De gedachte van de Turkse snor van Nuance op het sterretje van zijn vrouw?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je zin gekregen in je vrouw na dat te lezen ja?
Dat zijn dan ook vrouwen, jakkiebah.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef De_Nuance het volgende:
Bah bah bah jongens.
Dit zou nooit gebeuren met Disana en Whiskers erbij.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de wereld.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
de Turkse snor van Nuance op het sterretje van zijn vrouw?
Ach, hij is al vergaan, wat maakt het uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de wereld.
Gelukkig maar, anders liep je er ook niet zo bij.quote:
Ah, je hebt je Halloweenpakje alvast uitgekozen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders liep je er ook niet zo bij.
[ afbeelding ]
Zo ga ik inderdaad langs de deuren voor snoep.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, je hebt je Halloweenpakje alvast uitgekozen?
Ja, de korte pittige kapsels met een mening over de wereld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo ga ik inderdaad langs de deuren voor snoep.
Werkt goed bij wanhopige single vrouwen van in de 40, de Groenlinks types zegmaar.
Jazeker, ze glibberen de deur uit met hun snoepgoed kan ik je vertellen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, de korte pittige kapsels met een mening over de wereld.
Constatering.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Al die vooroordelen over homo's.
Lekker stukje rood vlees.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook vrouwen, jakkiebah.
Verzuurd vlees ziet er groen uitquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Constatering.
Je hebt telkens wel een user die je helemaal ophemelt en verheugt te zien op een meet. En we weten dat je voorkeur gaat naar Chadli modellen.
1+1=2
Ik moet ineens denken aan een lekkend blondje aan mijn linkerzijde vorige week.quote:
Jaloers vriend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Constatering.
Je hebt telkens wel een user die je helemaal ophemelt en verheugt te zien op een meet. En we weten dat je voorkeur gaat naar Chadli modellen.
1+1=2
Hij heeft een Chadli-complex.quote:
De dreadlocks gaan toch meer richting de SP volgens mij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef Picchia het volgende:
De korte pittige kapsels zitten bij de PvdA. GroenLinks is meer van het natuurlijke en dreadlocks.
Ze zitten gewoon overal behalve D66, de Gristenen en VVD.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De dreadlocks gaan toch meer richting de SP volgens mij.
Och, gebrek doet regels breken. Behoefte he?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens is Chadli Marokkaans en De_Nuance alles behalve, gij rare 3-voud.
Ik heb ooit een dinnetje gehad met dreads, maar dat is het toch niet echt. Dat schuurt als de nete.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zitten gewoon overal behalve D66, de Gristenen en VVD.
Valt mee hoor, niet iedereen is wanhopig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Och, gebrek doet regels breken. Behoefte he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |