Vermaak is nooit kansloos.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
Verder zal het wel kansloos zijn om hier te hangen maar ik vind het altijd wel oke als ik toch op de pc bezig ben.
Maak je geen zorgen, als de tentamens voorbij zijn zorg ik er we'll voor dat het hier voor elk soort links gespuis, uitgezonderd die met de dikste huid, onleefbaar wordt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:38 schreef De_Nuance het volgende:
Nee maar serieus, ik verdoe hier wel tijd, hoe kom ik hier ooit vanaf?
Ah, ja dan heb ik 't druk met andere dingen, maar vind 't altijd wel leuk hier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Soms post je hele dagen niets hier.
De_Nuance niet wegjagen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als de tentamens voorbij zijn zorg ik er we'll voor dat het hier voor elk soort links gespuis, uitgezonderd die met de dikste huid, onleefbaar wordt.
quote:
quote:
Ik heb eelt op mijn ziel vriend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als de tentamens voorbij zijn zorg ik er we'll voor dat het hier voor elk soort links gespuis, uitgezonderd die met de dikste huid, onleefbaar wordt.
Je moet wel op de meet komen jij.quote:
volgens mij heb jij het voorzien op zijn sterretje...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet wel op de meet komen jij.
Is er een meet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet wel op de meet komen jij.
Nog niks concreets geloof ik.quote:
Al die vooroordelen over homo's.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
volgens mij heb jij het voorzien op zijn sterretje...
Volgens mij maakt VS een Turk/Maroc vergissing.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
volgens mij heb jij het voorzien op zijn sterretje...
Hoezo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij maakt VS een Turk/Maroc vergissing.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens mij gaat het onderwerp weer richting konthaar.
Dan ga ik naar bed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
Die rare hetero's ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
Heb je zin gekregen in je vrouw na dat te lezen ja?quote:
Waar gaat het heen met de wereld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die rare hetero's ook.
Ik mag niet eens zeggen dat iemand me een leuke gozer lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |