De gedachte van de Turkse snor van Nuance op het sterretje van zijn vrouw?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je zin gekregen in je vrouw na dat te lezen ja?
Dat zijn dan ook vrouwen, jakkiebah.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef De_Nuance het volgende:
Bah bah bah jongens.
Dit zou nooit gebeuren met Disana en Whiskers erbij.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de wereld.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
de Turkse snor van Nuance op het sterretje van zijn vrouw?
Ach, hij is al vergaan, wat maakt het uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de wereld.
Gelukkig maar, anders liep je er ook niet zo bij.quote:
Ah, je hebt je Halloweenpakje alvast uitgekozen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders liep je er ook niet zo bij.
[ afbeelding ]
Zo ga ik inderdaad langs de deuren voor snoep.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, je hebt je Halloweenpakje alvast uitgekozen?
Ja, de korte pittige kapsels met een mening over de wereld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo ga ik inderdaad langs de deuren voor snoep.
Werkt goed bij wanhopige single vrouwen van in de 40, de Groenlinks types zegmaar.
Jazeker, ze glibberen de deur uit met hun snoepgoed kan ik je vertellen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, de korte pittige kapsels met een mening over de wereld.
Constatering.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Al die vooroordelen over homo's.
Lekker stukje rood vlees.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook vrouwen, jakkiebah.
Verzuurd vlees ziet er groen uitquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Constatering.
Je hebt telkens wel een user die je helemaal ophemelt en verheugt te zien op een meet. En we weten dat je voorkeur gaat naar Chadli modellen.
1+1=2
Ik moet ineens denken aan een lekkend blondje aan mijn linkerzijde vorige week.quote:
Jaloers vriend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Constatering.
Je hebt telkens wel een user die je helemaal ophemelt en verheugt te zien op een meet. En we weten dat je voorkeur gaat naar Chadli modellen.
1+1=2
Hij heeft een Chadli-complex.quote:
De dreadlocks gaan toch meer richting de SP volgens mij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef Picchia het volgende:
De korte pittige kapsels zitten bij de PvdA. GroenLinks is meer van het natuurlijke en dreadlocks.
Ze zitten gewoon overal behalve D66, de Gristenen en VVD.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De dreadlocks gaan toch meer richting de SP volgens mij.
Och, gebrek doet regels breken. Behoefte he?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens is Chadli Marokkaans en De_Nuance alles behalve, gij rare 3-voud.
Ik heb ooit een dinnetje gehad met dreads, maar dat is het toch niet echt. Dat schuurt als de nete.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zitten gewoon overal behalve D66, de Gristenen en VVD.
Valt mee hoor, niet iedereen is wanhopig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Och, gebrek doet regels breken. Behoefte he?
Had ze daar dreads?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb ooit een dinnetje gehad met dreads, maar dat is het toch niet echt. Dat schuurt als de nete.
Dreads op haar hoofd?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb ooit een dinnetje gehad met dreads, maar dat is het toch niet echt. Dat schuurt als de nete.
Bedoel je het blondje op wiens aanwezigheid ik je moest attenderen, omdat je haar niet had gezien ondanks het feit dat ze naast je zat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een lekkend blondje aan mijn linkerzijde vorige week.
Damnnnquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had ze daar dreads?
Damn man, you're hardcore.
Had ze een snor??quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja die ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je het blondje op wiens aanwezigheid ik je moest attenderen, omdat je haar niet had gezien ondanks het feit dat ze naast je zat?
Daar zou ik idd we'll eens een biefstukje mee willen eten.
Mijn zusje zegt dat de knapste mannen altijd homo zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die ja.
Had laatst zo'n wijf die een gesprekje met me wou aangaan, ze gebruikte m'n iPad als excuus. Wanneer zien ze nou eens in dat ze homo's met rust moeten laten, rare vrouwmenschen, ik ben geen vrouwelijk lustobject.
Geeft niks, heb altijd het idee dat bij mensen met dreads er wel meer dan alleen tarrels op hun hoofd zit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja. Geen konthaardreads zoals VS natuurlijk hoopt.
Ik als ervaringsdeskundige kan dat dagelijks voor de spiegel beamen natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zusje zegt dat de knapste mannen altijd homo zijn
Dat zou ik ook zeggen als de knapste mannen niet op mij zouden vallen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omgekeerd is het niet zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan staat je smaak ter discussie...quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik als ervaringsdeskundige kan dat dagelijks voor de spiegel beamen natuurlijk.
Dat was bij deze niet het geval.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niks, heb altijd het idee dat bij mensen met dreads er wel meer dan alleen tarrels op hun hoofd zit.
Dat is waar, ben niet zomaar een van de knappen maar gewoon de knapste.quote:
Mijn zusje had een keer een vriendje, dat was nog in groep 3 van de basisschool. Hij kwam bij ons thuis en is toen verliefd op mij gewordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik als ervaringsdeskundige kan dat dagelijks voor de spiegel beamen natuurlijk.
Haha booyaka!quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zusje had een keer een vriendje, dat was nog in groep 3 van de basisschool. Hij kwam bij ons thuis en is toen verliefd op mij geworden
Wat is het verschil? Beide anussen zijn bruin van binnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens is Chadli Marokkaans en De_Nuance alles behalve, gij rare 3-voud.
Hm, ik weet niet hoe het met hetero's zit maar over het algemeen ben ik niet aangetrokken tot anussen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Beide anussen zijn bruin van binnen.
Ik geef je gewoon gelijk. Je bent nog jong en een flinke deuk kan je toekomst een andere koers geven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, ben niet zomaar een van de knappen maar gewoon de knapste.
Bij deze mijn rectificatie.
Dan moet je ook zo'n botdje uit de oorlog hebben met 'vrouwen niet gewenscht' ipv Joden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die ja.
Had laatst zo'n wijf die een gesprekje met me wou aangaan, ze gebruikte m'n iPad als excuus. Wanneer zien ze nou eens in dat ze homo's met rust moeten laten, rare vrouwmenschen, ik ben geen vrouwelijk lustobject.
Meestal zit er vrij weinig poep achter de anus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Beide anussen zijn bruin van binnen.
Ja pas d'r op, je wil toch niet dat ik hetero word of wel?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon gelijk. Je bent nog jong en een flinke deuk kan je toekomst een andere koers geven.
Kep met een exit-only gaatje inderdaad niets nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet hoe het met hetero's zit maar over het algemeen ben ik niet aangetrokken tot anussen.
Misschien dat jullie enkel voor de kut gaan, kan ook.
Wij gaan enkel voor kut en tietenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet hoe het met hetero's zit maar over het algemeen ben ik niet aangetrokken tot anussen.
Misschien dat jullie enkel voor de kut gaan, kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |