Oh absoluut, het was ook geen beschuldiging. Het was meer dat ik ging kijken of ik hem af kon strepen en dat niet het geval was, en aldus opmerkte.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:03 schreef Broertie het volgende:
[..]
Nou en? Hij mag van mij best (woordgarpje....) vaker in dezelfde plaats liggen, stok heeft tenslotte ook al 28 keer in Deventer gelegen.
Als je een TR plaatst (driehoekje rechts bovenaan iedere post) is het beter zichtbaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:21 schreef boertie het volgende:
Nog steeds geen modje langs gelopen om even de TT aan te passen
Doe even een TR of post in de FB-topic danquote:Op zondag 8 januari 2012 14:21 schreef boertie het volgende:
Nog steeds geen modje langs gelopen om even de TT aan te passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is een ander schuurtje! of er moeten in 2 jaar ineens razendsnel berken zijn gaan groeien?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:09 schreef Broertie het volgende:
Ik denk dat het dit bord is, maar ik ben er absoluut niet zeker van, maar dit schuurtje staat iig op de omgevingsfoto.....
quote:Op maandag 9 januari 2012 02:55 schreef JJH het volgende:
Da's nie best.
Best ver weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat komt door het weinige bijwerken, wat overigens iedereen gewoon kan doen in de wiki.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef The_Dean het volgende:
Toch wel jammer dat de OP niet up to date is. Damwoude [waar ik hem ophaalde] en Roodkerk [waar ik hem plaatste] zijn sowieso niet aangegeven, en volgens mij die persoon die hem in Damwoude legde ook niet. En van Roodkerk naar ergens anders ook niet.
Niet dat ik genoemd wil worden, maar dit zijn wel onbetrouwbare stats zo
mij lukt het ook niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben even aan het stoeien geweest, maar ik kan hem niet pinpointen
180 graden draaien en een stap naar links. Daar het bos in kijken. Dat is het goede huisje!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ook ik heb weer een huisje gevonden
hiero. Echter, graffiti is anders. Wel berken, plaatsnaambord in de buurt en de dubbele straatverlichting
Jaah! Goedzo. Dat ik zo dichtbij zatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
180 graden draaien en een stap naar links. Daar het bos in kijken. Dat is het goede huisje!
Dan zullen het de plaatsnaamborden aan de andere kant van dat kruispunt zijn. Aan de Dieze. Had ik het in ieder geval goed om in die buurt te zoeken
Knap stukkie mapswerkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
180 graden draaien en een stap naar links. Daar het bos in kijken. Dat is het goede huisje!
Dan zullen het de plaatsnaamborden aan de andere kant van dat kruispunt zijn. Aan de Dieze. Had ik het in ieder geval goed om in die buurt te zoeken
ga jij 'm halen dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie het nog steeds niet.![]()
Ik ga trouwens naar een fokmeet waarbij er mensen uit alle delen van het land komen. Wie weet waar de stok zou kunnen belanden.
Als ik hem kan vinden wel ja.quote:
als ik een pinpoint heb dan is best niet zo ver voor mij, dan verplaats ik 'm iig naar een plaats die nog niet is geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik hem kan vinden wel ja.En als niemand voor die tijd het ritje wil maken.
Mij maakt het niet zoveel uit, ik wil de stok verder helpen want hij ligt er al even, maar als een ander er eerder kan zijn: top.Zolang ik het maar effe weet voor ik die kant uitrijd.
Dan doe jij het maar. Want ik heb geen idee of ik hem naar een nieuwe plaats verplaatst krijg en da's wel zo lollig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ik een pinpoint heb dan is best niet zo ver voor mij, dan verplaats ik 'm iig naar een plaats die nog niet is geweest.
Hier is het huisje. Dus bij dat kruispunt moet het zijn. Het verlengde van deze weg, aan de andere kant van het kruispunt, staan de plaatsnaamborden. Dus je moet zelf even kijken waar er verbouwd word en er een Hurkmans container staat, daar zal ook de stok liggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ik een pinpoint heb dan is best niet zo ver voor mij, dan verplaats ik 'm iig naar een plaats die nog niet is geweest.
Ik pas de lijst ieder topic aan. Dus de lijst in de OP klopt, behalve de gemeentes die in dit topic voorbij kwamen. Maar voor je gemak. Dit is de actuele lijst:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:42 schreef Cat22 het volgende:
Klopt de lijst van plaatsen waar hij nog niet geweest is trouwens nog een beetje? Nederweert kan er sowieso vanaf.
Mooi, alles binnen 150 km heen+terugreis kan ik op de fiets doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:54 schreef Maringo het volgende:
Ik stem voor een plaatsing in of net om Zuid-Holland
Nahja, blijkbaar staat Nederweert daar nog in. En Druten dan denk ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
Dan klopt de lijst in de OP toch gewoon
Er is dus nog geen 1 provincie helemaal geweest?
Ah, je past hem aan als het topic vol is. Prima, dan snap ik dat Nederweert er nog in staat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nahja, blijkbaar staat Nederweert daar nog in. En Druten dan denk ik ook.
Maar inderdaad, Zeeland, Overijssel en Flevoland hebben allen nog 1 gemeente te gaan. Maar geen enkele provincie is helemaal geweest.
Ik ga morgen eens kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hier is het huisje. Dus bij dat kruispunt moet het zijn. Het verlengde van deze weg, aan de andere kant van het kruispunt, staan de plaatsnaamborden. Dus je moet zelf even kijken waar er verbouwd word en er een Hurkmans container staat, daar zal ook de stok liggen.
dat wou ik dus in de volgende post doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:53 schreef Cat22 het volgende:
verplaatsing!
En waar is de stok naartoe verhuisd?
thanks, in Uden zijn ze niet zo rijk, vandaar dat het een beetje verroest isquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat een prachtig plaatsnaambord!
En de gemeente Uden van de lijst gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |