quote:
Ik heb eelt op mijn ziel vriend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als de tentamens voorbij zijn zorg ik er we'll voor dat het hier voor elk soort links gespuis, uitgezonderd die met de dikste huid, onleefbaar wordt.
Je moet wel op de meet komen jij.quote:
volgens mij heb jij het voorzien op zijn sterretje...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet wel op de meet komen jij.
Is er een meet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet wel op de meet komen jij.
Nog niks concreets geloof ik.quote:
Al die vooroordelen over homo's.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
volgens mij heb jij het voorzien op zijn sterretje...
Volgens mij maakt VS een Turk/Maroc vergissing.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
volgens mij heb jij het voorzien op zijn sterretje...
Hoezo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij maakt VS een Turk/Maroc vergissing.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens mij gaat het onderwerp weer richting konthaar.
Dan ga ik naar bed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
Die rare hetero's ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
Heb je zin gekregen in je vrouw na dat te lezen ja?quote:
Waar gaat het heen met de wereld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die rare hetero's ook.
Ik mag niet eens zeggen dat iemand me een leuke gozer lijkt.
De gedachte van de Turkse snor van Nuance op het sterretje van zijn vrouw?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je zin gekregen in je vrouw na dat te lezen ja?
Dat zijn dan ook vrouwen, jakkiebah.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef De_Nuance het volgende:
Bah bah bah jongens.
Dit zou nooit gebeuren met Disana en Whiskers erbij.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de wereld.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
de Turkse snor van Nuance op het sterretje van zijn vrouw?
Ach, hij is al vergaan, wat maakt het uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de wereld.
Gelukkig maar, anders liep je er ook niet zo bij.quote:
Ah, je hebt je Halloweenpakje alvast uitgekozen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders liep je er ook niet zo bij.
[ afbeelding ]
Zo ga ik inderdaad langs de deuren voor snoep.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, je hebt je Halloweenpakje alvast uitgekozen?
Ja, de korte pittige kapsels met een mening over de wereld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo ga ik inderdaad langs de deuren voor snoep.
Werkt goed bij wanhopige single vrouwen van in de 40, de Groenlinks types zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |