SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Jan Arie is wel langer dan 1,80. Denk rond de 1,87.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:22 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
daar lijkt hij niet zo groot, of zijn blind, rits en v/d heijden ook rond de 1.80 ?
Lijkt me ook stug dat Koppers tegen Janssen gaat zeggen zondag, "laat mij maar"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:24 schreef Catch22- het volgende:
dat kunnen Jansen, Eriksen, Boerrigter en Vertonghen ook met links...
En Eriksen schoot ze er ook zo in in de jeugd (volgens youtube), maar in de A-selectie heeftie dat nog niet echt laten zien...
Ik ben er ookquote:AFC Ajax
Ajax heeft voor de wedstrijd tegen Feyenoord een record aantal kaarten verkocht; ruim 52.300. Nog nooit eerder voorgekomen!
aan zijn kop te zien geeft die er niet veel om.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
v.d. Wiel over zijn vormcrisis, straks op NL1.
Ach, het is altijd zo'n ongeďnteresseerd varken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
aan zijn kop te zien geeft die er niet veel om.
Smoofie schopt hem dood.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maakt hij nou een hatelijke opmerking jegens de Heini Toto?
Het interesseert hem gewoon geen fuck. Zolang zijn blackcard maar aangevuld blijft worden om kaartjes te kopen voor die takkeherrie waar hij naar luistertquote:
Hihiquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het interesseert hem gewoon geen fuck. Zolang zijn blackcard maar aangevuld blijft worden om kaartjes te kopen voor die takkeherrie waar hij naar luistert
Het klonk wel heel sarcastischquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
de andere spelers hebben geen hobby's?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het interesseert hem gewoon geen fuck. Zolang zijn blackcard maar aangevuld blijft worden om kaartjes te kopen voor die takkeherrie waar hij naar luistert
Ga je aftrekken op Dani Alves.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij zal wel veel met het hoofd oplossen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
Benieuwd naar het spel van Koppers.
Goed ideequote:
Nee, maar wel van die koekjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:18 schreef Morendo het volgende:
Is hij trouwens familie van Richard Knoppers?
Waar heb je gelezen dat Janssen CVM speelt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Theo speelt zondag CVM
Ik stel mijn voorspelling bij naar 2-1
Anita gaat waarschijnlijk verdedigend spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
naar alle waarschijnlijkheid Janssen weer op de positie van verdedigende middenvelder opstellen, aangezien Eyong Enoh vanwege een schorsing niet beschikbaar is
Vertonghen: "Iedereen heeft het maar over Theo"
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
QFTquote:
Lijkt me dat hij het team van afgelopen dinsdag zo min mogelijk wijzigt, Anita op plek Enoh en Klopper of Blind lbquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blijft Theo nu naar voren geschoven?
Mag hopen dat Frank eindelijk wakker geworden is...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij het team van afgelopen dinsdag zo min mogelijk wijzigt, Anita op plek Enoh en Klopper of Blind lb
Idd. Zijn zomerslaap duurt nu wel héél erg lang.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mag hopen dat Frank eindelijk wakker geworden is...
Ik hoop dat het niet zo'n trainer is die zichzelf wil bewijzen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd. Zijn zomerslaap duurt nu wel héél erg lang.![]()
Idd. Dat gevoel heb ik eigenlijk nu al bij De Boer. Het lijkt ook wel of afgelopen weken niemand heeft gezegd tegen De Boer dat Janssen nu toch eens eindelijk ( ! ) van de CVM weg moest en er nooit meer terug zou moeten komen ballen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zo'n trainer is die zichzelf wil bewijzen.
Zie bijvoorbeeld van Marwijk die ik zo van Persie zie opstellen met het komende EK als Robben weer fit is...
Valt wel mee, als je ziet wat er afgelopen WK gedaan is om Robben te laten spelen denk ik niet dat die vergelijking op gaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zo'n trainer is die zichzelf wil bewijzen.
Zie bijvoorbeeld van Marwijk die ik zo van Persie zie opstellen met het komende EK als Robben weer fit is...
Misschien zou je tegen Feyenoord thuis nog kunnen riskeren met Blind of CV. Als Theo maar niet op CVM komt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:52 schreef fathank het volgende:
Vertonghen op het middenveld en de Ooij met toby in het centrum.
quote:Ajax heeft Beister in vizier
Van onze Telesportredactie
DÜSSELDORF - Ajax ziet in Maximilian Beister (21) een mogelijke versterking. De rechtsbuiten van Fortuna Düsseldorf werd gisteren in de competitiewedstrijd tegen Hansa Rostock bekeken door Danny Blind.De technisch manager van de Amsterdammers was in het gezelschap van oud-Ajax-scout Ton Pronk.
In de Bundesliga wordt vanwege de hoge transfersommen en salarissen nauwelijks gescout, maar de divisie lager is wel interessant.De in Göttingen geboren Beister – een ex-speler van HSV – wordt in Duitsland qua spel vergeleken met Arjen Robben en scoorde voor de ploeg uit de 2. Bundesliga dit seizoen al vijf keer.
Naast Beister zouden Blind en Pronk ook oog hebben gehad voor Hansa-linkermiddenvelder Timo Perthel (22), die evenals de rechtsbuiten voor Duitsland onder 20 uitkwam.
Telesport
Lijkt me stug dat hij 2 rechtsbenigen in het centrum laat spelen en Ooijer heeft toch wel bewezen dat hij Voltooid Verleden Tijd isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:52 schreef fathank het volgende:
Vertonghen op het middenveld en de Ooij met toby in het centrum.
Dan is het zeker dat hij niet wilt leren van zijn fouten of iig extreem langzaam.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als Frank Theo nu weer CVM laat staan..
Met Ebecilio had hij ook een tijdje stront in zijn ogen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dan is het zeker dat hij niet wilt leren van zijn fouten of iig extreem langzaam.
Jeps, dat duurde ook te lang. Afgezien van zijn wedstrijd tegen Vitesse heeft Ebecilio eigenlijk nooit kunnen overtuigen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met Ebecilio had hij ook een tijdje stront in zijn ogen.
Ach, die Rotterdammers hebben een makkelijk programma gehad en daarbij aardige resultaten. Ze beseffen alleen niet dat Ajax al jaren niet meer verloren van hen heeft in eigen huis en dat een slecht spelend Ajax ( wat dit seizoen jammerlijk het geval is ) nog altijd beter is dan een redelijk Feyenoord.quote:
Nee, hij had namelijk gewoon geen ander alternatief voor handen op dat moment.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met Ebecilio had hij ook een tijdje stront in zijn ogen.
Ozbiliz had naar links gekund en dan Sulejmani op rechts.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, hij had namelijk gewoon geen ander alternatief voor handen op dat moment.
Sinds dat hij Boerrigter heeft gebruikt hij Ebecilio nauwelijks.
Ik denk dat we winnen maar waar haal je al die doelpunten vandaan, of gaan ze nu alle kansen 1 op 1 maken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, die Rotterdammers hebben een makkelijk programma gehad en daarbij aardige resultaten. Ze beseffen alleen niet dat Ajax al jaren niet meer verloren van hen heeft in eigen huis en dat een slecht spelend Ajax ( wat dit seizoen jammerlijk het geval is ) nog altijd beter is dan een redelijk Feyenoord.
De praatjes vooraf van Vlaar en Clasie zeggen eigenlijk al genoeg over de angst die ze hebben, over de knikkende knietjes die ze vanzelfsprekend hebben.
Morgen krijgen ze te maken met de realiteit.
Ajax gaat doodeenvoudig winnen. Ik hou het op 8-1, na een 5-0 ruststand.
Die heeft natuurlijk net zo min overtuigd als Ebecilio.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ozbiliz had naar links gekund en dan Sulejmani op rechts.
Het talent spat er vanaf bij Ozbiliz. Alleen het lef moet er meer komen. Maar ook zonder lef is Ozbiliz een stuk beter dan Ebecilio.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk net zo min overtuigd als Ebecilio.
Ik verwacht dat Ajax de eerste 5 a 6 kansen er direct in schieten, vooraleer Ajax begint met een paar kansen te missen en vervolgens Feyenoord het idee geeft dat ze wat doelpunten kunnen scoren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat we winnen maar waar haal je al die doelpunten vandaan, of gaan ze nu alle kansen 1 op 1 maken?
Waar staat dat?quote:
Het gebrek aan scorend vermogen heeft al heel wat punten gekost, tegen Dinamo was de ommekeer wat betreft kansen benutten er nog niet, wel qua kansen creëren, ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Ajax de eerste 5 a 6 kansen er direct in schieten, vooraleer Ajax begint met een paar kansen te missen en vervolgens Feyenoord het idee geeft dat ze wat doelpunten kunnen scoren.
Alleen maar het idee, want de laatste 10 minuten zet Ajax weer even aan en scoort Ajax er nog 3.
Als ik zie hoeveel kansen Ajax heeft gemist afgelopen tijd, wordt het hoogdringend tijd dat we nu wél de kansen gaan benutten.
Tegen Feyenoord daarmee beginnen lijkt me een goed idee.
Dit dus. Met Ebecilio erbij speel je ook eigenlijk met 10 tegen 12. Die jongen levert meer ballen in bij de tegenstander, dan bij zijn medespelers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ozbiliz had naar links gekund en dan Sulejmani op rechts.
Klopt, maar ik denk dat het tegen Feyenoord het begin gaat zijn met het afrekenen van zoveel onnodige kansen verprutsen. Feyenoord zal dan dus het eerste slachtoffer worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gebrek aan scorend vermogen heeft al heel wat punten gekost, tegen Dinamo was de ommekeer wat betreft kansen benutten er nog niet, wel qua kansen creëren, ik hoop dat je gelijk krijgt
Lukoki ipv Ebecilio in de selectie voor de rest van het seizoen of iig tot aan de winterstop. Dan is de linkerkant dubbelbezet: Boerrigter en Ozbiliz, de rechterkant ook: Sulejmani en Lukoki.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Met Ebecilio erbij speel je ook eigenlijk met 10 tegen 12. Die jongen levert meer ballen in bij de tegenstander, dan bij zijn medespelers.
Jij niet alleen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:45 schreef gniffie het volgende:
Anita LB en De Kamps controleur en ik word gek
Gewoon een keer binnen 10 minuten er eentje maken dan kan het wel wat worden jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou wel lekker zijn als ze eens een dikke uitslag neerzetten, als je tegen Zagreb je goeie kansen afmaakt win je daar ook met 0-5/0-6. Bij 1 a 2-0 niet stoppen maar keihard doorbeuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet is sterker dan het ene woord...AJAX
WAt nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur
Ja ik weet dat feyenooit het zo zegt, nou enquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Google het eerst deel maar
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
Je kan het ook anders zien. Wij Ajacieden weten natuurlijk al lang dat er niets sterkers bestaat dan dat ene woord Ajax. Dat we dat in het verleden in de meeste gevallen anders hebben gezegd en dat Feyenoord 'niets is sterker dan dat ene woord' voor hun cluppie hebben overgenomen, doet eigenlijk weinig ter zake.
Enorm veel zin in de wedstrijd van morgen. Wordt een lekker sfeertje in de Arena.
Met Anita als CVM zie ik het hélemaal zitten en zit er een monsterscore in het verschiet.
Ajax Amsterdam is en blijft de beste en mooiste club van allemaal
+ nog effe de CL over een drietal seizoenen. Dan krijgen we weer dit soort beelden, janken van vreugde mensen: ( wel even andere voetballers ipv de sterren van toen in gedachten zetten, lijkt het net echtquote:
Als AJax ooit nog de CL wint eet ik mijn moeder op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
+ nog effe de CL over een drietal seizoenen. Dan krijgen we weer dit soort beelden, janken van vreugde mensen: ( wel even andere voetballers ipv de sterren van toen in gedachten zetten, lijkt het net echt)
even quotenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als AJax ooit nog de CL wint eet ik mijn moeder op.
Ik help je wel als het een milf is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat ze dan een beetje oud is als Ajax de CL wintquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik help je wel als het een milf is.
Jouw vader heeft het dus met zijn moeder gedaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:39 schreef MaxC het volgende:
Hopelijk speelt Koppers, is een achterneef van mij
Gewaagd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een paar biertjes en een schaal met chips op tafel en niet eens bij me eigen thuisquote:
Had deze reactie al verwachtquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Een paar biertjes en een schaal met chips op tafel en niet eens bij me eigen thuis![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had deze reactie al verwacht
Maar zie nog weinig staan over jullie basis elf morgen. Enoh geschorst, maar dat is eerder een versterking
Niks speciaals die Guidetti.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:36 schreef badboynova het volgende:
http://www.nu.nl/sport/26(...)-zieke-guidetti.html
Bamm dat word waarschijnlijk de nul houden.
DuS Janssen op'DE' plek?quote:
Duh? Ja idd. Dat denken wij allemaal. Maar Frankie dacht daar even anders over..quote:
Die 2 Belgen ook trouwens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eriksen en Suljemani weer eens een drama.
Wiel goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Tweede helft zijn we altijd beter, ben benieuwd, dit was dramatisch.
Greg speelt eindelijk weer eens goed, Koppers kan er ook wel wat van
Ajacied4lf zit er wel vaker naast.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wiel goed
Goed zou ik het niet willen noemen. Hij speelt gewoon niet zo dramatisch als dinsdag.
Koppers durft nog een beetje en had een paar aardige acties.
Vertonghen is gewoon slecht. Eriksen en Sulejmani zijn ook niet best, maar die kunnen nergens de bal kwijt. Ze verliezen elke keer de bal omdat ze hem niet kwijt kunnen of niet durven in te passen.
Boerrigter begon wel aardig met een paar acties buitenom, maar was halverwege ook niet meer te bekennen omdat hij geen fatsoenlijke bal kreeg.
Wat gebeurd hierquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank kan ze ook niet meer motiveren. Arrogante klootzakken op het veld
Jij gelukkig niet, faalhaasquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajacied4lf zit er wel vaker naast.
Zagreb thuis kunnen ze het ineens weer wel, is altijd zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop nog op europa league plaatsing
na deze wedstrijd moet die de eer aan zichzelf houdenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:25 schreef Geo3kant het volgende:
Echt heel slecht was Ajax, ik had er veel vertrouwen in.. weg 40 euromaarja
het was genieten voor mij!
Haalt de Boer de kerst?
De Boer is onsterfelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:25 schreef Geo3kant het volgende:
Echt heel slecht was Ajax, ik had er veel vertrouwen in.. weg 40 euromaarja
het was genieten voor mij!
Haalt de Boer de kerst?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Daar ben ik nu een stukje zekerder van geworden
:wquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:26 schreef Ritmo het volgende:
Lucky ajaxgelukkig kost dit jullie de titel, jullie zijn de morele verliezer
zolang je maar het vriendje van Cruijff bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niemand ontslaat de Boer hoor. Hele technische gedeelte draait om Jonk, Bergkamp en de Boer.
Ehh jaaquote:
Niet lang.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe lang krijgt Frank de Boer nog de voordeel van de twijfel?
Sowieso het hele seizoen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe lang krijgt Frank de Boer nog de voordeel van de twijfel?
Tja, er wordt altijd gezeken over het psv publiek, maar vandaag waren ze nog erger!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:28 schreef Cara het volgende:
Wat is jullie thuispubliek van een verschrikkelijk triest niveau.
We zullen het aan het eind zienquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou, daar geloof ik niet meer zo in. Het is vanaf de start al dramatisch slecht.
Inderdaad en weer kwam de spirit pas toen er één uit werd gestuurd, volgende keer met z'n tienen beginnen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef Urquhart het volgende:
Wanvertoning. Het lijkt wel of de passie en de fitheid totaal verdwenen is. Je mag je handjes dichtknijpen met dit resultaat.
De enige keer dat ik voor het doelpunt van Vertonghen de ajacieden geluid hoorde maken was toen van der Wiel gewisseld werd. Men liep godverdomme nog net de polonaise niet. Hoe maak je een speler nog meer kapot?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja, er wordt altijd gezeken over het psv publiek, maar vandaag waren ze nog erger!
Maar ik vind het ook altijd overdreven, waarom mag je als publiek niet fluiten of stil zijn als je ploeg zo verschrikkelijk slecht staat te voetballen
Gaat niet gebeuren, of hij wil zelf wegquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:30 schreef AppleBite het volgende:
Hmmm, ik vraag me af hoeveel zin het heeft om De Boer er uit te flikkeren, wie zou er dan in de plaats voor moeten komen?
iddquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na de winterstop kunnen ze weer vrij voetballen, dan lukt ineens alles weer.
Hoi.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, die Rotterdammers hebben een makkelijk programma gehad en daarbij aardige resultaten. Ze beseffen alleen niet dat Ajax al jaren niet meer verloren van hen heeft in eigen huis en dat een slecht spelend Ajax ( wat dit seizoen jammerlijk het geval is ) nog altijd beter is dan een redelijk Feyenoord.
De praatjes vooraf van Vlaar en Clasie zeggen eigenlijk al genoeg over de angst die ze hebben, over de knikkende knietjes die ze vanzelfsprekend hebben.
Morgen krijgen ze te maken met de realiteit.
Ajax gaat doodeenvoudig winnen. Ik hou het op 8-1, na een 5-0 ruststand.
Erwin Koeman.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:30 schreef AppleBite het volgende:
Hmmm, ik vraag me af hoeveel zin het heeft om De Boer er uit te flikkeren, wie zou er dan in de plaats voor moeten komen?
Idd, om het dan weer op een punt of zelfs een doelpunt na weer weg te gevenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na de winterstop kunnen ze weer vrij voetballen, dan lukt ineens alles weer.
Louis van Gaalquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:30 schreef AppleBite het volgende:
Terecht je reactie, ik had niet zo'n absurde overwinning verwacht als Contador maar wel een overwinningquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:42 schreef Devv het volgende:
Dit was de slechtste wedstrijd onder De Boer.
quote:
mensen geloofden mij niet toen ik zei dat de Boer een 2de Wouters isquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:43 schreef Sala-adin het volgende:
Serieus de Boer kan misschien wel ooit uitgroeien tot een topcoach maar het is nu niet zijn tijd om coach te zijn van het eerste elftal. Hij werd eerst aangesteld als interim en ik vind dat we een veel ervaren coach moeten aanstellen. Hij kan dan fungeren als assistent.
Het spel was gewoon fuckin niet om aan te zien en dan echt eerste helft.
Wanneer gaan we nou winnen
Was het dat ook niet bij PSV aan het begin van het seizoen ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:44 schreef Stevenzenl het volgende:
Hahaha jaaaaa! Na een paar wedstrijden is het al weer witte-zakdoekjes-tijd bij Ajax!![]()
De eerste 10 wedstrijden is elke nieuwe trainer een verlosser, na 20 bakt hij er niks meer van, en bij 30 moet die oprotten.
Van Gaal zal Hamlap ook niet opstellen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Frank the Farmer zie ik graag vertrekken, laat hem eerst ervaring opdoen bij Sparta ofzo, ala Rijkaard.
Ik zie de Gaal graag komen.
Graag komen.˛
Was het niet Rutten die na Feyenoord - PSV en AZ - PSV de deur uit moest?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:44 schreef Stevenzenl het volgende:
Hahaha jaaaaa! Na een paar wedstrijden is het al weer witte-zakdoekjes-tijd bij Ajax!![]()
De eerste 10 wedstrijden is elke nieuwe trainer een verlosser, na 20 bakt hij er niks meer van, en bij 30 moet die oprotten.
Je hebt altijd mensen die zulke dingen direct gaan roepen. Ondertussen zit Rutten alweer 2 jaar bij PSV. Hoeveel trainerts heeft Ajax wel niet gehad de afgelopen 10 jaar?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het niet Rutten die na Feyenoord - PSV en AZ - PSV de deur uit moest?
faaltrainers. Behalve Koeman en Henkie ten Catequote:Op zondag 23 oktober 2011 14:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die zulke dingen direct gaan roepen. Ondertussen zit Rutten alweer 2 jaar bij PSV. Hoeveel trainerts heeft Ajax wel niet gehad de afgelopen 10 jaar?
Verbeek ook weg dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk eerder Koeman. Als je niet eens van 10 man kan winnen.
Rijkaard heeft overal gefaald zonder Henkquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef kreekie het volgende:
de boer is gewoon te snel (net als van basten) gekomen.
laat rijkaard maar komen meer ervaring
PSV - Ajax ook 2-2. Geen enkele topper gewonnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:50 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax - Twente 1-1
Ajax - AZ 2-2
Ajax - Feyenoord 1-1
Daarmee ga je dus geen kampioen worden als je zoveel toppers in eigen huis (die je in de tweede seizoenshelft dus allemaal uit krijgt) niet kan winnen.
tja maar wel veel ervaring in voetbalquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Rijkaard heeft overal gefaald zonder Henk
Klopt, maar die was uit en 2-2 uit bij PSV is niet slecht. Thuis moet je die wedstrijden gewoon winnen, klaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
PSV - Ajax ook 2-2. Geen enkele topper gewonnen.
Ten cate? Laat me niet lachen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
faaltrainers. Behalve Koeman en Henkie ten Cate
Hij had dan ook een geweldig team..quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet naar ajax in die tijd
Het is ook pure, onversneden domheid om dat te willen. Mensen die perse willen dat we een periode tegemoet gaan als die Feijenoord achter de rug heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:31 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is dat toch met ajax en steeds trainers ontslaan tijdens een dipje. Zo krijg je natuurlijk nooit continuiteit in je veldspel. Iedere x weer een andere trainer die het net iets anders wil. Dat werkt dan even omdat de tegenstanders moeten wennen, maar na een paar weken gaat het weer bergafwaarts.
Wie je ook voor deze groep zet, maakt niet zoveel uit, dus laat de Boer maar gewoon blijven, het vertrek van van Basten en Jol hebben ook niet echt verbetering opgeleverdquote:
Van gaalquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie je ook voor deze groep zet, maakt niet zoveel uit, dus laat de Boer maar gewoon blijven, het vertrek van van Basten en Jol hebben ook niet echt verbetering opgeleverd
Zolang Ajax gevormd wordt naar het ideaalbeeld van Cruijff zal dat nooit gebeuren.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef potienza het volgende:
Je kunt wel Mourinho voor het team zetten, maar uiteindelijk moet een team zelf presteren op het veld. We hebben nu een echte Ajacied als coach die vele prijzen met Ajax heeft gewonnen en weet hoe Ajax moet voetballen. Het ligt niet aan de coach, meer aan het gemakzucht van de spelers.
Toch vreemd als je de Ajax statistieken van 12.30 de laatste tijd bekijkt.
Wou net zeggen, waarom hebben we het over de Boer. De spelers moeten het eens laten zien. Dit begin van het seizoen is net zoals vorig jaar dikke bagger.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef potienza het volgende:
Je kunt wel Mourinho voor het team zetten, maar uiteindelijk moet een team zelf presteren op het veld. We hebben nu een echte Ajacied als coach die vele prijzen met Ajax heeft gewonnen en weet hoe Ajax moet voetballen. Het ligt niet aan de coach, meer aan het gemakzucht van de spelers.
Toch vreemd als je de Ajax statistieken van 12.30 de laatste tijd bekijkt.
Begint om 12:30?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:03 schreef Saekerhett het volgende:
Volgende week uit bij Utrecht gaan we dus ook never nooit winnen
Is pas over 2 weken. Volgende week is Roda JC - Ajax.quote:
Ja en donderdag ook voor de beker. Ik vrees ervoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is pas over 2 weken. Volgende week is Roda JC - Ajax.
Rijkaard heeft zich ook nog niet bewezen. Dan maar iemand als Olsen, Adriaanse of Verbeek.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef kreekie het volgende:
de boer is gewoon te snel (net als van basten) gekomen.
laat rijkaard maar komen meer ervaring
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef potienza het volgende:
Niet vrij makkelijk. Je onderschat Twente, AZ en met name PSV.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:01 schreef Burrito het volgende:
Met de spelers die we hebben zouden we echt vrij makkelijk kampioen moeten worden.
Nee want kampioen worden en CL winnen met Barcelona halve finale EK met NL elftal is niksquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rijkaard heeft zich ook nog niet bewezen. Dan maar iemand als Olsen, Adriaanse of Verbeek.
Hij zei letterlijk dat het publiek hun alleen steunt als ze aan het winnen zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:26 schreef Saekerhett het volgende:
Janssen vindt het publiek ook waardeloos.
Sowieso niet serieus te nemen, al is dit seizoen wel als verloren te beschouwen als het nog ff op dit niveau doorzet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de trainer het altijd moet ontgelden, ipv de lamlullen op het veld die verzaken?
Wat is niet serieus te nemen? Die witte zakdoekjes?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso niet serieus te nemen, al is dit seizoen wel als verloren te beschouwen als het nog ff op dit niveau doorzet.
Zeg dat eens tegen de seizoenskaarthouders van Feyenoordquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Saekerhett het volgende:
Aan de andere kant, als je honderden euro's betaalt voor een seizoenkaart, dan mag je wel iets verwachten.
Dat is nu eenmaal zo bij Ajax, hij zal toch de oorzaak bij hemzelf en z'n collega's moeten zoekenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef Merkie het volgende:
Janssen heeft geen goed woord over voor het publiek.
Naja ik neem het niet serieus en verwacht ook niet dat De Boer de handdoek in de ring gooit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat is niet serieus te nemen? Die witte zakdoekjes?
PSV heeft op papier gewoon de sterkste selectie van de eredivisie, alleen speelt AZ het beste en is het de verdiende koploper.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet vrij makkelijk. Je onderschat Twente, AZ en met name PSV.
Tja, weet ik wel...quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen de seizoenskaarthouders van Feyenoord
Allemaal leuk & aardig, maar dat verklaart niet waarom men altijd wijst naar de trainer, ipv de mensen die het op het veld verneuken. Ik snap dat echt niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja ik neem het niet serieus en verwacht ook niet dat De Boer de handdoek in de ring gooit.
Dan maar op de Schalke weg, halve finale CL dramatisch in de competitie maar via de beker toch de Europa League volgend jaar in eigen huis winnen
Bij jullie zijn de verwachtingen ook heel anders, kijk vandaag blij met een punt terwijl winst voor het grijpen lagquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen de seizoenskaarthouders van Feyenoord
Daar denken de meesten toch anders over, die balen flink dat ze niet gewonnen hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij jullie zijn de verwachtingen ook heel anders, kijk vandaag blij met een punt terwijl winst voor het grijpen lag
Jij bent alweer vergeten hoe ten cate Willem II tot op het bot motiveerde voor de laatste wedstrijd en hoe hij naar Chelsea vluchtte? Ik nl. nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet naar ajax in die tijd
Ik blijf erbij, de Feyenoordsupporter is blijkbaar zwaar superieur aan de Ajax supporter. Blijkbaar vindt de Ajacied dat het normaal is dat je je club laat vallen als het niet goed gaatquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja, weet ik wel...
Het zou wat anders zijn als dat je gratis de Arena binnen mag (wie het eerst komt, die het eerst maalt) en dat je dan gaat fluiten.
De prijs van je kaart mag niets te maken hebben met het supporten van je club. Dat doe je toch omdat je die club een warm hart toedraagt? Als je elke week mooi voetbal wil zien, moet je Barcelona kijken op tv.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Saekerhett het volgende:
Aan de andere kant, als je honderden euro's betaalt voor een seizoenkaart, dan mag je wel iets verwachten.
Tijdens de wedstrijd uitfluiten heeft niets met supporten te maken. Zoiets moet je bewaren voor na de wedstrijd of tijdens de rust.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja, weet ik wel...
Het zou wat anders zijn als dat je gratis de Arena binnen mag (wie het eerst komt, die het eerst maalt) en dat je dan gaat fluiten.
Dit dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar denken de meesten toch anders over, die balen flink dat ze niet gewonnen hebben.
Eens!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de trainer het altijd moet ontgelden, ipv de lamlullen op het veld die verzaken?
Ik ben absoluut niet blij met dit punt maar baal ervan dat we wederom niet gewonnen hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij jullie zijn de verwachtingen ook heel anders, kijk vandaag blij met een punt terwijl winst voor het grijpen lag
Bij Ajax wordt er gewoon sneller geklaagd als het niet goed gaat, is altijd zo geweest, daar kunnen die positivo's van 410 niets aan veranderenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, de Feyenoordsupporter is blijkbaar zwaar superieur aan de Ajax supporter. Blijkbaar vindt de Ajacied dat het normaal is dat je je club laat vallen als het niet goed gaat
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:34 schreef Cara het volgende:
Wat vinden de ajacieden van het feit dat Janssen jullie waardeloze successupporters noemt?
Vind je dat hij een punt heeft?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]Janssen moet minder lullen maar poetsen
Klagen != uitfluitenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ajax wordt er gewoon sneller geklaagd als het niet goed gaat, is altijd zo geweest, daar kunnen die positivo's van 410 niets aan veranderen
Geen woorden, maar daden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]Janssen moet minder lullen maar poetsen
Natuurlijk niet. Ajax-publiek was 70 minuten stil, en na de 1-1 staan ze te springen alsof ze de beste supporters van de wereld zijn. Kneuzenpubliek voor een kneuzenclub.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar andersom heeft het publiek ook wel gelijk. Beetje moeilijk punt, dat wel.
Dat laatste had imo niet gehoeven in het Ajax topicquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ajax-publiek was 70 minuten stil, en na de 1-1 staan ze te springen alsof ze de beste supporters van de wereld zijn. Kneuzenpubliek voor een kneuzenclub.
Ok dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ajax-publiek was 70 minuten stil, en na de 1-1 staan ze te springen alsof ze de beste supporters van de wereld zijn. Kneuzenpubliek voor een kneuzenclub.
Oké.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij's idd een realistische trainer. Maandag ook bij Studio Voetbal. Op de vraag "kan Feyenoord winnen zondag?" Antwoordde hij "waarom niet?"quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:38 schreef j0rdiiii het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)n-de-competitie.html
Frank de Boer.
Ohja, het is het Ajax-topicquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat laatste had imo niet gehoeven in het Ajax topic, maar verder heb je imo wel gelijk.
Dat heeft hij wel maar als speler die niet goed presteert kan hij beter zijn mond daarover houdenquote:
Is dat waarom de Feyenoordsupporters al het talent al jaren wegtreitert?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, de Feyenoordsupporter is blijkbaar zwaar superieur aan de Ajax supporter. Blijkbaar vindt de Ajacied dat het normaal is dat je je club laat vallen als het niet goed gaat
Beter != goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is dat waarom de Feyenoordsupporters al het talent al jaren wegtreitert?
Je denkt jezelf iets te gemakkelijk uit dat soort kneuzenposts te lullen. Zwaar superieur was de term die je gebruikte. Mislukte troll.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beter != goed. Dat is idd schandalig en supporter onwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |