Zeuuuu wat is het vroeg zeg, even naar de starbucks een caffe latte strawberry extra vierge koffie' tje halen hoor, want anders trek ik deze dag zooo DUIDELIJK niet pfffff.....
Die drink ik dan even heerlijk aan een tafeltje op, Macbookje erbij, BB' tje erbij, even wat vriendinnet
jes pingen, facebookje updaten '' Zo even lekker een drankje bij starbucks, voor dat deze verschrikkelijke dag begint, gelukkig om 1 uur lunchen met Anne Marie - Louise en Annemijntje, nog eventwitteren, gewoon even ''sociaal doen''... Vespa' tje of bakfiets vandaag? He-le-maal in, enig!!
HMMMMMMM vanmiddag natuurlijk nog ergens luchen met wat vriendinnetjes... Natuurlijk in ons stamtentje in Oud - Zuid. Wij als intimi noemen oud zuid ook wel ''het dorp'' hihihihhhhiihi..
I am so like Amsterdam incrowd, op vrijdagmiddag drink ik al-tijd een borrel in caffe-pc, maar doordeweeks eigenlijk ook hoor hihihi, een dag zonder borrel vind ik echt een dag niet geleefd.. Gewoon even ontspannen na een dag school. HBO prive - opleiding, echt HEEL zwaar en vermoeiend pff, ik snap echt niet dat sommige mensen de dag door kunnen komen zonder borrel...
-------
JEZUS zo enorm vermoeiend dit soort mensen. Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die dit toneelstuk dag in dag uit volhouden.
Ontmoette een paar maanden geleden een toen imo. leuke meid op stage, en we gingen 2 keer op ''date''... Maar dit soort mensen bleek haar vriendinnengroep, ik wist niet hoe snel ik het af moest kappen