abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103567555
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vrouwtje wil ook graag alle Koerden uitroeien. Jammer, want haar had ik wel graag achter het aanrecht gezien!
http://www.geenstijl.nl/m(...)il_all.html#comments
deze chick spoort echt niet :{

quote:
EY TURK ISTE KADDAFININ NASIL LINC EDILDIGINI SEYRET VE NASIL MUSLUMAN EDILDIGIMIZI ANLA.MUSLUMAN ARAPLAR ASAGILIKTIR.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 26 oktober 2011 @ 00:31:13 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103567653
Zag ze zondag nog lopen. Zag er best gezellig uit.
Volgens mij is het in Rotterdam ook niet uit de hand gelopen toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 26 oktober 2011 @ 00:33:16 #203
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103567710
Post van Brussel legt alles heel erg duidelijk uit :).

Een onafhankelijk Koerdistan zal niet lang meer duren. President Barzani van Koerdistan heeft in een interview aangekondigd dat er binnenkort een nieuw referendum komt waarin de Koerden in de KRG mogen beslissen: afscheiden van Irak, of de onafhankelijkheid uit roepen.

Een aantal jaar geleden was er ook al zo'n referendum en toen stemde 99,9% voor onafhankelijkheid.
Ook gaf hij aan dat als de onafhankelijkheid uitgeroepen word en welke buurland dan ook in actie komt, we klaar zijn voor een oorlog. Het is niet meer 1989 waarbij er 10 duizend Koerdische Peshmerga's met een roestige AK47 en WW2 machine geweren vochten tegen de tanks, helikopters en straaljagers van Saddam Hussein. De KRG beschikt over een leger van 300.000 man (uit een bevolking van zo'n 4,8 miljoen). Er zijn duizenden tanks, pantservoertuigen en de KRG beschikt over ander zwaar geschut (artillerie, raketten) en ook gevechtshelikopters. Het enige wat mist is een echte luchtmacht, maar er zijn al mensen naar het buitenland gestuurd voor een opleiding (o.a. naar Israël en de VS).

Daarnaast hebben de meeste Peshmerga's jarenlange ervaring en krijgen ze een intensieve training. Ook word er gebruik gemaakt van vrouwelijke militairen, wat bijna niet voorkomt in het Midden-Oosten. Dit betekent dat er meer strijdkrachten geleverd kunnen worden, ondanks de kleine bevolking.

Sowieso gaat het argument dat de buurlanden Koerdistan aan zullen vallen bij een onafhankelijkheidsverklaring niet op. Je vergeet namelijk dat er op die grenzen van die landen zelf, en ver daar buiten, ook nog Koerden leven (in de andere bezette delen van Koerdistan).

De enige echte bedreiging is dan ook Iran. Als Iran aanvalt, zullen de VS en Israël maar al te graag in actie komen. Verder niet te vergeten dat de Koerden in Iran in de jaren 80, zonder hulp van buitenaf, al op het punt stonden het Iraanse leger in het Oosten van Koerdistan te verslaan. Nu staan ze tegenover de PKK, PJAK en 300.000 Peshmerga's van de KRG.

Irak, tja.. Leger zal het niet kunnen winnen van de Peshmerga's en Irak heeft zelf al genoeg problemen. Daarnaast willen veel Arabische politici in Bagdad dat de KRG de onafhankelijkheid uitroept (i.v.m. de problemen tussen de hoofdstad van Koerdistan, Erbil, en die van Irak, Bagdad).

Syrië... :') Assad heeft president Barzani van Koerdistan onlangs uitgenodigd en gevraagd om militaire steun i.v.m. de revolutie in Syrië. Barzani heeft geweigerd te komen :). Dat leger stelt ook helemaal niets meer voor.

En dan heb je nog Turkije. Turkije heeft te veel economische belangen in de KRG en ze hebben al genoeg binnenlandse problemen en problemen met Griekenland, Armenië, in Cyprus en met de Koerden in Turkije en natuurlijk de PKK. De wereld zal het sowieso niet tolereren wanneer Turkije nog meer oorlog uitlokt en de soevereiniteit van een land aantast om andere redenen dan zogenaamd ''terrorisme bestrijden''. In zo'n geval is het gewoon bezetten van een land en aangezien de hele wereld belangen heeft in Koerdistan i.v.m de grondstoffen (40% van de olie van wat nu nog Irak is, ligt in Zuid-Koerdistan en er moet nog heel veel ontdekt worden).

Je kunt er dan zeker van zijn dat Turkije van niemand steun zal krijgen. Sterker nog: ze zullen aangevallen worden (kijk maar b.v. naar Koeweit in 1991). De wereld heeft eigenlijk geen fuck om zogenaamde bondgenootschappen. Het is vooral de olie die het 'm doet :). Daarnaast wonen er zo'n 70.000 Turken in Zuid-Koerdistan. Een Turkse invasie zou nou niet echt bepaald gunstig zijn voor deze mensen. Er is hier geen haven waarbij ze even geëvacueerd kunnen worden, sterker nog: een onherbergzaam gebied waar je niet even door heen kruist :).

Zo :).
  woensdag 26 oktober 2011 @ 00:39:15 #204
344644 computerprobleem
pi_103567856

Nationalisme doortrekken tot extremen leidt altijd tot racisme, intolerantie en agressie. Dat is bij de Turken niet anders. Op het oog schattig multiculti-meisje Nevin Toroman ging op Twitter helemaal los tegen Koerden. Als in: ze moeten allemaal dood, God staat aan onze kant in het uitroeien van Koerden en ja, daar doe ik zelf met alle liefde actief aan mee. Hier de haatquotes op een rij: "Meer krachtige aardbevingen op plekken waar de Koerden wonen. Allah, ik smeek het u, schudt hen gewelddadig door elkaar. #Ulupmair is ons dorp, moge de rest van de inwoners van Wan sterven als honden, als Allah het wil. Een goede Koerd is een dode Koerd. Vandaag hebben we met 1500 Turken in de stad Amsterdam Koerdische winkels afgefikt." Vervang 'Koerden' voor 'Marokkanen' of 'joden', om de gevoelstemperatuur van dit kille racisme te checken. Gewoon doen en dan hardop voorlezen. Lekker op dreef, Nevin. Racisme, doodsbedreigingen en toegeven dat je aan strafbare feiten hebt meegedaan. Puur vanwege abstract concepten als afkomst en natie.

----------------------------------------------------------------------

Islam is vrede!
Turkije en genocide? LOL! Turkije houd van al zijn inwoners, Turkije heeft nooit een Armeen gedood!
Turkije houd van de Koerden!
Turkije weigert internationale hulp omdat ze zelf wel goed voor de Koerden in Van zorgen!

:') x oneindig

Ze zegt dat er 1500 Turken waren. Wat zij zegt is dus wel de weerspiegeling van hoe de gemiddelde Turk over Koerden denkt.

En dan is PKK een terroristische organisatie? LOL!
De PKK vecht juist tegen zulk tuig als dat meisje hierboven :).
  woensdag 26 oktober 2011 @ 00:41:25 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103567907
Benieuwd of dit meisje morgen ook een peloton politieagenten aan haar bed kan verwachten. Of gebeurt dat alleen bij voetbalsupporters? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103567911
Uit voorzorg kan de topic beter gesloten worden, want computerprobleem is er weer :')
  woensdag 26 oktober 2011 @ 00:42:54 #207
344644 computerprobleem
pi_103567934
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:41 schreef xminator het volgende:
Uit voorzorg kan de topic beter gesloten worden, want computerprobleem is er weer :')
Want een Koerd of een Jood mag natuurlijk niet deelnemen aan een discussie die gaat over Koerden/Joden/Israël/Koerdistan etc. want ik mag mijn eigen mening niet geven? :')
pi_103567948
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:42 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Want een Koerd of een Jood mag natuurlijk niet deelnemen aan een discussie die gaat over Koerden/Joden/Israël/Koerdistan etc. want ik mag mijn eigen mening niet geven? :')
Neen, omdat jij alleen maar provoceert in discussies en alleen maar met drogredenen komt.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 00:46:42 #209
344644 computerprobleem
pi_103567990
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Neen, omdat jij alleen maar provoceert in discussies en alleen maar met drogredenen komt.
Het komt misschien als provocatie over, maar dat is het niet. Ik kom gewoon met keiharde feiten die mensen niet onder ogen willen zien en dan gaan ze huilie huilie doen.
pi_103568171
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Het komt misschien als provocatie over, maar dat is het niet. Ik kom gewoon met keiharde feiten die mensen niet onder ogen willen zien en dan gaan ze huilie huilie doen.
Één van je keiharde feiten (kort samengevat):
Ik was een keer in Turkije, ik zag kinderen poep eten. Daarom is Turkije slecht...

Keiharde feit man.

Wat wel een feit is dat wanneer jij je in een discussie mengt je alleen maar provoceert en met drogredenen komt. Dit leidt er weer toe dat er dan meestal een slotje op de topic komt.

Maar ik reageer niet meer op jou.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 01:05:56 #211
344644 computerprobleem
pi_103568365
quote:
12s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:56 schreef xminator het volgende:

[..]

Één van je keiharde feiten (kort samengevat):
Ik was een keer in Turkije, ik zag kinderen poep eten. Daarom is Turkije slecht...

Keiharde feit man.

Wat wel een feit is dat wanneer jij je in een discussie mengt je alleen maar provoceert en met drogredenen komt. Dit leidt er weer toe dat er dan meestal een slotje op de topic komt.

Maar ik reageer niet meer op jou.
Weet je wat Turken zeggen die ik soms hoor praten? ''Saddam was een goede man!''

Al decennia worden de Koerden onderdrukt, bovenstaande is een goed voorbeeld.
VIJFDUIZEND doden in een aantal uren tijd. In 1987 werden er tijdens de An-Alfal Campagne (campagne vernoemd naar een hoofdstuk in de Koran) zo'n 182.000 Koerden vermoord, merendeel LEVEND BEGRAVEN.

Saddam noemde de Koerden die tegen zijn regime vochten ''terroristen en honden''.
Turkije noemt de Koerden die voor Koerdische rechten en vrijheid strijden ook ''terroristen en honden''.

Iran hangt dagelijks in het openbaar Koerden op, in Syrië zijn de Koerden geen staatsburger en zijn ze uit hun huizen gezet en leven ze in tenten en in armoede, in Turkije is het Koerdische Oosten ZWAAR ONDERONTWIKKELD en mag er niet in het Koerdisch lesgegeven worden. Koerdische politici worden massaal opgepakt, Turkse leger heeft in het verleden al 3500 Koerdische dorpen met de grond gelijk gemaakt en de inwoners aan hun lot overgehouden, Koerdische kinderen MOETEN in de klas zingen dat je pas een blij mens bent wanneer je je zelf een Turk kunt noemen, ze mogen niet in het Koerdisch praten, etc.

Bovenstaande is gewoon de waarheid. Of kom jij nu beweren dat de Koerden gelijk worden behandeld, het Oosten net zo welvarend is als het Westen/Centraal, de Koerden ALLE vrijheid hebben, er niet om de zoveel jaar een Koerdische politieke partij gesloten word omdat het ''terroristisch'' is, etc. ?

Want als je dat beweert dan heeft een discussie met jou geen zin, want je gelooft alleen wat je wilt geloven en je kijkt niet naar de keiharde feiten :).

Maar ik ga nu lekker slapen :)

[ Bericht 2% gewijzigd door computerprobleem op 26-10-2011 01:11:25 ]
  woensdag 26 oktober 2011 @ 04:03:43 #212
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_103569594
Het zal straks wel een gezellige boel worden bij het Museumplein.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_103569799
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vrouwtje wil ook graag alle Koerden uitroeien. Jammer, want haar had ik wel graag achter het aanrecht gezien!
http://www.geenstijl.nl/m(...)il_all.html#comments
Walgelijk.

Waarom maakt Geenstijl trouwens geen bericht van de dagelijkse alle Marokkanen moeten dood reacties op hun eigen website of Elsevier.nl of twitter?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103569808
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:39 schreef computerprobleem het volgende:
[ afbeelding ]
Nationalisme doortrekken tot extremen leidt altijd tot racisme, intolerantie en agressie. Dat is bij de Turken niet anders. Op het oog schattig multiculti-meisje Nevin Toroman ging op Twitter helemaal los tegen Koerden. Als in: ze moeten allemaal dood, God staat aan onze kant in het uitroeien van Koerden en ja, daar doe ik zelf met alle liefde actief aan mee. Hier de haatquotes op een rij: "Meer krachtige aardbevingen op plekken waar de Koerden wonen. Allah, ik smeek het u, schudt hen gewelddadig door elkaar. #Ulupmair is ons dorp, moge de rest van de inwoners van Wan sterven als honden, als Allah het wil. Een goede Koerd is een dode Koerd. Vandaag hebben we met 1500 Turken in de stad Amsterdam Koerdische winkels afgefikt." Vervang 'Koerden' voor 'Marokkanen' of 'joden', om de gevoelstemperatuur van dit kille racisme te checken. Gewoon doen en dan hardop voorlezen. Lekker op dreef, Nevin. Racisme, doodsbedreigingen en toegeven dat je aan strafbare feiten hebt meegedaan. Puur vanwege abstract concepten als afkomst en natie.

----------------------------------------------------------------------

Islam is vrede!
Turkije en genocide? LOL! Turkije houd van al zijn inwoners, Turkije heeft nooit een Armeen gedood!
Turkije houd van de Koerden!
Turkije weigert internationale hulp omdat ze zelf wel goed voor de Koerden in Van zorgen!

:') x oneindig

Ze zegt dat er 1500 Turken waren. Wat zij zegt is dus wel de weerspiegeling van hoe de gemiddelde Turk over Koerden denkt.

En dan is PKK een terroristische organisatie? LOL!
De PKK vecht juist tegen zulk tuig als dat meisje hierboven :).
De gemiddelde Turk heeft gelukkig niet zulke walgelijke denkbeelden en de PKK is een terreurorganisatie, hoef je geen propaganda voor te voeren.
pi_103569811
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 04:03 schreef VeX- het volgende:
Hopelijk gedragen ze zich een beetje...
  woensdag 26 oktober 2011 @ 07:25:36 #216
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103569912
Het zal allemaal wel weer diep gewortelde haat zijn aan beide kanten op redenen die niemand precies kan uitleggen maar, laat ze dat lekker in hun eigen land gaan uitvechten. :{
The truth was in here.
pi_103570210
Snap niet dat jullie in die foto trappen, die foto is totaal nep. Zo gebruikten ze ook Yolanthe Cabau van Kasbergen die ze presenteerde als als zijnde Turks. Dit is meer een foto van een Amerikaanse tiener. Foto is gewoon van internet geplukt.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 08:08:57 #218
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_103570211
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 07:25 schreef Bastard het volgende:
Het zal allemaal wel weer diep gewortelde haat zijn aan beide kanten op redenen die niemand precies kan uitleggen maar, laat ze dat lekker in hun eigen land gaan uitvechten. :{
Dat is dus precies het probleem. Het gaat hier niet om Nederlandse Turken of Turkse Nederlanders, maar om Turken die toevallig in Nederland wonen. De binding met het land van herkomst is zo sterk, dat het niet meer dan normaal is om van de problemen daar problemen hier te maken. Daar komt bij dat zo'n beetje één op de drie Turkse jongeren werkloos is en dus alle tijd heeft om zich met dit soort dingen bezig te houden.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_103570311
Een Turk is en blijft een Turk, waarom ook niet. En Nederlanders zouden eens moeten ophouden over een integreren, want dat is niet wat een Turk wil. Ze willen wel bij Europa zodat ze zich gemakkelijker kunnen gaan verspreiden. En als ze het voor elkaar zouden kunnen krijgen om een meerderheid te vormen wordt het Nederelands helemaal afgeschaft. En wappert overal de Turkse vlag dat is wat Turken willen niets meer en niets minder. En aangezien de Turken naar mijns inziens een totaal misplaats gevoel van eigenwaarde hebben, en een ego van hier tot China, ben ik soms bang dat het hun nog gaat lukken ook. Ik hoop alleen dat de politiek dat nou ook eens gaat inzien. En wij domme Nederlanders laten ons kaal plukken, en gaan zomers nog geld naar Turkije brengen.
pi_103570352
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 04:03 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop op rellen, heb namelijk popcorn over.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103570354
Ah, erik666. De omgekeerde Turk. Nederlander, maar toch óók Turk.
pi_103570357
Kansloos dat je gaat rellen. Uitkleden die gasten en de bling bling afpakken. Even resetten!
pi_103570391
Nou ik lijk alles behalve op een Turk ahahaha.
pi_103570428
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 08:22 schreef erik666 het volgende:
Een Turk is en blijft een Turk
Geen speld tussen te krijgen.
pi_103570433
-edit nutteloos

[ Bericht 48% gewijzigd door paddy op 26-10-2011 11:33:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: