Weet je wat Turken zeggen die ik soms hoor praten? ''Saddam was een goede man!''quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Één van je keiharde feiten (kort samengevat):
Ik was een keer in Turkije, ik zag kinderen poep eten. Daarom is Turkije slecht...
Keiharde feit man.
Wat wel een feit is dat wanneer jij je in een discussie mengt je alleen maar provoceert en met drogredenen komt. Dit leidt er weer toe dat er dan meestal een slotje op de topic komt.
Maar ik reageer niet meer op jou.
Walgelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vrouwtje wil ook graag alle Koerden uitroeien. Jammer, want haar had ik wel graag achter het aanrecht gezien!
http://www.geenstijl.nl/m(...)il_all.html#comments
De gemiddelde Turk heeft gelukkig niet zulke walgelijke denkbeelden en de PKK is een terreurorganisatie, hoef je geen propaganda voor te voeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:39 schreef computerprobleem het volgende:
[ afbeelding ]
Nationalisme doortrekken tot extremen leidt altijd tot racisme, intolerantie en agressie. Dat is bij de Turken niet anders. Op het oog schattig multiculti-meisje Nevin Toroman ging op Twitter helemaal los tegen Koerden. Als in: ze moeten allemaal dood, God staat aan onze kant in het uitroeien van Koerden en ja, daar doe ik zelf met alle liefde actief aan mee. Hier de haatquotes op een rij: "Meer krachtige aardbevingen op plekken waar de Koerden wonen. Allah, ik smeek het u, schudt hen gewelddadig door elkaar. #Ulupmair is ons dorp, moge de rest van de inwoners van Wan sterven als honden, als Allah het wil. Een goede Koerd is een dode Koerd. Vandaag hebben we met 1500 Turken in de stad Amsterdam Koerdische winkels afgefikt." Vervang 'Koerden' voor 'Marokkanen' of 'joden', om de gevoelstemperatuur van dit kille racisme te checken. Gewoon doen en dan hardop voorlezen. Lekker op dreef, Nevin. Racisme, doodsbedreigingen en toegeven dat je aan strafbare feiten hebt meegedaan. Puur vanwege abstract concepten als afkomst en natie.
----------------------------------------------------------------------
Islam is vrede!
Turkije en genocide? LOL! Turkije houd van al zijn inwoners, Turkije heeft nooit een Armeen gedood!
Turkije houd van de Koerden!
Turkije weigert internationale hulp omdat ze zelf wel goed voor de Koerden in Van zorgen!x oneindig
Ze zegt dat er 1500 Turken waren. Wat zij zegt is dus wel de weerspiegeling van hoe de gemiddelde Turk over Koerden denkt.
En dan is PKK een terroristische organisatie? LOL!
De PKK vecht juist tegen zulk tuig als dat meisje hierboven.
Hopelijk gedragen ze zich een beetje...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 04:03 schreef VeX- het volgende:
Het zal straks wel een gezellige boel worden bij het Museumplein.
Dat is dus precies het probleem. Het gaat hier niet om Nederlandse Turken of Turkse Nederlanders, maar om Turken die toevallig in Nederland wonen. De binding met het land van herkomst is zo sterk, dat het niet meer dan normaal is om van de problemen daar problemen hier te maken. Daar komt bij dat zo'n beetje één op de drie Turkse jongeren werkloos is en dus alle tijd heeft om zich met dit soort dingen bezig te houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:25 schreef Bastard het volgende:
Het zal allemaal wel weer diep gewortelde haat zijn aan beide kanten op redenen die niemand precies kan uitleggen maar, laat ze dat lekker in hun eigen land gaan uitvechten.
Ik hoop op rellen, heb namelijk popcorn over.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 04:03 schreef VeX- het volgende:
Het zal straks wel een gezellige boel worden bij het Museumplein.
Die zijn juist het gevaarlijkst.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:30 schreef erik666 het volgende:
Nou ik lijk alles behalve op een Turk ahahaha.
Ik dacht het ook niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:41 schreef erik666 het volgende:
Wat denk je dat als Nederlanders zo in Turkije zouden gaan rellen, dat we daar de kans voor zouden krijgen,denk het niet .
Hoeveel Turken wonen in Nederland en hoeveel waren er daar zondag ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:08 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat is dus precies het probleem. Het gaat hier niet om Nederlandse Turken of Turkse Nederlanders, maar om Turken die toevallig in Nederland wonen. De binding met het land van herkomst is zo sterk, dat het niet meer dan normaal is om van de problemen daar problemen hier te maken. Daar komt bij dat zo'n beetje één op de drie Turkse jongeren werkloos is en dus alle tijd heeft om zich met dit soort dingen bezig te houden.
We hebben het in deze discussie toch over de groep die aan het demonstreren is?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoeveel Turken wonen in Nederland en hoeveel waren er daar zondag ?
Generalisatie waar we niks aan hebben. Net zo debiel als die demonstranten.
'Daarbij komt er bovenop'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:51 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
We hebben het in deze discussie toch over de groep die aan het demonstreren is?
Overigens passen die conclusies in de uikomsten van veel onderzoeken, onder meer van het Cultureel en Sociaal Planbureau, onder Turken. Zie ook mijn uitgebreidere posting eerder in dit topic.
Nee, dat is niet wat ik stelde. Wat ik stelde is dat Turken in Nederland relatief een veel sterkere binding hebben met het land van herkomst dan de meeste andere allochtone groepen in Nederland. Daar is ruim voldoende onderzoek naar gedaan. Voor wat betreft binding voelt ongeveer 50 procent van de 'Turkse Nederlanders' van de tweede generatie zich Nederlands, wat betekent dat de meeste anderen zich waarschijnlijk vooral Turks voelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Leek alsof je erop doelde dat Turken in het algemeen geen binding met Nederland hebben.
Ok, dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:01 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik stelde. Wat ik stelde is dat Turken in Nederland relatief een veel sterkere binding hebben met het land van herkomst dan de meeste andere allochtone groepen in Nederland. Daar is ruim voldoende onderzoek naar gedaan. Voor wat betreft binding voelt ongeveer 50 procent van de 'Turkse Nederlanders' van de tweede generatie zich Nederlands, wat betekent dat de meeste anderen zich waarschijnlijk vooral Turks voelen.
Als jij mij uitnodigt voor een biertje dan neem ik een camera en verrekijkers meequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Gaat het nou rellen worden of niet, ik zit op een paar meter afstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |