abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103570450
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 08:30 schreef erik666 het volgende:
Nou ik lijk alles behalve op een Turk ahahaha.
Die zijn juist het gevaarlijkst.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 26-10-2011 11:33:58 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103570501
Gevaarlijk is als je altijd maar mee zit te huichelen.
pi_103570516
Ik maak ook maar een grapje :')

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 26-10-2011 11:34:29 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103570530
Wat denk je dat als Nederlanders zo in Turkije zouden gaan rellen, dat we daar de kans voor zouden krijgen,denk het niet .
pi_103570555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 08:41 schreef erik666 het volgende:
Wat denk je dat als Nederlanders zo in Turkije zouden gaan rellen, dat we daar de kans voor zouden krijgen,denk het niet .
Ik dacht het ook niet.
pi_103570595
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 08:08 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Dat is dus precies het probleem. Het gaat hier niet om Nederlandse Turken of Turkse Nederlanders, maar om Turken die toevallig in Nederland wonen. De binding met het land van herkomst is zo sterk, dat het niet meer dan normaal is om van de problemen daar problemen hier te maken. Daar komt bij dat zo'n beetje één op de drie Turkse jongeren werkloos is en dus alle tijd heeft om zich met dit soort dingen bezig te houden.
Hoeveel Turken wonen in Nederland en hoeveel waren er daar zondag ?

Generalisatie waar we niks aan hebben. Net zo debiel als die demonstranten.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 08:51:54 #232
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_103570680
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 08:46 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

We hebben het in deze discussie toch over de groep die aan het demonstreren is?

Overigens passen die conclusies in de uikomsten van veel onderzoeken, onder meer van het Cultureel en Sociaal Planbureau, onder Turken. Zie ook mijn uitgebreidere posting eerder in dit topic.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_103570700
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 08:51 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

We hebben het in deze discussie toch over de groep die aan het demonstreren is?

Overigens passen die conclusies in de uikomsten van veel onderzoeken, onder meer van het Cultureel en Sociaal Planbureau, onder Turken. Zie ook mijn uitgebreidere posting eerder in dit topic.
'Daarbij komt er bovenop'
Leek alsof je erop doelde dat Turken in het algemeen geen binding met Nederland hebben.

Dat klopt dus niet, want daar is ook vaak onderzoek naar gedaan.

Vandaar mijn reactie.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:01:35 #234
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_103570828
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 08:53 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Leek alsof je erop doelde dat Turken in het algemeen geen binding met Nederland hebben.

Nee, dat is niet wat ik stelde. Wat ik stelde is dat Turken in Nederland relatief een veel sterkere binding hebben met het land van herkomst dan de meeste andere allochtone groepen in Nederland. Daar is ruim voldoende onderzoek naar gedaan. Voor wat betreft binding voelt ongeveer 50 procent van de 'Turkse Nederlanders' van de tweede generatie zich Nederlands, wat betekent dat de meeste anderen zich waarschijnlijk vooral Turks voelen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_103570911
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:01 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Nee, dat is niet wat ik stelde. Wat ik stelde is dat Turken in Nederland relatief een veel sterkere binding hebben met het land van herkomst dan de meeste andere allochtone groepen in Nederland. Daar is ruim voldoende onderzoek naar gedaan. Voor wat betreft binding voelt ongeveer 50 procent van de 'Turkse Nederlanders' van de tweede generatie zich Nederlands, wat betekent dat de meeste anderen zich waarschijnlijk vooral Turks voelen.
Ok, dan heb ik niks gezegd.
pi_103570988
Hoelaat begint het vanmiddag?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:10:20 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103571003
Gaat het nou rellen worden of niet, ik zit op een paar meter afstand :{.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_103571029
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Gaat het nou rellen worden of niet, ik zit op een paar meter afstand :{.
Als jij mij uitnodigt voor een biertje dan neem ik een camera en verrekijkers mee :')
pi_103571215
Ja en wie gaat de vernielingen straks betalen. Zou zeggen stuur de rekening maar richting Turkije.
pi_103571256
Heb een beetje rondgekeken op Turkse fora en daar nemen ze het getal van 20.000 niet serieus.

Hooguit een paar honderd man net als zondag is de verwachting.
pi_103571332
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:22 schreef De_Nuance het volgende:
Heb een beetje rondgekeken op Turkse fora en daar nemen ze het getal van 20.000 niet serieus.

Zou wel knap zijn, 20.000 man!
pi_103571416
De Turken zijn inmiddels oververhit geraakt daar is niet eens zoveel voor nodig.
pi_103571446
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:29 schreef erik666 het volgende:
De Turken zijn inmiddels oververhit geraakt daar is niet eens zoveel voor nodig.
Dat beslis jij ?

De meeste distantiëren zich ervan. Één en al negatieve beeldvorming.
pi_103571457
Maar we gaan het zien vanmiddag
pi_103571658
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:22 schreef De_Nuance het volgende:

Mja, maar wat wanneer ook de groep koerden die kant op komen en hun oorlog die in Turkije plaatsvind hier uit wil vechten? Hek omheen en via youtube de PKK en erdogan hun strijders laten kiezen en laten ophalen zeg ik. kunnen ze losgaan vooraan in die strijd daar. Ze weten dat de politie hier toch niet meer kan doen dan je voor een paar uur opsluiten met een kopje thee.

En even voor de mensen die denken dat elke turk of koerd hier achter staat, of zo denkt?
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 08:46 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Hoef ik niets meer aan toe te voegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 26-10-2011 09:43:13 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103571717
Nee @ Nuance dat zijn gewoon feiten, en ja ik beslis zelf,
pi_103571766
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:20 schreef erik666 het volgende:
Ja en wie gaat de vernielingen straks betalen. Zou zeggen stuur de rekening maar richting Turkije.
Waarom? Die roepen de Nederlandse turk of koerd toch niet op hier hun oorlog uit te vechten?

Gewoon verhalen op de daders door loonbeslag of beslag op wat voor inkomsten ze dan ook krijgen.

Onder de 18..of nog studerend?? kinderbijslag/studiefinanciering intrekken. Doe er in ieder geval iets aan regering, en laat de onschuldige burger eens niet opdraaien voor de criminaliteit van die volgelingen van die hatergroeperingen!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_103571988
Nou de schade verhalen op de daders gaat helemaal niet gebeuren, zou ik wel willen, maar zo gaat dat niet in Nederland, beetje slap gedoe hier in dit land.
Maar voor een verkeers overtreding weten ze je wel te vinden.
pi_103572431
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:50 schreef erik666 het volgende:
Nou de schade verhalen op de daders gaat helemaal niet gebeuren, zou ik wel willen, maar zo gaat dat niet in Nederland, beetje slap gedoe hier in dit land.
Maar voor een verkeers overtreding weten ze je wel te vinden.
Indien de daders worden gepakt, wordt de schade wel degelijk op hen verhaald.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_103572985
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Indien de daders worden gepakt, wordt de schade wel degelijk op hen verhaald.
quote:
Opzettelijk veroorzaakte schade en schade die uitsluitend bestaat uit financiële schade (in verzekeringstermen: zuivere vermogensschade) is doorgaans niet verzekerd. Ook schade aan gehuurde zaken is niet gedekt.
Ze kunnen het dan in ieder geval niet op een ongelukje gooien bij hun WA.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')