De eerste hipster meldt zich.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:57 schreef Splutje het volgende:
TS is lekker goedkope inkop topics aan het maken
ditquote:
't is wat schatquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zeuuuu wat is het vroeg zeg, even naar de starbucks een caffe latte strawberry extra vierge koffie' tje halen hoor, want anders trek ik deze dag zooo DUIDELIJK niet pfffff.....
Die drink ik dan even heerlijk aan een tafeltje op, Macbookje erbij, BB' tje erbij, even wat vriendinnetjes pingen, facebookje updaten '' Zo even lekker een drankje bij starbucks, voor dat deze verschrikkelijke dag begint, gelukkig om 1 uur lunchen met Anne Marie - Louise en Annemijntje, nog eventwitteren, gewoon even ''sociaal doen''... Vespa' tje of bakfiets vandaag? He-le-maal in, enig!!
HMMMMMMM vanmiddag natuurlijk nog ergens luchen met wat vriendinnetjes... Natuurlijk in ons stamtentje in Oud - Zuid. Wij als intimi noemen oud zuid ook wel ''het dorp'' hihihihhhhiihi..
I am so like Amsterdam incrowd, op vrijdagmiddag drink ik al-tijd een borrel in caffe-pc, maar doordeweeks eigenlijk ook hoor hihihi, een dag zonder borrel vind ik echt een dag niet geleefd.. Gewoon even ontspannen na een dag school. HBO prive - opleiding, echt HEEL zwaar en vermoeiend pff, ik snap echt niet dat sommige mensen de dag door kunnen komen zonder borrel...
-------
JEZUS zo enorm vermoeiend dit soort mensen. Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die dit toneelstuk dag in dag uit volhouden.
Ontmoette een paar maanden geleden een toen imo. leuke meid op stage, en we gingen 2 keer op ''date''... Maar dit soort mensen bleek haar vriendinnengroep, ik wist niet hoe snel ik het af moest kappen![]()
Heb geen zin om zo vroeg inhoudelijk te postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
OP quoten![]()
Wat ben je toch een leeghanger.
Leg uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat jij nog kan posten na gisteravond
vreemd jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat jij nog kan posten na gisteravond
In elke stad te vinden, overigens..quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Amsterdamse wijven met Apples en Blackberries:. Zeer terechte klacht.
Met enkele honderden anderen FOK!kers?quote:
je hoort er altijd ergens bij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik hoor bij niemand![]()
![]()
Verder let ik graag zoveel mogelijk puur en alleen op mezelf, maar het negeren van hippe mensen in Amsterdam is helaas onmogelijk...
De loserige vaders met de ''kids'' in hun babboe-bakfietsen vliegen je om de oren, de wannabe- studentjes die de hele dag in pak door de stad flaneren om interessant te doen...
In het voorbijgaan hoor ik ze soms iets tegen elkaar zeggen, dat is meestal iets in de zin van : '' Eeeujoh maarem, hoor eens, boudewijn belde gisteren''...![]()
' T ergste vind ik nog dat elke meid die er op zijn minst een beetje leuk uitziet meteen dit soort kapsones krijgt. Waar zijn de normale knappe meiden gebleven die niet perse ''erbij willen horen''...![]()
In een andere stad of andere subcultuur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Waar zijn de normale knappe meiden gebleven die niet perse ''erbij willen horen''...![]()
Zeker met een sappie achter de kiezen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind kakwijven meestal wel geil trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |