Ik krijg ineens flashbacks naar dat programma "genante lijven".quote:
Bipsenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, het is natuurlijk niet dat een kut het enige is dat aantrekkelijk aan een vrouw is. Wij vinden (als ik voor de rest mag spreken) ook het kopje en de borsten ontzettend belangrijk. Sommige mensen hebben het ook wat meer met bipsen, maar tieten overheersen stiekem wel.
WTF heeft dat met dit te maken:quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, je neukt "iemand" en niet alleen de anus (of kut in jouw geval).
Of wel?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet hoe het met hetero's zit maar over het algemeen ben ik niet aangetrokken tot anussen.
Oh, jezus, je gaat toch niet over gevoelens ofz beginnen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, je neukt "iemand" en niet alleen de anus (of kut in jouw geval).
Of wel?
gevoelige anus?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, jezus, je gaat toch niet over gevoelens ofz beginnen?
Simpel, ik vind een anus niet aantrekkelijk.quote:
Maar de anus vind jou wel aantrekkelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, ik vind een anus niet aantrekkelijk.
Shit, te vrouwelijk inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, jezus, je gaat toch niet over gevoelens ofz beginnen?
Zeker, daarom vond php me ook zo aardig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar de anus vind jou wel aantrekkelijk.
Juist. en daarom vroeg ik:quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, ik vind een anus niet aantrekkelijk.
*zucht*quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus dat jij op een gegeven moment je vleesstaaf in de reet steekt van je nieuwe vriendje, is eigenlijk met tegenzin? Ik snap het ff niet meer.
Ja, ik vind de persoon dan aantrekkelijk en neuk dus niet met tegenzin, maar enkel het vooruitzicht van een anus word ik niet heet of koud van nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Juist. en daarom vroeg ik:
[..]
*zucht*
Kijk. Het duurde 2 pagina's, maar we zijn er.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik vind de persoon dan aantrekkelijk en neuk dus niet met tegenzin, maar enkel het vooruitzicht van een anus word ik niet heet of koud van nee.
Een homoseksuele relatie is altijd geven en nemen. Het moet van twee kanten komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik vind de persoon dan aantrekkelijk en neuk dus niet met tegenzin, maar enkel het vooruitzicht van een anus word ik niet heet of koud van nee.
Mwah, ieder lelijk kutwijf heeft een pruim, word je van die gedachte geil? Mariette Hamer heeft een kutje, kan je neuken, lekker toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk. Het duurde 2 pagina's, maar we zijn er.
Mannen hebben dat wel met pruimpjes.
Maar als ik het begrijp is het zo:quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier is antwoord VS. soms is het beter vantevoren te weten hoe die eruit ziet/ruikt/of hoeveel vuisten je er met gemak in kwijt kan.quote:
Ja hoor. Echte kerels drukken alles aan. Auto's, brommers en vrachtwagens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, ieder lelijk kutwijf heeft een pruim, word je van die gedachte geil? Mariette Hamer heeft een kutje, kan je neuken, lekker toch?
Lijkt me niet toch?
Nee niet dus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar als ik het begrijp is het zo:
Je valt op kerels, klaarkomen is ook lekker maar bij gebrek aan een fatsoenlijke kut doe je het maar in de reet. Min of meer met tegenzin.
Goed punt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:38 schreef De_Nuance het volgende:
Een man heeft toch ook een piemel, die wordt nu wel onderbelicht in het anusverhaal denk ik.
Die staat hoog bij mij in de lijst van mensen die gewoon een gimmick moeten zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:38 schreef Picchia het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die posts van BansheeBoy. Volgens mij zit hij ook in de kast.
Kep wel de indruk dat ie veel alleen is en weinig buiten komt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:38 schreef Picchia het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die posts van BansheeBoy. Volgens mij zit hij ook in de kast.
Ik zei laatst dat hij zijn bek moest houden en moest opflikkerenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die staat hoog bij mij in de lijst van mensen die gewoon een gimmick moeten zijn.
Hij negeert trouwens elke post van mij.
Oja joh? Sow hey...quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zei laatst dat hij zijn bek moest houden en moest opflikkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |