigens is dit een normaal straatbeeld, en derhalve geen hipsters. Eckte hipsters willen zo radicaal anders zijn dat ze helemaal geen Apple hebben en naar de Starbucks gaan. En eckte hipsters luisteren ook geen Skrillex of DJVT.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_103488673
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zeuuuu wat is het vroeg zeg, even naar de starbucks een caffe latte strawberry extra vierge koffie' tje halen hoor, want anders trek ik deze dag zooo DUIDELIJK niet pfffff.....

Die drink ik dan even heerlijk aan een tafeltje op, Macbookje erbij, BB' tje erbij, even wat vriendinnetjes pingen, facebookje updaten '' Zo even lekker een drankje bij starbucks, voor dat deze verschrikkelijke dag begint, gelukkig om 1 uur lunchen met Anne Marie - Louise en Annemijntje, nog eventwitteren, gewoon even ''sociaal doen''... Vespa' tje of bakfiets vandaag? He-le-maal in, enig!!

HMMMMMMM vanmiddag natuurlijk nog ergens luchen met wat vriendinnetjes... Natuurlijk in ons stamtentje in Oud - Zuid. Wij als intimi noemen oud zuid ook wel ''het dorp'' hihihihhhhiihi..

I am so like Amsterdam incrowd, op vrijdagmiddag drink ik al-tijd een borrel in caffe-pc, maar doordeweeks eigenlijk ook hoor hihihi, een dag zonder borrel vind ik echt een dag niet geleefd.. Gewoon even ontspannen na een dag school. HBO prive - opleiding, echt HEEL zwaar en vermoeiend pff, ik snap echt niet dat sommige mensen de dag door kunnen komen zonder borrel...

-------

JEZUS zo enorm vermoeiend dit soort mensen. Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die dit toneelstuk dag in dag uit volhouden.
Ontmoette een paar maanden geleden een toen imo. leuke meid op stage, en we gingen 2 keer op ''date''... Maar dit soort mensen bleek haar vriendinnengroep, ik wist niet hoe snel ik het af moest kappen :( :(
't is wat schat :')
pi_103488773
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

OP quoten :')

Wat ben je toch een leeghanger.
pi_103488797
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Dat jij nog kan posten na gisteravond
pi_103488806
quote:
11s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:26 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

OP quoten :')

Wat ben je toch een leeghanger.
Heb geen zin om zo vroeg inhoudelijk te posten :')
pi_103488812
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:27 schreef Splutje het volgende:

[..]

Leg uit :')
  maandag 24 oktober 2011 @ 10:28:24 #22
256666 leeell
I know you're lonely
pi_103488813
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:27 schreef Splutje het volgende:

[..]

vreemd ja
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_103488818
?! :?
pi_103488829
Ik krijg er ook een slappe van. Terechte klacht.

Communiceren voor de vorm. Het is helemaal irritant als je dat soort berichten ontvangt. Je ziet gelijk dat het om de vorm gaat en als je een spatie terug stuurt is het eigenlijk genoeg. Dan hoort haar omgeving. *ping*. :')
pi_103488864
Het zijn trouwens ook altijd van die wijven die een of andere simpele HBO studie doen als communicatie, of juist door het geld van vaderlief naar een prive-opleiding kunnen om iets met Business & Management te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')