Zoals het er nu naar uitziet moet Feyenoord dat voorlopig ook nog wel blijven doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
Gewoon nog een week boven die kneusjes
Die was nog blijer dan de Vrij zelfquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Ook hilarisch trouwens hoe Guidetti langs de lijn helemaal uit z'n dak ging bij de 0-1.
Idd. Maar wat zag die gast er slecht uit zeg...quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Ook hilarisch trouwens hoe Guidetti langs de lijn helemaal uit z'n dak ging bij de 0-1.
Ik had hem graag nog een halfuurtje zien spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Maar wat zag die gast er slecht uit zeg...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Kom ineens deze tegen.![]()
[ afbeelding ]
Ajax was zwak, maar dat komt ook door het goede spel van Feyenoord. Feyenoord was tactisch heer en meester en daardoor kon Ajax totaal niet in hun spel komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Goed gedaan, maar Ajax was ook wel ontstellend zwak hoor. Als je ooit de kans had om ze te pakken, was het nu wel!
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat ik vanavond tegen mijn principes in toch maar even naar Studio Voetbal ga kijken. Cheq
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We kunnen nu toch wel vast stellen dat Fer en Wijnaldum Feyenoord remde in z'n ontwikkeling ipv andersom.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef Komakie het volgende:
Ik schaam me kapot dat we hier nog een punt hebben gehaald zeg.
...
Dat is nou het verschil tussen ons en een écht topelftal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Goed gedaan, maar Ajax was ook wel ontstellend zwak hoor. Als je ooit de kans had om ze te pakken, was het nu wel!
Mooi dat een huurspeler zo betrokken is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Maar wat wil je, bij zo'n prachtige club?quote:
Om een gelijkspel?quote:
Volledig mee eens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om een gelijkspel?Sorry hoor. Het is een goede prestatie en die jongens verdienen een groot compliment, maar ik vind het toch wel triest om dat echt te gaan vieren.
Ik heb het helemaal niet om een uitbundig feest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om een gelijkspel?Sorry hoor. Het is een goede prestatie en die jongens verdienen een groot compliment, maar ik vind het toch wel triest om dat echt te gaan vieren.
"Teleurstellende wedstrijd" enkel omdat Ajax slecht speelde.quote:**Een teleurstellende Ajax-Feyenoord is
geëindigd in 1-1. De Amsterdammers,die
pas wakker werden na de 0-1 en een rode
kaart,kwamen daarmee het beste weg.
Teleurstellendquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:53 schreef Merkie het volgende:
NOS blijft een 020-kliekje.
[..]
"Teleurstellende wedstrijd" enkel omdat Ajax slecht speelde.
Triest zeg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zal altijd wel zo blijven. Niet voor niets dat er in Nederland meer Ajax haters dan fans zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Feyenoord was heer en meester. Middenveld was Ajax echt de baas en tactisch gezien was het erg hoogstaand.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:54 schreef Ritmo het volgende:
Mwoah, het was verder ook geen hoogstaande wedstrijd vanuit Feyenoords kant natuurlijk. Prima gespeeld en gestreden, maar het was geen topwedstrijd.
Vond ik ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Feyenoord was heer en meester. Middenveld was Ajax echt de baas en tactisch gezien was het erg hoogstaand.
Kijk en daarom ben jij ook maar een simpele fan die geen reet snapt van wat Feijenoord nou daadwerkelijk is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch kun je dat niet omzetten in doelpunten, zelfs niet als Ajax een hele tijd met 10 man staat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Feyenoord was heer en meester. Middenveld was Ajax echt de baas en tactisch gezien was het erg hoogstaand.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef ender_xenocide het volgende:
En tot op heden blijft Koeman een echte verademing als coach, moet eerlijk toegeven toen ik hoorde dat hij het werd als opvolger van Been dat mijn eerste reactie was van: "#!@$$%@##$% Hoe kunnen ze het bedenken" Maar gelukkig heeft hij het tegendeel bewezen.
Aangezien Feyenoord de eerste wedstrijden met Fer ook veel beter speelde dan vorig seizoen, denk ik dat het grootste verschil de technische staf is. Sterker nog je ziet het eigenlijk aan alles. Natuurlijk moet het nog veel beter en zullen ze af en toe een terugval kennen, maar je ziet aan alles dat Koeman een vakman is. Niet de beste trainer of meest spectaculaire speelwijze, maar hij weet wel wat hij doet en hoe de posities moeten worden ingevuld. Past goed bij dit Feyenoord.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We kunnen nu toch wel vast stellen dat Fer en Wijnaldum Feyenoord remde in z'n ontwikkeling ipv andersom.
Idd, hij doet het erg goed en is tactisch sterk. Nu nog zorgen dat we ook tegen de "mindere" tegenstanders goed spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef ender_xenocide het volgende:
En tot op heden blijft Koeman een echte verademing als coach, moet eerlijk toegeven toen ik hoorde dat hij het werd als opvolger van Been dat mijn eerste reactie was van: "#!@$$%@##$% Hoe kunnen ze het bedenken" Maar gelukkig heeft hij het tegendeel bewezen.
Ik vond het wel top. Zeker als je het vergelijkt met de wedstrijden tegen ADO en VVV.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:54 schreef Ritmo het volgende:
Mwoah, het was verder ook geen hoogstaande wedstrijd vanuit Feyenoords kant natuurlijk. Prima gespeeld en gestreden, maar het was geen topwedstrijd. Maar teleurstellend is een veels te groot woord.
Flikker toch op man; omdat ik het niet met jou eens ben snap ik niets van wat Feyenoord is?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk en daarom ben jij ook maar een simpele fan die geen reet snapt van wat Feijenoord nou daadwerkelijk is.
Niks mis mee om de spelers te complimenteren met hun spel vandaag. Al vermoed ik dat je het niet zou zien wanneer ze Groningen volgende week van de mat vegen. Er gaan dus wel supporters naar de Kuip, ja.
Feyenoord was een beetje op. Vooral de aanvallers voorin.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef Mercurial het volgende:
Na die rode kaart speelde wij met te weinig overtuiging. Niet meer die spirit helaas.
Voor ons was het top misschien, voor de neutrale kijker wat minder.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vond het wel top. Zeker als je het vergelijkt met de wedstrijden tegen ADO en VVV.
Bovendien speel je een uitwedstrijd.
Cisséquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord was een beetje op. Vooral de aanvallers voorin.
Zeker de laatste tien minuten had ik het idee dat ze op waren. Kan ook niet anders na 80 minuten opjagen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik maak mezelf minderwaardig? Gast waar heb je het over?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker toch op man; omdat ik het niet met jou eens ben snap ik niets van wat Feyenoord is?
Maak jezelf niet zo minderwaardig man, daarmee maak je Ajax te groot.
Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom Biseswar er niet in werd gegooid inplaats van Cisse. Laatstgenoemde heeft een keer de bal verspeeld op eigen helft en een domme overtreding gemaakt waar een kans van ajax uitkwam. Voor de rest niet gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eens. Hele rare wissel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had liever biseswar gezien en niet de teen als ik heel eerlijk ben.
Koeman doet het prima, maar als het niet nodig is, moet hij Cisse voortaan lekker op de bank laten zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef ender_xenocide het volgende:
Het laatste half uur was matig voetbal van beide kanten, toch was het ook voor de neutrale kijker een interessante en leuke wedstrijd. (of kijk ik nu echt door een roze bril?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor ons was het top misschien, voor de neutrale kijker wat minder.
Ik denk dat vooral het teleurstellende van de wedstrijd was, dat Ajax zo weinig liet zien.
Interessant is wat anders dan dat er goed voetbal wordt gespeeld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:02 schreef eight het volgende:
[..]
Het laatste half uur was matig voetbal van beide kanten, toch was het ook voor de neutrale kijker een interessante en leuke wedstrijd. (of kijk ik nu echt door een roze bril?)
Waarschijnlijk omdat jij meteen begint met beledigen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik maak mezelf minderwaardig? Gast waar heb je het over?
Niks mis mee om ze te complimenteren inderdaad. Dat verdienen ze ook. Maar bij mij overheerst toch ook teleurstelling. Je had gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk en daarom ben jij ook maar een simpele fan die geen reet snapt van wat Feijenoord nou daadwerkelijk is.
Niks mis mee om de spelers te complimenteren met hun spel vandaag. Al vermoed ik dat je het niet zou zien wanneer ze Groningen volgende week van de mat vegen. Er gaan dus wel supporters naar de Kuip, ja.
Maar dan zit je inderdaad met het feit dat ze zelf het spel moeten maken, dat zag je ook toen ajax met 10 man kwam....quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, hij doet het erg goed en is tactisch sterk. Nu nog zorgen dat we ook tegen de "mindere" tegenstanders goed spelen.
Ik bedoelde vooral dat de spelers juichend en klappend onthalen bij de Kuip gewoon een beetje zielig is. Daarmee maak je Ajax toch echt te groot.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:03 schreef eight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij meteen begint met beledigen.
Terwijl ze tegen Zagreb best aardig speelden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor ons was het top misschien, voor de neutrale kijker wat minder.
Ik denk dat vooral het teleurstellende van de wedstrijd was, dat Ajax zo weinig liet zien.
Een offday tegen een (tactisch) sterk Feyenoordquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Terwijl ze tegen Zagreb best aardig speelden.
Vandaag hadden ze een off-day wat wij tegen Den Haag hadden, maar ook tegen VVV was het beroerd.
Ben ik het niet mee eens. Het gaat namelijk niet om Ajax maar om de prestatie van de Feijenoord spelers. Bovendien mochten er geen supporters in de arena zijn, anders was daar wel een klein feestje geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat de spelers juichend en klappend onthalen bij de Kuip gewoon een beetje zielig is. Daarmee maak je Ajax toch echt te groot.
Denk dat Biseswar zich eerst in het 2de moet bewijzen aan de taken te kunnen houden.quote:
Tsja, als het daar om gaat moet je ze na een winst-partij tegen elke club die hoger staat ook onthalen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef eight het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Het gaat namelijk niet om Ajax maar om de prestatie van de Feijenoord spelers. Bovendien mochten er geen supporters in de arena zijn, anders was daar wel een klein feestje geweest.
Absoluut, hopelijk kunnen we dat ook tegen de mindere broeders vasthouden, dan komen we nog een heel eind.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Een offday tegen een (tactisch) sterk Feyenoord
Dat is nu heel belangrijk. Blijkbaar kunnen we het tegen de topploegen heel goed doen. Nu ook tegen de subtoppers en daaronder graag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Absoluut, hopelijk kunnen we dat ook tegen de mindere broeders vasthadden, dan komen we nog een heel eind.
Precies! Bedank ze ook namens mij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef Caland het volgende:
Wat een dubbel geveol. Ongelofelijk.
En ja, ik ga nu naar de Kuip. En niet om het gelijkspel te vieren. Maar gewoon de spelers laten weten dat ik trots op ze ben. Klaar.
Ik zou er zelf ook niet snel heen gaan, maar als mensen er heen gaan als het slecht gaat om ze uit te jouwen en op het matje te roepen zoals vorig seizoen gebeurde, dan vind ik het niet meer dan terecht dat er nu ook mensen zijn om ze toe te juichen op dit moment....quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat de spelers juichend en klappend onthalen bij de Kuip gewoon een beetje zielig is. Daarmee maak je Ajax toch echt te groot.
Idd, gelijkspel tegen een dramatisch spelend Ajax... Dan mag je als Excelsior juichen, niet als Feyenoord zijnde.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar gaat het tch niey om. Als de spelers elke dag zon arbeid n concentratie aan de dag kunnnen brengen ga je een heel mooi seizoen tegemoet. Je bent veter dan d joden in de arena. Speelt gelijk, is geen volksfeest waard. Maar je kan wel de spelers een hart onder de riem douwen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, als het daar om gaat moet je ze na een winst-partij tegen elke club die hoger staat ook onthalen.
Tsja, als je echt een zeikerd bent kun je ook zeggen dat ze de winst hebben laten liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook niet snel heen gaan, maar als mensen er heen gaan als het slecht gaat om ze uit te jouwen en op het matje te roepen zoals vorig seizoen gebeurde, dan vind ik het niet meer dan terecht dat er nu ook mensen zijn om ze toe te juichen op dit moment....
Ik vind dat je zeker een punt hebt, maar dat er ook wel iets in het verhaal van Ritmo zit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat het tch niey om. Als de spelers elke dag zon arbeid n concentratie aan de dag kunnnen brengen ga je een heel mooi seizoen tegemoet. Je bent veter dan d joden in de arena. Speelt gelijk, is geen volksfeest waard. Maar je kan wel de spelers een hart onder de riem douwen.
Dat ben ik met je eens. Maar overdrijf het niet. Zeker niet omdat deze ploeg snel in de wolken gaat lopen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat het tch niey om. Als de spelers elke dag zon arbeid n concentratie aan de dag kunnnen brengen ga je een heel mooi seizoen tegemoet. Je bent veter dan d joden in de arena. Speelt gelijk, is geen volksfeest waard. Maar je kan wel de spelers een hart onder de riem douwen.
Ja ik nap ergens ritmo ook wel. Maar niet zo hard als hij t brengt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat je zeker een punt hebt, maar dat er ook wel iets in het verhaal van Ritmo zit.
Ze hebben niet voor niks al een aantal wedstrijden in de competitie niet gewonnen, dus dan zou ik het geen off day willen noemen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Terwijl ze tegen Zagreb best aardig speelden.
Vandaag hadden ze een off-day wat wij tegen Den Haag hadden, maar ook tegen VVV was het beroerd.
Dat is waarquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, als je echt een zeikerd bent kun je ook zeggen dat ze de winst hebben laten liggen.
Misschien was Feijenoord wel zo goed en kan Ajax gewoon niet beter. Toen ze tegen AZ speelden kreeg Ajax ook al voetballes, blijkbaar is het gewoon een matig elftal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, gelijkspel tegen een dramatisch spelend Ajax... Dan mag je als Excelsior juichen, niet als Feyenoord zijnde.
Haha, doe normaal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Fernandez had eruit moeten gaan op het eind, eigenlijk voor Guidetti. Fernandez was op op het end, en Guidetti had er nog wel 1 ingeschoten denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef eight het volgende:
Jammer dat Guidetti ziek was. Eindelijk was er veel aanvoer vanuit de zijkanten en het middenveld en had hij zich kunnen bewijzen. Was eigenlijk een ideale wedstrijd voor hem geweest.
Het tweede. Maargoed, in jaren niet zon zenuwslopwnde wedstrijd meegemaakt. Godverdomme man. Heb gewoob een uur nodg gehad om mn hartslag op een acceptabel noveau te krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar overdrijf het niet. Zeker niet omdat deze ploeg snel in de wolken gaat lopen.
Ben je dronken overigens of is je toetsenbord kapot gegooid bj de 1-1?
Hij vond het publiek waardeloos en was er absoluut niet over te spreken. Ach ja, moet je maar niet naar zo'n baggerclub gaan.quote:
Hij kan nog wat verwachten in de returnquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij vond het publiek waardeloos en was er absoluut niet over te spreken. Ach ja, moet je maar niet naar zo'n baggerclub gaan.
Die jongen past ook echt niet bij Ajax, vroeger dacht ik altijd dat die nog wel eens een keer bij Feyenoord zou spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij vond het publiek waardeloos en was er absoluut niet over te spreken. Ach ja, moet je maar niet naar zo'n baggerclub gaan.
Eens. Ik dacht dat het gewoon wennen was voordat je hem als volwaardig Ajax-speler zou zien, maar hij past er echt niet. Hij ziet er niet uit als een typische Ajacied en zijn spel is dat ook niet. Bij Feyenoord past hij veel beter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die jongen past ook echt niet bij Ajax, vroeger dacht ik altijd dat die nog wel eens een keer bij Feyenoord zou spelen.
Gokken op je eigen club.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:31 schreef Muto het volgende:
Ook nog 59 euro's gepakt met het gelijke spel.
quote:Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
Ik heb mijn geld nog terugverdiend met Live wedden maar anders had ik goddomme 150 euro verdiend met de winst...quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:31 schreef Muto het volgende:
Ook nog 59 euro's gepakt met het gelijke spel.
Nooit gedaan eigenlijk. Kreeg vanmorgen het gevoel dat we zouden gelijkspelen of winnen. Toen maar 20 eurotjes winst van gisteren @ 2,95 gegooid.quote:
Echt niet, ik vind hem sowieso overschat, goede voetballer hoor. maar heeft tot nu toe anderhalf/2 goede seizoenen gehad meer niet, en dan ook nog alleen in de NL'se competitie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:35 schreef Merkie het volgende:
Volgend jaar gewoon Janssen naar De Kuip halen.
Is helaas te laat. Ik snapte ook niet dat ze toen Hofs ipv Janssen weghaalden bij Vitesse. Heb Janssen altijd al een geweldige speler gevonden, maar dan pakken ze die kabouter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:35 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij zei Happel het ook al jaren geleden dat ze hem moesten halen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is helaas te laat. Ik snapte ook niet dat ze toen Hofs ipv Janssen weghaalden bij Vitesse. Heb Janssen altijd al een geweldige speler gevonden, maar dan pakken ze die kabouter.
Ik kan me nog precies die uitzending herinneren van (toentertijd nog) Voetbal Insite, waarin Derksen aankondigde dat Feyenoord Hofs had gehaald en dat hij dat een hele goede zet vond. Toen zat ik echt met eenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij zei Happel het ook al jaren geleden dat ze hem moesten halen.
Door een griepprik?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
Die Guidetti zag er echt slecht uit zeg.
En dat allemaal door een griepprik.
Ja vaak mensen die zo'n prik krijgen worden een paar dagen later juist ziek.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Door een griepprik?
Achteraf gezien was het misschien wel goed dat hij niet speelde maar vooraf aan de wedstrijd dacht ik echt: Fernandez
Die gast vreet elke dag bij de Ikea/afhaal of een of ander semi-fastfood restaurant. Je kon er op wachten he.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
Idd ja mooi te horen, "publiek had ook wel wat meer zijn best mogen doen....."quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hij geeft het publiek een flinke veeg om de oren
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast vreet elke dag bij de Ikea/afhaal of een of ander semi-fastfood restaurant. Je kon er op wachten he.
Kan nooit alleen door de griepprik zijn. Fernandez is wel een goede vervanger.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
Een speler van Ajax naar Feyenoord halenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:35 schreef Merkie het volgende:
Alsof Janssen zo'n Ajacied is. Die gast voelt zich als een vis op het droge daar in Amsterdam. Kwam alleen om meer te verdienen en prijzen te pakken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een speler van Ajax naar Feyenoord halenTis net een heroïne hoer neuken. Wel resultaat, maar het voelt smerig
Ik ben een man van principes. Iemand van Ajax hoort niet bij Feyenoord & andersom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof Janssen zo'n Ajacied is. Die gast voelt zich als een vis op het droge daar in Amsterdam. Kwam alleen om meer te verdienen en prijzen te pakken.
Jawel, je krijgt dan bepaalde antistoffen in je lichaam en in sommige gevallen ziet je lichaam dat als gevaar en krijg je dus koorts enz.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:46 schreef eight het volgende:
[..]
Kan nooit alleen door de griepprik zijn. Fernandez is wel een goede vervanger.
Nee...Ajacieden horen niet thuis bij Feyenoord. Janssen is geen Ajacied en voelt zich ook niet zo. Dat kan je zo tussen de regels door lezen in alles wat hij over die club en het team zegt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben een man van principes. Iemand van Ajax hoort niet bij Feyenoord & andersom.
Is ook zo, maar wie verzint het dan ook om die gast zo'n prik te geven net voor de klassieker. En waarom krijgt hij überhaupt zo'n prik? Als je jong en gezond bent is dat toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt dan bepaalde antistoffen in je lichaam en in sommige gevallen ziet je lichaam dat als gevaar en krijg je dus koorts enz.
Snap ik ook niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Is ook zo, maar wie verzint het dan ook om die gast zo'n prik te geven net voor de klassieker. En waarom krijgt hij überhaupt zo'n prik? Als je jong en gezond bent is dat toch helemaal niet nodig?
Er zijn bedrijven die het aanbieden. Sporters zullen het ook wel krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Is ook zo, maar wie verzint het dan ook om die gast zo'n prik te geven net voor de klassieker. En waarom krijgt hij überhaupt zo'n prik? Als je jong en gezond bent is dat toch helemaal niet nodig?
Eens, en mij zul je ook niet horen klagen als hij Feyenoord kampioen maakt. Maar toch hoort het nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee...Ajacieden horen niet thuis bij Feyenoord. Janssen is geen Ajacied en voelt zich ook niet zo. Dat kan je zo tussen de regels door lezen in alles wat hij over die club en het team zegt.
Inderdaad. Echt een tof kereltje, al kan ik me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat hij een verkapte vorm van ADHD onder de leden heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:54 schreef Merkie het volgende:
Blijft een grappig mannetje die Guidetti.
Ligt er bij elke gebeurtenis uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Gokken op je eigen club.
Feyenoord.nl ligt er trouwens uit, haha.
[..]
haha, ik heb gisteren ook genoten van.het spandoek 'wie fluit hoort niet op zuid'.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Speciaal even de moeite genomen dit op Youtube te zetten zodat ik de komende tijd trollen in dit topic stil kan krijgen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Speciaal even de moeite genomen dit op Youtube te zetten zodat ik de komende tijd trollen in dit topic stil kan krijgen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Inderdaad. Beetje van hetzelfde kaliber als vergeten je spelers in te schrijven voor de CL of EL zoals PSV al een paar keer is overkomen. Gewoon dom en het past niet binnen een topsportcultuur.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Typisch Feyenoord weer, zo'n knulligheidje.
Precies. Dat moet gewoon strakker en zakelijker. Maar Gudde zal er waarschijnlijk om gelachen hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje van hetzelfde kaliber als vergeten je spelers in te schrijven voor de CL of EL zoals PSV al een paar keer is overkomen. Gewoon dom en het past niet binnen een topsportcultuur.
Noem jij mij nou een Ajacied?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:06 schreef Ritmo het volgende:
AFC Ajax #1633: Met Koppers die gaat knallen!
Deze Ajacied verdient een compliment. Vind ik erg knap als je dat te midden van je 'eigen' supporters zo objectief zoiets kan zeggen over je aartsrivaal.
Mwoa... tegen Ado was jij net één van de 'supporters' die aangaf dat het uitfluiten wel normaal wasquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Grootste club van Nederland, hè.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ligt er bij elke gebeurtenis uittransfers, klassiekers...
Altijd eerst kijken wie er wat postquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zag je voor Ajacied aanwas ook te mooi om waar te zijn.
Laten we het op beide houden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Grootste club van Nederland, hè.
Of gewoon crappy hosting
Ik denk dat je de verkeerde hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa... tegen Ado was jij net één van de 'supporters' die aangaf dat het uitfluiten wel normaal was
Het grote Feijenoordtopic #731:Haagse matjes op bezoek. , ik denk het nietquote:
Waar staat daar in godsnaam dat ik vond dat het uitfluiten terecht was?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het grote Feijenoordtopic #731:Haagse matjes op bezoek. , ik denk het niet
Nee, ik vond je een troll omdat je als mod het hele topic zat te trollen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Jij vond me daar een troll, omdat ik aangaf dat het uitfluiten van je team helemaal nergens over gaat.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef Muto het volgende:
Ik zag Fer op de bank. Maar dat is zeker geen nieuws?
Wie is Fer?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef Muto het volgende:
Jawel. Mooi nieuwsquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef Muto het volgende:
Erm.. nee...al mijn posts gingen over het gefluit in de rust en dat dat nergens over gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, ik vond je een troll omdat je als mod al het hele topic zat te trollen.
Die heeft echt spijt van zijn overloperij, dat kan haast niet anders.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef Muto het volgende:
Je kunt inderdaad beter bij fucking FC Twente op de bank zitten dan bij Feyenoord elke wedstrijd de volle 90 minuten spelen. Dag Leroy.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef Muto het volgende:
Hij ontwikkelt zich met de week beter, het is nu al een betere bankzitter dan vorige week.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad beter bij fucking FC Twente op de bank zitten dan bij Feyenoord elke wedstrijd de volle 90 minuten spelen. Dag Leroy.
Whehe, die is net zoveel ervaring aan het opdoen in Europa als ik wanneer ik Odense - Twente kijk met een biertje op schootquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jawel. Mooi nieuws
Kan die lekker in Europa extra ervaring op doen, op de bank
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij ontwikkelt zich met de week beter, het is nu al een betere bankzitter dan vorige week.
Precies, niet boeiend, en laten we vooral trots zijn vandaag. Maar laat het duidelijk zijn dat ik absoluut tegen het uitfluiten van spelers ben.quote:
Maar ook tegen 10 man mag je het eigenlijk niet weggeven, Jammer dat El Ahmadi de bal niet meer kon wegkoppen .quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Gemengde gevoelens. Hadden hier gewoon moeten winnen. Maar goed, trots op het spel en nog steeds boven ze.
Beter had die keepert van hun Fernandez niet neergehaald, 0-2 tegen 11 man en het was gespeeld geweest.
Feyenoord![]()
Clasie
Dat is waar. En Vlaar liet zich ook wel makkelijk verschalken. Maar goed, in onze eigen Kuip gaan we weer eens 3 punten pakken tegen deze mensenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar ook tegen 10 man mag je het eigenlijk niet weggeven, Jammer dat El Ahmadi de bal niet meer kon wegkoppen .
Sankoh, die speelt in Augsburg, in de bundesliga..quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
Zit nu Twente-Groningen te bekijken. Wat is er eigenlijk gebeurd met die Afrikaanse centrale verdediger waar iedereen zo lyrisch over was 2 seizoenen geleden? Daar hadden veel clubs toch interesse in?
Manchester City zal ongetwijfeld geweldig hebben gespeeld en Man Utd. geweldig slecht, maar ik heb altijd zo'n dubbel gevoel bij die club. Dit verziekt toch die hele competitie met die honderden miljoenen die ze aan spelers hebben uitgegeven?quote:
Zou mooi zijn, maar dat duurt nog zou langquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is waar. En Vlaar liet zich ook wel makkelijk verschalken. Maar goed, in onze eigen Kuip gaan we weer eens 3 punten pakken tegen deze mensen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:29 schreef Paul-89 het volgende:
Belangrijkste van vandaag, Feyenoord leeft weer.
Als de wereld zou vergaan, blijft Feyenoord gewoon bestaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:29 schreef Paul-89 het volgende:
Belangrijkste van vandaag, Feyenoord leeft weer.
Straks komt ie nog gratis terug ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
Fer weer 90 minuten op de bank gezeten.
Sorry kon het niet laten.
Hij wilt zich ontwikkelen, snap dat danquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
Echte versterkingquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
Inderdaad...koude banken zorgen voor hamstringblessures en die kun je niet gebruiken wanneer je elke week 2 keer moet voetballen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet onderschatten hoor... Zo'n bank moet warm blijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad...koude banken zorgen voor hamstringblessures en die kun je niet gebruiken wanneer je elke week 2 keer moet voetballen.Hij niet, de rest wel... Zie je hem niet een plek opschuiven als er gewisseld wordt... Hij houdt de bank warm voor de mensen die uit het veld komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Snap dat dan...
Idd, erg goede wedstrijd van hemquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooral Clasie. Zoveel kracht, uit zo'n klein lichaampje..
5,5 mil. cash en een beter middenveld met Bakkal en Clasiequote:Op zondag 23 oktober 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
De 5 miljoen meer dan waard.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:43 schreef RvLaak het volgende:
Vinden jullie trouwens van de prestaties van Wijnaldum in Eindhoven?
Jezus wat een vernedering voor Ferguson. Het krachtsverschil tussen de nr 1 en 2 is wel heel groot.quote:
Gewogen en te licht bevonden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
Bij mij was de ontlading na de 0-1 juist enorm, ben het hele huis door gesprongen met m'n broertje in m'n armenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:47 schreef Siyara het volgende:
Wat een heerlijke pot, jammer dat m'n afstandsbediening kapot geslagen is bij de 1-1 maar ik ben in tijden niet zo tevreden geweest na een wedstrijd tegen 020...
hmmm...bij mij heerst toch de teleurstelling dat je met 0-1 en tegen 10 man niet gewoon de verdiende 3 punten binnenhaalt. snapt de wissel van cabral ook niet erg, had het idee dat schaken er meer door heen zat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:47 schreef Siyara het volgende:
Wat een heerlijke pot, jammer dat m'n afstandsbediening kapot geslagen is bij de 1-1 maar ik ben in tijden niet zo tevreden geweest na een wedstrijd tegen 020...
En als hij wel 2 velddoelpunten had gemaakt is hij onomstreden basisspeler ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar voorlopig heeft Guidetti ook nog geen velddoelpunt gemaakt.
Nee, maar wel (ik geloof) 3 van de 4 penalties zelf verdient. Kan hij wat aan doen dat ze hem steeds neerhalen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar voorlopig heeft Guidetti ook nog geen velddoelpunt gemaakt.
Zonder de statistieken zie ik dat we met Fernandez meer kansen scheppen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En als hij wel 2 velddoelpunten had gemaakt is hij onomstreden basisspeler ?
Je moet verder kijken dan statistieken.
Dit was wel tegen een aanvallend spelend team, de meeste kansen kwamen dan ook voort uit counters of quasi-counters. Tegen een team dat alleen staat te verdedigen denk ik dat de techniek van Guidetti beter werkt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:24 schreef eight het volgende:
[..]
Zonder de statistieken zie ik dat we met Fernandez meer kansen scheppen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Devv het volgende:
Ze gaan toch nog wel kampioen worden. Er heerst nu blijdschap in Rotterdam omdat ze gelijk hebben gespeeld tegen 10 man van Ajax dat ook nog eens een offday had. Des te mooier gaat de overwinning in Rotterdam worden.
Het is inderdaad lekker rustig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog een pluspunt: geen vervelende smsjes gehad van ajacieden die alleen teletekstpagina 818 kijken
Misschien wel ja. Op dit moment zijn ze aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:28 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dit was wel tegen een aanvallend spelend team, de meeste kansen kwamen dan ook voort uit counters of quasi-counters. Tegen een team dat alleen staat te verdedigen denk ik dat de techniek van Guidetti beter werkt.
Ik vond sowieso dat de scheidsrechter de laatste 10/15 minuten minder goed floot... Niet partijdig, maar gewoon teveel...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat affluiten trouwens. 15 seconden te vroeg, terwijl wij zo'n beetje in de 16 van hun stonden![]()
Niet dat we gescoord zouden hebben, maar ik vond het best opmerkelijk..
Kijk zo hoort het ook. Geen overdreven volksfeest, maar gewoon een compliment geven want dat verdienen ze.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:36 schreef Maastoren het volgende:
Mooi man. Net ff bij vd Valk Ridderkerk geweest waar de spelers aankwamen. Was best wel druk 500 man ofzo. De spelers werden door iedereen bedankt. Schaken wilde volgens mij het liefst iedereen een hand geven. Sympathieke gozer. Ja mooi man.
Feyenoord
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:15 schreef Caland het volgende:
Ik heb Clasie nog een flinke knuffel gegeven. No homo.
Klappen en sturen lukte Clasie niet echt. Reed gelijk tegen de achterkant van Lamprou op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:15 schreef Caland het volgende:
Niet meegekregen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klappen en sturen lukte Clasie niet echt. Reed gelijk tegen de achterkant van Lamprou op.
Dus wel een feestelijk onthaal?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:12 schreef Caland het volgende:
Wat een heerlijk Feyenoord-moment net zeg,
Kom bij de Kuip aan, bleken de spelers richting vd Valk te gaan. Op het laatste moment nog in een auto kunnen springen die nog plek over had. En de spelers als ware eindbazen onthaald. Spelers zaten letterlijk met hun handen voor hun mond van verbazing. Ze waren gewoon filmpjes van ons aan het maken
Als dat ze geen motivatie geeft weet ik het ook niet meer.
Wat is Feyenoord toch een geweldige club.
[/emo].
Je bedoelt dat hij je kniëen lekker heeft omhelsd?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:15 schreef Caland het volgende:
Ik moest wel flink bukken ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij je kniëen lekker heeft omhelsd?
Wat is de definitie van feestelijk. Mensen waren blij met het spel en de inzet en de spelers waren verrast bij aankomst. Als ze niet goed spelen scheld ik ze allemaal verrot. Dan moet je ze ook complimenten geven als ze goed spelen. Je moet er niet zo'n punt van maken joh. Ik begrijp wat je bedoelt en had er eerst ook geen zin in.quote:
Het is het kleine Ajax maar, geen wereld topclub ofzo. Zijn het niet waard om je heel druk over te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat is de definitie van feestelijk. Mensen waren blij met het spel en de inzet en de spelers waren verrast bij aankomst. Als ze niet goed spelen scheld ik ze allemaal verrot. Dan moet je ze ook complimenten geven als ze goed spelen. Je moet er niet zo'n punt van maken joh. Ik begrijp wat je bedoelt en had er eerst ook geen zin in.
Ja, die haalde vaak de angel uit gevaarlijke situaties die in de maak warenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:35 schreef Muto het volgende:
Die bal achter het standbeen van El Ahmadi. Beste man van het veld.
Lag op een gegeven moment op de grond met de hand voor z'n ogen. Maar keek heel stiekem of die jood geen geel kreeg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:38 schreef Muto het volgende:
Wat deed El Ahmadi? Ik lees iets over toneelstukjes?
Net zoals dat gifje van die Barcelonaspelerquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Lag op een gegeven moment op de grond met de hand voor z'n ogen. Maar keek heel stiekem of die jood geen geel kreeg.
Een Busquetsje?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Lag op een gegeven moment op de grond met de hand voor z'n ogen. Maar keek heel stiekem of die jood geen geel kreeg.
Keek volgens mij gewoon stiekem of z'n verzorger al in de buurt was. Hij ging alleen maar liggen om rust te pakken, dat zag je toch aan z'n lachje.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik háát jou.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:15 schreef Caland het volgende:
Oh ja. Inderdaad. Schitterend moment.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon zo of niet dan? Jij hebt een totaal andere beleving dan die supporters daar. Dat is iets waar jij niets van snapt. Dat geef je zelf ook al aan in de manier waarop je hier reageert op zulke dingen. Geeft niet hoor, maar ga dan niet anderen bekritiseren, omdat zij het wel nodig vinden de spelers een compliment te geven voor het werk wat ze hebben geleverd vandaag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Overdreven. Maar nu zal Happel wel weer roepen dat ik er niets van snap.
Happel zegt het mooi.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is het kleine Ajax maar, geen wereld topclub ofzo. Zijn het niet waard om je heel druk over te maken.
quote:De spelmaker had weinig goede woorden over voor de fans. “Ik moet zeggen dat ik het wel heel slecht vind dat ze ons in de rust al uitfluiten”, zei Janssen. “Bij de wissel van Greg (Gregory van der Wiel, red.) komt er vervolgens een cynisch geklap van hier tot Tokyo. Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het was minder gaat, is iedereen negatief. Dat vind ik heel slecht.”
Ach het zijn toch stuk voor stuk successupporters. 1/2 van dat stadion zit vol met van die opgeschoten tieners en twintigers die alleen maar fan zijn geworden omdat Ajax in de jaren 90 zo succesvol was.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:49 schreef Muto het volgende:
Ze floten al in de 20ste minuut toen hun opbouw heel langzaam ging.
Ik had ook de hele wedstrijd spanning en tijdens de 0-1 even flink lopen schreeuwen en springen lol samen met mijn neefje en pa. Heb afgelopen nacht ook dramatisch geslapenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom staat er eigenlijk op teletekst dat het een teleurstellende klassieker was?Ik vond het erg vermakelijk en heb 90 minuten lang een hartslag van 200 gehad
Twitter en het feit dat er opeens 10 auto's naar Van der Valk gingenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:57 schreef Muto het volgende:
Trouwens, hoe kwamen jullie erachter dat ze naar Ridderkerk gingen?
Toen ik bij de Kuip kwam bleek er al een groepje die kant op te zijn gegaan. Die kale van de FSV bevestigde het nog een keer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:57 schreef Muto het volgende:
Trouwens, hoe kwamen jullie erachter dat ze naar Ridderkerk gingen?
Er mogen geen Feyenoord-supporters meer naar de ArenA he.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef Muto het volgende:
Waarom hadden de jongetjes die met de spelers het veld opliepen het uitshirt van Ajax aan? Is toch niet gebruikelijk?
Mooi he. Dit is het Feijenoord waar ik van hou.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
Wat een chaos trouwens bij de 0-1 zeg. Paar liter bier over me heen, wildvreemde mannen die elkaar schreeuwend in de armen springen.![]()
Ongelofelijk.
Ik zei het toch.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:08 schreef Caland het volgende:
Oh, ik zie nu dat hij hem best nonchalant inschiet na het fluitsignaal. Leek vanmiddag nog een levensgrote kans waar hij vol voor ging.
Viel inderdaad mee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:08 schreef Caland het volgende:
Oh, ik zie nu dat hij hem best nonchalant inschiet na het fluitsignaal. Leek vanmiddag nog een levensgrote kans waar hij vol voor ging.
Ik snap de twijfels van Caland, gezien jouw bewezen geringe kennis.quote:
Huh, watquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik snap de twijfels van Caland, gezien jouw bewezen geringe kennis.
Heuj, dit is vals. Dingen uit het verleden pakkenquote:
Caland had alle reden om aan jou te twijfelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hu[quote]Op zondag 23 oktober 2011 19:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heuj, dit is vals. Dingen uit het verleden pakken.
Daarnaast was jij ook fan van Simon.
En je hoorde op de achtergrond wel gejuich.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:12 schreef Caland het volgende:
Haha, ik zag minstens 50% op de eretribune lachen en klappen na de 0-1.
Wat is dit dan weer?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat een lelijke kop heb die Nijhuis zeg...
Het seizoen is nog pril, dus alles staat dicht op elkaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:19 schreef Muto het volgende:
Volgens mij staan we terecht vierde voorlopig. Al staat de nummer 9 op maar vier puntjes..
Zeker. Het zou wel lekker zijn als we daar wel met drie punten uit terug komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
Volgende week weer een erg belangrijke wedstrijd.
Het zou mooi zijn als we Europees halen en we vervolgens niet uit de EL gekicked worden en Feyenoord een hoge boete + aantal jaren uitsluiting krijgt, omdat er een paar idioten menen een of andere provinciestad in het buitenland op stelten te moeten zetten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het seizoen is nog pril, dus alles staat dicht op elkaar.
Toch moeten we oppassen niet al te optimistisch worden, de wedstrijd tegen Den Haag staat nog vers in m,n geheugen.
Het zou al mooi zijn als we Europees halen na afgelopen rampseizoen, en misschien nog de KNVB beker ?
Ik verlies liever.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zeker. Het zou wel lekker zijn als we daar wel met drie punten uit terug komen.
De ajax verdediger stond ook nog dichterbij de grensrechter dan onze spits.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:08 schreef Muto het volgende:
Was wel jammer dat er werd gefloten voor buitenspel...
Inderdaad, goed gesproken, nooit meer van die Nancy taferelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als we Europees halen en we vervolgens niet uit de EL gekicked worden en Feyenoord een hoge boete + aantal jaren uitsluiting krijgt, omdat er een paar idioten menen een of andere provinciestad in het buitenland op stelten te moeten zetten.
Winnen bij Groningen doe je anders ook niet zomaar. Kijk naar Twente vandaag. En Ajax eerder dit seizoen.quote:
Groningen uit is lastiger als Ajax uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Winnen bij Groningen doe je anders ook niet zomaar. Kijk naar Twente vandaag. En Ajax eerder dit seizoen.
Nee maar het mag nogal voor de hand liggend zijn dat we graag zien dat er 3 punten gehaald worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Winnen bij Groningen doe je anders ook niet zomaar. Kijk naar Twente vandaag. En Ajax eerder dit seizoen.
Ik hou van open deuren. Scheelt weer een kastdeur open doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar het mag nogal voor de hand liggend zijn dat we graag zien dat er 3 punten gehaald worden.
In jouw geval was het gewoon een gat in de muur.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik hou van open deuren. Scheelt weer een kastdeur open doen.
Gloryholequote:Op zondag 23 oktober 2011 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In jouw geval was het gewoon een gat in de muur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |