SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Jan Arie is wel langer dan 1,80. Denk rond de 1,87.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:22 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
daar lijkt hij niet zo groot, of zijn blind, rits en v/d heijden ook rond de 1.80 ?
Lijkt me ook stug dat Koppers tegen Janssen gaat zeggen zondag, "laat mij maar"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:24 schreef Catch22- het volgende:
dat kunnen Jansen, Eriksen, Boerrigter en Vertonghen ook met links...
En Eriksen schoot ze er ook zo in in de jeugd (volgens youtube), maar in de A-selectie heeftie dat nog niet echt laten zien...
Ik ben er ookquote:AFC Ajax
Ajax heeft voor de wedstrijd tegen Feyenoord een record aantal kaarten verkocht; ruim 52.300. Nog nooit eerder voorgekomen!
aan zijn kop te zien geeft die er niet veel om.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
v.d. Wiel over zijn vormcrisis, straks op NL1.
Ach, het is altijd zo'n ongeïnteresseerd varken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
aan zijn kop te zien geeft die er niet veel om.
Smoofie schopt hem dood.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maakt hij nou een hatelijke opmerking jegens de Heini Toto?
Het interesseert hem gewoon geen fuck. Zolang zijn blackcard maar aangevuld blijft worden om kaartjes te kopen voor die takkeherrie waar hij naar luistertquote:
Hihiquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het interesseert hem gewoon geen fuck. Zolang zijn blackcard maar aangevuld blijft worden om kaartjes te kopen voor die takkeherrie waar hij naar luistert
Het klonk wel heel sarcastischquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
de andere spelers hebben geen hobby's?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het interesseert hem gewoon geen fuck. Zolang zijn blackcard maar aangevuld blijft worden om kaartjes te kopen voor die takkeherrie waar hij naar luistert
Ga je aftrekken op Dani Alves.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij zal wel veel met het hoofd oplossen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
Benieuwd naar het spel van Koppers.
Goed ideequote:
Nee, maar wel van die koekjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:18 schreef Morendo het volgende:
Is hij trouwens familie van Richard Knoppers?
Waar heb je gelezen dat Janssen CVM speelt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Theo speelt zondag CVM
Ik stel mijn voorspelling bij naar 2-1
Anita gaat waarschijnlijk verdedigend spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
naar alle waarschijnlijkheid Janssen weer op de positie van verdedigende middenvelder opstellen, aangezien Eyong Enoh vanwege een schorsing niet beschikbaar is
Vertonghen: "Iedereen heeft het maar over Theo"
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
QFTquote:
Lijkt me dat hij het team van afgelopen dinsdag zo min mogelijk wijzigt, Anita op plek Enoh en Klopper of Blind lbquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blijft Theo nu naar voren geschoven?
Mag hopen dat Frank eindelijk wakker geworden is...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij het team van afgelopen dinsdag zo min mogelijk wijzigt, Anita op plek Enoh en Klopper of Blind lb
Idd. Zijn zomerslaap duurt nu wel héél erg lang.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mag hopen dat Frank eindelijk wakker geworden is...
Ik hoop dat het niet zo'n trainer is die zichzelf wil bewijzen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd. Zijn zomerslaap duurt nu wel héél erg lang.![]()
Idd. Dat gevoel heb ik eigenlijk nu al bij De Boer. Het lijkt ook wel of afgelopen weken niemand heeft gezegd tegen De Boer dat Janssen nu toch eens eindelijk ( ! ) van de CVM weg moest en er nooit meer terug zou moeten komen ballen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zo'n trainer is die zichzelf wil bewijzen.
Zie bijvoorbeeld van Marwijk die ik zo van Persie zie opstellen met het komende EK als Robben weer fit is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |