Zoals het er nu naar uitziet moet Feyenoord dat voorlopig ook nog wel blijven doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
Gewoon nog een week boven die kneusjes
Die was nog blijer dan de Vrij zelfquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Ook hilarisch trouwens hoe Guidetti langs de lijn helemaal uit z'n dak ging bij de 0-1.
Idd. Maar wat zag die gast er slecht uit zeg...quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Ook hilarisch trouwens hoe Guidetti langs de lijn helemaal uit z'n dak ging bij de 0-1.
Ik had hem graag nog een halfuurtje zien spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Maar wat zag die gast er slecht uit zeg...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Kom ineens deze tegen.![]()
[ afbeelding ]
Ajax was zwak, maar dat komt ook door het goede spel van Feyenoord. Feyenoord was tactisch heer en meester en daardoor kon Ajax totaal niet in hun spel komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Goed gedaan, maar Ajax was ook wel ontstellend zwak hoor. Als je ooit de kans had om ze te pakken, was het nu wel!
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat ik vanavond tegen mijn principes in toch maar even naar Studio Voetbal ga kijken. Cheq
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We kunnen nu toch wel vast stellen dat Fer en Wijnaldum Feyenoord remde in z'n ontwikkeling ipv andersom.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef Komakie het volgende:
Ik schaam me kapot dat we hier nog een punt hebben gehaald zeg.
...
Dat is nou het verschil tussen ons en een écht topelftal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Goed gedaan, maar Ajax was ook wel ontstellend zwak hoor. Als je ooit de kans had om ze te pakken, was het nu wel!
Mooi dat een huurspeler zo betrokken is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Maar wat wil je, bij zo'n prachtige club?quote:
Om een gelijkspel?quote:
Volledig mee eens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om een gelijkspel?Sorry hoor. Het is een goede prestatie en die jongens verdienen een groot compliment, maar ik vind het toch wel triest om dat echt te gaan vieren.
Ik heb het helemaal niet om een uitbundig feest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om een gelijkspel?Sorry hoor. Het is een goede prestatie en die jongens verdienen een groot compliment, maar ik vind het toch wel triest om dat echt te gaan vieren.
"Teleurstellende wedstrijd" enkel omdat Ajax slecht speelde.quote:**Een teleurstellende Ajax-Feyenoord is
geëindigd in 1-1. De Amsterdammers,die
pas wakker werden na de 0-1 en een rode
kaart,kwamen daarmee het beste weg.
Teleurstellendquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:53 schreef Merkie het volgende:
NOS blijft een 020-kliekje.
[..]
"Teleurstellende wedstrijd" enkel omdat Ajax slecht speelde.
Triest zeg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zal altijd wel zo blijven. Niet voor niets dat er in Nederland meer Ajax haters dan fans zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Feyenoord was heer en meester. Middenveld was Ajax echt de baas en tactisch gezien was het erg hoogstaand.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:54 schreef Ritmo het volgende:
Mwoah, het was verder ook geen hoogstaande wedstrijd vanuit Feyenoords kant natuurlijk. Prima gespeeld en gestreden, maar het was geen topwedstrijd.
Vond ik ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Feyenoord was heer en meester. Middenveld was Ajax echt de baas en tactisch gezien was het erg hoogstaand.
Kijk en daarom ben jij ook maar een simpele fan die geen reet snapt van wat Feijenoord nou daadwerkelijk is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch kun je dat niet omzetten in doelpunten, zelfs niet als Ajax een hele tijd met 10 man staat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Feyenoord was heer en meester. Middenveld was Ajax echt de baas en tactisch gezien was het erg hoogstaand.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef ender_xenocide het volgende:
En tot op heden blijft Koeman een echte verademing als coach, moet eerlijk toegeven toen ik hoorde dat hij het werd als opvolger van Been dat mijn eerste reactie was van: "#!@$$%@##$% Hoe kunnen ze het bedenken" Maar gelukkig heeft hij het tegendeel bewezen.
Aangezien Feyenoord de eerste wedstrijden met Fer ook veel beter speelde dan vorig seizoen, denk ik dat het grootste verschil de technische staf is. Sterker nog je ziet het eigenlijk aan alles. Natuurlijk moet het nog veel beter en zullen ze af en toe een terugval kennen, maar je ziet aan alles dat Koeman een vakman is. Niet de beste trainer of meest spectaculaire speelwijze, maar hij weet wel wat hij doet en hoe de posities moeten worden ingevuld. Past goed bij dit Feyenoord.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We kunnen nu toch wel vast stellen dat Fer en Wijnaldum Feyenoord remde in z'n ontwikkeling ipv andersom.
Idd, hij doet het erg goed en is tactisch sterk. Nu nog zorgen dat we ook tegen de "mindere" tegenstanders goed spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef ender_xenocide het volgende:
En tot op heden blijft Koeman een echte verademing als coach, moet eerlijk toegeven toen ik hoorde dat hij het werd als opvolger van Been dat mijn eerste reactie was van: "#!@$$%@##$% Hoe kunnen ze het bedenken" Maar gelukkig heeft hij het tegendeel bewezen.
Ik vond het wel top. Zeker als je het vergelijkt met de wedstrijden tegen ADO en VVV.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:54 schreef Ritmo het volgende:
Mwoah, het was verder ook geen hoogstaande wedstrijd vanuit Feyenoords kant natuurlijk. Prima gespeeld en gestreden, maar het was geen topwedstrijd. Maar teleurstellend is een veels te groot woord.
Flikker toch op man; omdat ik het niet met jou eens ben snap ik niets van wat Feyenoord is?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk en daarom ben jij ook maar een simpele fan die geen reet snapt van wat Feijenoord nou daadwerkelijk is.
Niks mis mee om de spelers te complimenteren met hun spel vandaag. Al vermoed ik dat je het niet zou zien wanneer ze Groningen volgende week van de mat vegen. Er gaan dus wel supporters naar de Kuip, ja.
Feyenoord was een beetje op. Vooral de aanvallers voorin.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef Mercurial het volgende:
Na die rode kaart speelde wij met te weinig overtuiging. Niet meer die spirit helaas.
Voor ons was het top misschien, voor de neutrale kijker wat minder.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vond het wel top. Zeker als je het vergelijkt met de wedstrijden tegen ADO en VVV.
Bovendien speel je een uitwedstrijd.
Cisséquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord was een beetje op. Vooral de aanvallers voorin.
Zeker de laatste tien minuten had ik het idee dat ze op waren. Kan ook niet anders na 80 minuten opjagen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik maak mezelf minderwaardig? Gast waar heb je het over?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker toch op man; omdat ik het niet met jou eens ben snap ik niets van wat Feyenoord is?
Maak jezelf niet zo minderwaardig man, daarmee maak je Ajax te groot.
Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom Biseswar er niet in werd gegooid inplaats van Cisse. Laatstgenoemde heeft een keer de bal verspeeld op eigen helft en een domme overtreding gemaakt waar een kans van ajax uitkwam. Voor de rest niet gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eens. Hele rare wissel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had liever biseswar gezien en niet de teen als ik heel eerlijk ben.
Koeman doet het prima, maar als het niet nodig is, moet hij Cisse voortaan lekker op de bank laten zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef ender_xenocide het volgende:
Het laatste half uur was matig voetbal van beide kanten, toch was het ook voor de neutrale kijker een interessante en leuke wedstrijd. (of kijk ik nu echt door een roze bril?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor ons was het top misschien, voor de neutrale kijker wat minder.
Ik denk dat vooral het teleurstellende van de wedstrijd was, dat Ajax zo weinig liet zien.
Interessant is wat anders dan dat er goed voetbal wordt gespeeld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:02 schreef eight het volgende:
[..]
Het laatste half uur was matig voetbal van beide kanten, toch was het ook voor de neutrale kijker een interessante en leuke wedstrijd. (of kijk ik nu echt door een roze bril?)
Waarschijnlijk omdat jij meteen begint met beledigen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik maak mezelf minderwaardig? Gast waar heb je het over?
Niks mis mee om ze te complimenteren inderdaad. Dat verdienen ze ook. Maar bij mij overheerst toch ook teleurstelling. Je had gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk en daarom ben jij ook maar een simpele fan die geen reet snapt van wat Feijenoord nou daadwerkelijk is.
Niks mis mee om de spelers te complimenteren met hun spel vandaag. Al vermoed ik dat je het niet zou zien wanneer ze Groningen volgende week van de mat vegen. Er gaan dus wel supporters naar de Kuip, ja.
Maar dan zit je inderdaad met het feit dat ze zelf het spel moeten maken, dat zag je ook toen ajax met 10 man kwam....quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, hij doet het erg goed en is tactisch sterk. Nu nog zorgen dat we ook tegen de "mindere" tegenstanders goed spelen.
Ik bedoelde vooral dat de spelers juichend en klappend onthalen bij de Kuip gewoon een beetje zielig is. Daarmee maak je Ajax toch echt te groot.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:03 schreef eight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij meteen begint met beledigen.
Terwijl ze tegen Zagreb best aardig speelden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor ons was het top misschien, voor de neutrale kijker wat minder.
Ik denk dat vooral het teleurstellende van de wedstrijd was, dat Ajax zo weinig liet zien.
Een offday tegen een (tactisch) sterk Feyenoordquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Terwijl ze tegen Zagreb best aardig speelden.
Vandaag hadden ze een off-day wat wij tegen Den Haag hadden, maar ook tegen VVV was het beroerd.
Ben ik het niet mee eens. Het gaat namelijk niet om Ajax maar om de prestatie van de Feijenoord spelers. Bovendien mochten er geen supporters in de arena zijn, anders was daar wel een klein feestje geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat de spelers juichend en klappend onthalen bij de Kuip gewoon een beetje zielig is. Daarmee maak je Ajax toch echt te groot.
Denk dat Biseswar zich eerst in het 2de moet bewijzen aan de taken te kunnen houden.quote:
Tsja, als het daar om gaat moet je ze na een winst-partij tegen elke club die hoger staat ook onthalen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef eight het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Het gaat namelijk niet om Ajax maar om de prestatie van de Feijenoord spelers. Bovendien mochten er geen supporters in de arena zijn, anders was daar wel een klein feestje geweest.
Absoluut, hopelijk kunnen we dat ook tegen de mindere broeders vasthouden, dan komen we nog een heel eind.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Een offday tegen een (tactisch) sterk Feyenoord
Dat is nu heel belangrijk. Blijkbaar kunnen we het tegen de topploegen heel goed doen. Nu ook tegen de subtoppers en daaronder graag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Absoluut, hopelijk kunnen we dat ook tegen de mindere broeders vasthadden, dan komen we nog een heel eind.
Precies! Bedank ze ook namens mij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef Caland het volgende:
Wat een dubbel geveol. Ongelofelijk.
En ja, ik ga nu naar de Kuip. En niet om het gelijkspel te vieren. Maar gewoon de spelers laten weten dat ik trots op ze ben. Klaar.
Ik zou er zelf ook niet snel heen gaan, maar als mensen er heen gaan als het slecht gaat om ze uit te jouwen en op het matje te roepen zoals vorig seizoen gebeurde, dan vind ik het niet meer dan terecht dat er nu ook mensen zijn om ze toe te juichen op dit moment....quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat de spelers juichend en klappend onthalen bij de Kuip gewoon een beetje zielig is. Daarmee maak je Ajax toch echt te groot.
Idd, gelijkspel tegen een dramatisch spelend Ajax... Dan mag je als Excelsior juichen, niet als Feyenoord zijnde.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar gaat het tch niey om. Als de spelers elke dag zon arbeid n concentratie aan de dag kunnnen brengen ga je een heel mooi seizoen tegemoet. Je bent veter dan d joden in de arena. Speelt gelijk, is geen volksfeest waard. Maar je kan wel de spelers een hart onder de riem douwen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, als het daar om gaat moet je ze na een winst-partij tegen elke club die hoger staat ook onthalen.
Tsja, als je echt een zeikerd bent kun je ook zeggen dat ze de winst hebben laten liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook niet snel heen gaan, maar als mensen er heen gaan als het slecht gaat om ze uit te jouwen en op het matje te roepen zoals vorig seizoen gebeurde, dan vind ik het niet meer dan terecht dat er nu ook mensen zijn om ze toe te juichen op dit moment....
Ik vind dat je zeker een punt hebt, maar dat er ook wel iets in het verhaal van Ritmo zit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat het tch niey om. Als de spelers elke dag zon arbeid n concentratie aan de dag kunnnen brengen ga je een heel mooi seizoen tegemoet. Je bent veter dan d joden in de arena. Speelt gelijk, is geen volksfeest waard. Maar je kan wel de spelers een hart onder de riem douwen.
Dat ben ik met je eens. Maar overdrijf het niet. Zeker niet omdat deze ploeg snel in de wolken gaat lopen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat het tch niey om. Als de spelers elke dag zon arbeid n concentratie aan de dag kunnnen brengen ga je een heel mooi seizoen tegemoet. Je bent veter dan d joden in de arena. Speelt gelijk, is geen volksfeest waard. Maar je kan wel de spelers een hart onder de riem douwen.
Ja ik nap ergens ritmo ook wel. Maar niet zo hard als hij t brengt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat je zeker een punt hebt, maar dat er ook wel iets in het verhaal van Ritmo zit.
Ze hebben niet voor niks al een aantal wedstrijden in de competitie niet gewonnen, dus dan zou ik het geen off day willen noemen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Terwijl ze tegen Zagreb best aardig speelden.
Vandaag hadden ze een off-day wat wij tegen Den Haag hadden, maar ook tegen VVV was het beroerd.
Dat is waarquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, als je echt een zeikerd bent kun je ook zeggen dat ze de winst hebben laten liggen.
Misschien was Feijenoord wel zo goed en kan Ajax gewoon niet beter. Toen ze tegen AZ speelden kreeg Ajax ook al voetballes, blijkbaar is het gewoon een matig elftal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, gelijkspel tegen een dramatisch spelend Ajax... Dan mag je als Excelsior juichen, niet als Feyenoord zijnde.
Haha, doe normaal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Fernandez had eruit moeten gaan op het eind, eigenlijk voor Guidetti. Fernandez was op op het end, en Guidetti had er nog wel 1 ingeschoten denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef eight het volgende:
Jammer dat Guidetti ziek was. Eindelijk was er veel aanvoer vanuit de zijkanten en het middenveld en had hij zich kunnen bewijzen. Was eigenlijk een ideale wedstrijd voor hem geweest.
Het tweede. Maargoed, in jaren niet zon zenuwslopwnde wedstrijd meegemaakt. Godverdomme man. Heb gewoob een uur nodg gehad om mn hartslag op een acceptabel noveau te krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar overdrijf het niet. Zeker niet omdat deze ploeg snel in de wolken gaat lopen.
Ben je dronken overigens of is je toetsenbord kapot gegooid bj de 1-1?
Hij vond het publiek waardeloos en was er absoluut niet over te spreken. Ach ja, moet je maar niet naar zo'n baggerclub gaan.quote:
Hij kan nog wat verwachten in de returnquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij vond het publiek waardeloos en was er absoluut niet over te spreken. Ach ja, moet je maar niet naar zo'n baggerclub gaan.
Die jongen past ook echt niet bij Ajax, vroeger dacht ik altijd dat die nog wel eens een keer bij Feyenoord zou spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij vond het publiek waardeloos en was er absoluut niet over te spreken. Ach ja, moet je maar niet naar zo'n baggerclub gaan.
Eens. Ik dacht dat het gewoon wennen was voordat je hem als volwaardig Ajax-speler zou zien, maar hij past er echt niet. Hij ziet er niet uit als een typische Ajacied en zijn spel is dat ook niet. Bij Feyenoord past hij veel beter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die jongen past ook echt niet bij Ajax, vroeger dacht ik altijd dat die nog wel eens een keer bij Feyenoord zou spelen.
Gokken op je eigen club.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:31 schreef Muto het volgende:
Ook nog 59 euro's gepakt met het gelijke spel.
quote:Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
Ik heb mijn geld nog terugverdiend met Live wedden maar anders had ik goddomme 150 euro verdiend met de winst...quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:31 schreef Muto het volgende:
Ook nog 59 euro's gepakt met het gelijke spel.
Nooit gedaan eigenlijk. Kreeg vanmorgen het gevoel dat we zouden gelijkspelen of winnen. Toen maar 20 eurotjes winst van gisteren @ 2,95 gegooid.quote:
Echt niet, ik vind hem sowieso overschat, goede voetballer hoor. maar heeft tot nu toe anderhalf/2 goede seizoenen gehad meer niet, en dan ook nog alleen in de NL'se competitie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:35 schreef Merkie het volgende:
Volgend jaar gewoon Janssen naar De Kuip halen.
Is helaas te laat. Ik snapte ook niet dat ze toen Hofs ipv Janssen weghaalden bij Vitesse. Heb Janssen altijd al een geweldige speler gevonden, maar dan pakken ze die kabouter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:35 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij zei Happel het ook al jaren geleden dat ze hem moesten halen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is helaas te laat. Ik snapte ook niet dat ze toen Hofs ipv Janssen weghaalden bij Vitesse. Heb Janssen altijd al een geweldige speler gevonden, maar dan pakken ze die kabouter.
Ik kan me nog precies die uitzending herinneren van (toentertijd nog) Voetbal Insite, waarin Derksen aankondigde dat Feyenoord Hofs had gehaald en dat hij dat een hele goede zet vond. Toen zat ik echt met eenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij zei Happel het ook al jaren geleden dat ze hem moesten halen.
Door een griepprik?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
Die Guidetti zag er echt slecht uit zeg.
En dat allemaal door een griepprik.
Ja vaak mensen die zo'n prik krijgen worden een paar dagen later juist ziek.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Door een griepprik?
Achteraf gezien was het misschien wel goed dat hij niet speelde maar vooraf aan de wedstrijd dacht ik echt: Fernandez
Die gast vreet elke dag bij de Ikea/afhaal of een of ander semi-fastfood restaurant. Je kon er op wachten he.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
Idd ja mooi te horen, "publiek had ook wel wat meer zijn best mogen doen....."quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hij geeft het publiek een flinke veeg om de oren
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast vreet elke dag bij de Ikea/afhaal of een of ander semi-fastfood restaurant. Je kon er op wachten he.
Kan nooit alleen door de griepprik zijn. Fernandez is wel een goede vervanger.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
Een speler van Ajax naar Feyenoord halenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:35 schreef Merkie het volgende:
Alsof Janssen zo'n Ajacied is. Die gast voelt zich als een vis op het droge daar in Amsterdam. Kwam alleen om meer te verdienen en prijzen te pakken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een speler van Ajax naar Feyenoord halenTis net een heroïne hoer neuken. Wel resultaat, maar het voelt smerig
Ik ben een man van principes. Iemand van Ajax hoort niet bij Feyenoord & andersom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof Janssen zo'n Ajacied is. Die gast voelt zich als een vis op het droge daar in Amsterdam. Kwam alleen om meer te verdienen en prijzen te pakken.
Jawel, je krijgt dan bepaalde antistoffen in je lichaam en in sommige gevallen ziet je lichaam dat als gevaar en krijg je dus koorts enz.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:46 schreef eight het volgende:
[..]
Kan nooit alleen door de griepprik zijn. Fernandez is wel een goede vervanger.
Nee...Ajacieden horen niet thuis bij Feyenoord. Janssen is geen Ajacied en voelt zich ook niet zo. Dat kan je zo tussen de regels door lezen in alles wat hij over die club en het team zegt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben een man van principes. Iemand van Ajax hoort niet bij Feyenoord & andersom.
Is ook zo, maar wie verzint het dan ook om die gast zo'n prik te geven net voor de klassieker. En waarom krijgt hij überhaupt zo'n prik? Als je jong en gezond bent is dat toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt dan bepaalde antistoffen in je lichaam en in sommige gevallen ziet je lichaam dat als gevaar en krijg je dus koorts enz.
Snap ik ook niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Is ook zo, maar wie verzint het dan ook om die gast zo'n prik te geven net voor de klassieker. En waarom krijgt hij überhaupt zo'n prik? Als je jong en gezond bent is dat toch helemaal niet nodig?
Er zijn bedrijven die het aanbieden. Sporters zullen het ook wel krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Is ook zo, maar wie verzint het dan ook om die gast zo'n prik te geven net voor de klassieker. En waarom krijgt hij überhaupt zo'n prik? Als je jong en gezond bent is dat toch helemaal niet nodig?
Eens, en mij zul je ook niet horen klagen als hij Feyenoord kampioen maakt. Maar toch hoort het nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee...Ajacieden horen niet thuis bij Feyenoord. Janssen is geen Ajacied en voelt zich ook niet zo. Dat kan je zo tussen de regels door lezen in alles wat hij over die club en het team zegt.
Inderdaad. Echt een tof kereltje, al kan ik me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat hij een verkapte vorm van ADHD onder de leden heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:54 schreef Merkie het volgende:
Blijft een grappig mannetje die Guidetti.
Ligt er bij elke gebeurtenis uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Gokken op je eigen club.
Feyenoord.nl ligt er trouwens uit, haha.
[..]
haha, ik heb gisteren ook genoten van.het spandoek 'wie fluit hoort niet op zuid'.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Speciaal even de moeite genomen dit op Youtube te zetten zodat ik de komende tijd trollen in dit topic stil kan krijgen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Speciaal even de moeite genomen dit op Youtube te zetten zodat ik de komende tijd trollen in dit topic stil kan krijgen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Inderdaad. Beetje van hetzelfde kaliber als vergeten je spelers in te schrijven voor de CL of EL zoals PSV al een paar keer is overkomen. Gewoon dom en het past niet binnen een topsportcultuur.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Typisch Feyenoord weer, zo'n knulligheidje.
Precies. Dat moet gewoon strakker en zakelijker. Maar Gudde zal er waarschijnlijk om gelachen hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje van hetzelfde kaliber als vergeten je spelers in te schrijven voor de CL of EL zoals PSV al een paar keer is overkomen. Gewoon dom en het past niet binnen een topsportcultuur.
Noem jij mij nou een Ajacied?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:06 schreef Ritmo het volgende:
AFC Ajax #1633: Met Koppers die gaat knallen!
Deze Ajacied verdient een compliment. Vind ik erg knap als je dat te midden van je 'eigen' supporters zo objectief zoiets kan zeggen over je aartsrivaal.
Mwoa... tegen Ado was jij net één van de 'supporters' die aangaf dat het uitfluiten wel normaal wasquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |