Ik wordt daar niks beter van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja pas d'r op, je wil toch niet dat ik hetero word of wel?
Ik val voor een persoon, uitstraling, karakter, humor, uiterlijk etc. etc.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kep met een exit-only gaatje inderdaad niets nee.
De buitenkant hoor je uiteraard netjes te bleken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Beide anussen zijn bruin van binnen.
Is het niet lastig neuken als je niet opgewonden raakt van een anus? Lijkt me namelijk erg kut (hihi) als de kut niet opwindend is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik val voor een persoon, uitstraling, karakter, humor, uiterlijk etc. etc.
Niet de kut, anus, penis of wat dan ook.
Ow, mijn hele wereldbeeld over homo's aan diggelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet hoe het met hetero's zit maar over het algemeen ben ik niet aangetrokken tot anussen.
Misschien dat jullie enkel voor de kut gaan, kan ook.
Hm, ik weet niet, maar voor ik met iemand naar bed ga moet ik al wel opgewonden raken van hem. En meestal lopen mensen niet naakt over straat met een uitpuilende anus waar ik opgewonden van moet raken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het niet lastig neuken als je niet opgewonden raakt van een anus? Lijkt me namelijk erg kut (hihi) als de kut niet opwindend is.
Je bedoelt hun huidskleur?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De buitenkant hoor je uiteraard netjes te bleken.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
Wat zijn jullie barbaars!
Ik heb medelijden met de vrouwen.
Leuk koppie en persoonlijkheid staat gewoon op 1.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, mijn hele wereldbeeld over homo's aan diggelen.
quote:
Waarom zie ik altijd dingen voor me? Dat laatste lijkt me echt een droevig gezichtquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet, maar voor ik met iemand naar bed ga moet ik al wel opgewonden raken van hem. En meestal lopen mensen niet naakt over straat met een uitpuilende anus waar ik opgewonden van moet raken.
Maar misschien is het hier in de Oost anders dan waar jij vandaan komt.
Dus dat jij op een gegeven moment je vleesstaaf in de reet steekt van je nieuwe vriendje, is eigenlijk met tegenzin? Ik snap het ff niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk koppie en persoonlijkheid staat gewoon op 1.
Jij komt pas tot de conclusie dat je met iemand naar bed wilt omdat je haar kut hebt gezien dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus dat jij op een gegeven moment je vleesstaaf in de reet steekt van je nieuwe vriendje, is eigenlijk met tegenzin? Ik snap het ff niet meer.
Heeft niks met voorspel uit te staan, maar jullie kunnen me toch niet wijs maken dat een kut het enige is waar je bij stilstaat? Hm, en ik dacht dat homo's oppervlakkig waren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zie ik altijd dingen voor me? Dat laatste lijkt me echt een droevig gezicht![]()
Lijkt een beetje op vrouwen die ook persé een voorspel moeten hebben, trouwens. iksdee
Soms zou dat wel beter zijn inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij komt pas tot de conclusie dat je met iemand naar bed wilt omdat je haar kut hebt gezien dan?
Okay... way off. Snap er de kloten van nog. Je springt van de hak op de tak.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij komt pas tot de conclusie dat je met iemand naar bed wilt omdat je haar kut hebt gezien dan?
Simpel, je neukt "iemand" en niet alleen de anus (of kut in jouw geval).quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Okay... way off. Snap er de kloten van nog. Je springt van de hak op de tak.
Oh, het is natuurlijk niet dat een kut het enige is dat aantrekkelijk aan een vrouw is. Wij vinden (als ik voor de rest mag spreken) ook het kopje en de borsten ontzettend belangrijk. Sommige mensen hebben het ook wat meer met bipsen, maar tieten overheersen stiekem wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heeft niks met voorspel uit te staan, maar jullie kunnen me toch niet wijs maken dat een kut het enige is waar je bij stilstaat? Hm, en ik dacht dat homo's oppervlakkig waren.
Toch moet ik een keer zo'n röntgen bril van jullie lenen, ik weet niet hoe jullie die kutten overal zien, ik zie ze nooit.
Ik krijg ineens flashbacks naar dat programma "genante lijven".quote:
Bipsenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, het is natuurlijk niet dat een kut het enige is dat aantrekkelijk aan een vrouw is. Wij vinden (als ik voor de rest mag spreken) ook het kopje en de borsten ontzettend belangrijk. Sommige mensen hebben het ook wat meer met bipsen, maar tieten overheersen stiekem wel.
WTF heeft dat met dit te maken:quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, je neukt "iemand" en niet alleen de anus (of kut in jouw geval).
Of wel?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet hoe het met hetero's zit maar over het algemeen ben ik niet aangetrokken tot anussen.
Oh, jezus, je gaat toch niet over gevoelens ofz beginnen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, je neukt "iemand" en niet alleen de anus (of kut in jouw geval).
Of wel?
gevoelige anus?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, jezus, je gaat toch niet over gevoelens ofz beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |