De eerste hipster meldt zich.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:57 schreef Splutje het volgende:
TS is lekker goedkope inkop topics aan het maken
ditquote:
't is wat schatquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zeuuuu wat is het vroeg zeg, even naar de starbucks een caffe latte strawberry extra vierge koffie' tje halen hoor, want anders trek ik deze dag zooo DUIDELIJK niet pfffff.....
Die drink ik dan even heerlijk aan een tafeltje op, Macbookje erbij, BB' tje erbij, even wat vriendinnetjes pingen, facebookje updaten '' Zo even lekker een drankje bij starbucks, voor dat deze verschrikkelijke dag begint, gelukkig om 1 uur lunchen met Anne Marie - Louise en Annemijntje, nog eventwitteren, gewoon even ''sociaal doen''... Vespa' tje of bakfiets vandaag? He-le-maal in, enig!!
HMMMMMMM vanmiddag natuurlijk nog ergens luchen met wat vriendinnetjes... Natuurlijk in ons stamtentje in Oud - Zuid. Wij als intimi noemen oud zuid ook wel ''het dorp'' hihihihhhhiihi..
I am so like Amsterdam incrowd, op vrijdagmiddag drink ik al-tijd een borrel in caffe-pc, maar doordeweeks eigenlijk ook hoor hihihi, een dag zonder borrel vind ik echt een dag niet geleefd.. Gewoon even ontspannen na een dag school. HBO prive - opleiding, echt HEEL zwaar en vermoeiend pff, ik snap echt niet dat sommige mensen de dag door kunnen komen zonder borrel...
-------
JEZUS zo enorm vermoeiend dit soort mensen. Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die dit toneelstuk dag in dag uit volhouden.
Ontmoette een paar maanden geleden een toen imo. leuke meid op stage, en we gingen 2 keer op ''date''... Maar dit soort mensen bleek haar vriendinnengroep, ik wist niet hoe snel ik het af moest kappen![]()
Heb geen zin om zo vroeg inhoudelijk te postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
OP quoten![]()
Wat ben je toch een leeghanger.
Leg uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat jij nog kan posten na gisteravond
vreemd jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat jij nog kan posten na gisteravond
In elke stad te vinden, overigens..quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Amsterdamse wijven met Apples en Blackberries:. Zeer terechte klacht.
Met enkele honderden anderen FOK!kers?quote:
je hoort er altijd ergens bij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik hoor bij niemand![]()
![]()
Verder let ik graag zoveel mogelijk puur en alleen op mezelf, maar het negeren van hippe mensen in Amsterdam is helaas onmogelijk...
De loserige vaders met de ''kids'' in hun babboe-bakfietsen vliegen je om de oren, de wannabe- studentjes die de hele dag in pak door de stad flaneren om interessant te doen...
In het voorbijgaan hoor ik ze soms iets tegen elkaar zeggen, dat is meestal iets in de zin van : '' Eeeujoh maarem, hoor eens, boudewijn belde gisteren''...![]()
' T ergste vind ik nog dat elke meid die er op zijn minst een beetje leuk uitziet meteen dit soort kapsones krijgt. Waar zijn de normale knappe meiden gebleven die niet perse ''erbij willen horen''...![]()
In een andere stad of andere subcultuur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Waar zijn de normale knappe meiden gebleven die niet perse ''erbij willen horen''...![]()
Zeker met een sappie achter de kiezen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind kakwijven meestal wel geil trouwens.
Dat zeggen de wijven uit de OP ook inderdaad: "Ik doe gewoon lekker mijn ding, doe jij lekker jouw ding."quote:
haha loner!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:40 schreef Argo het volgende:
Mensen in groepjes duwen, jullie zijn allemaal individualisten. Je hoeft niet perse ergens bij te horen!
ik heb echt een godsvermogen op de bank en verdien 9000 netto per maand maar toch kies ik er voor om alles behalve apple meuk te halen omdat de prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding staat met wat de concurrent te bieden heeftquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:39 schreef SoraAoi het volgende:
Niks mis mee, deze levensstijl. TS is jaloers omdat ie geen apple producten heeft
Beter dan in een groepje te horen en te gegeneraliseerd te worden, maja zelfs als je alleen bent krijg je zulke voor oordelen.quote:
Je zit altijd in een stereotype.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Beter dan in een groepje te horen en te gegeneraliseerd te worden, maja zelfs als je alleen bent krijg je zulke voor oordelen.
Moest lachen.quote:'' Zo even lekker een drankje bij starbucks, voor dat deze verschrikkelijke dag begint, gelukkig om 1 uur lunchen met Anne Marie - Louise en Annemijntje, nog eventwitteren, gewoon even ''sociaal doen''... Vespa' tje of bakfiets vandaag? He-le-maal in, enig!!
Het TSje bashen is alweer in volle gang zie ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:31 schreef Ritmo het volgende:
Niet gelezen. TS is een stink-alto met een obscure smaak.
Hier moest ik meteen aan denken!quote:
Nooit gezien?!quote:
Hoax, deze fiets heeft niet zo'n achterlijk krat voorop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef blubberboot het volgende:
Je bent pas een hipster als je zo'n fiets hebt...
[ afbeelding ]
Tja, misschien ben je gewoon jezelf, iemand met een eigen identiteit (ookal is 'ie lastig in een hokje te stoppen).quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:50 schreef Mister_Bojangles het volgende:
@Rakker
Ik draag wat ik mooi vind...
Heb dure kleding, goedkope kleding..
Ik ga heen waar het op dat moment leuk is, mijn vrienden zitten nooit bij een hip/modieus gaylord tentje, maar in een bruine kroeg oid....
Verder zet ik nooit op mijn facebook wat ik op dat moment aan het doen ben, ZELFS niet als ik op een plek ben waarvan ik zou kunnen denken ik wou dat iedereen wist dat ik hier was
Ik heb wel een MacbookMaar uit principe alleen al zal ik daarmee nooit in een of ander koffie-tentje gaan zitten...
Heb dus eigenlijk geen idee waar ik bijhoor, beschouw mezelf niet als een nerd, niet als iemand die klakkeloos met elke mode meeloopt, maar ook niet iemand die wereldvreemd is
TS'je bashen mag alleen als het terecht is. Zoals nu.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het TSje bashen is alweer in volle gang zie ik
Deze boiquote:
Wat is daar mis mee? Is gewoon een modeartikelquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef Faxie het volgende:
Goed topic, terechte klacht. Ik zag laatst 2 van dat soort meiden in het poolcafe, met van die nerd brillen op, en toen ik langs de zijkant door de glazen kon kijken viel me op dat het brillen zonder sterkte warenx 1000
Ik denk dat je je daar wel eens heel erg in zou kunnen vergissen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef MonteCristo het volgende:
Rijkeluiskindjes schoppen het toch niet ver
wie wilt er nou voor de fun een bril dragen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is gewoon een modeartikel
En daar is er weer eentjequote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is gewoon een modeartikel
Roep dat maar niet te hard over die beugel....quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wie wilt er nou voor de fun een bril dragen?![]()
Kom laten we ook met zn alle een beugel dragen voor de fun![]()
Wat een kneus ben je dan.... echt lelijk.
echt he...quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En daar is er weer eentje
Een bril is ter verbetering van het zichtvermogen, of ter bescherming van de ogen.
[..]
Roep dat maar niet te hard over die beugel....
Die gast doet HBOquote:
Kabouters die zich druk maken om wat andere mensen met hun vrije tijd doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:49 schreef Ritmo het volgende:
'Mensen' die naar metal luisteren![]()
Autisten die niet uitgaan en 'zichzelf' gaan zitten te zijn op hun zolderkamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |