Zoals het er nu naar uitziet moet Feyenoord dat voorlopig ook nog wel blijven doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
Gewoon nog een week boven die kneusjes
Die was nog blijer dan de Vrij zelfquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Ook hilarisch trouwens hoe Guidetti langs de lijn helemaal uit z'n dak ging bij de 0-1.
Idd. Maar wat zag die gast er slecht uit zeg...quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Ook hilarisch trouwens hoe Guidetti langs de lijn helemaal uit z'n dak ging bij de 0-1.
Ik had hem graag nog een halfuurtje zien spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Maar wat zag die gast er slecht uit zeg...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Kom ineens deze tegen.![]()
[ afbeelding ]
Ajax was zwak, maar dat komt ook door het goede spel van Feyenoord. Feyenoord was tactisch heer en meester en daardoor kon Ajax totaal niet in hun spel komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Goed gedaan, maar Ajax was ook wel ontstellend zwak hoor. Als je ooit de kans had om ze te pakken, was het nu wel!
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat ik vanavond tegen mijn principes in toch maar even naar Studio Voetbal ga kijken. Cheq
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We kunnen nu toch wel vast stellen dat Fer en Wijnaldum Feyenoord remde in z'n ontwikkeling ipv andersom.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef Komakie het volgende:
Ik schaam me kapot dat we hier nog een punt hebben gehaald zeg.
...
Dat is nou het verschil tussen ons en een écht topelftal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Goed gedaan, maar Ajax was ook wel ontstellend zwak hoor. Als je ooit de kans had om ze te pakken, was het nu wel!
Mooi dat een huurspeler zo betrokken is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Maar wat wil je, bij zo'n prachtige club?quote:
Om een gelijkspel?quote:
Volledig mee eens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om een gelijkspel?Sorry hoor. Het is een goede prestatie en die jongens verdienen een groot compliment, maar ik vind het toch wel triest om dat echt te gaan vieren.
Ik heb het helemaal niet om een uitbundig feest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om een gelijkspel?Sorry hoor. Het is een goede prestatie en die jongens verdienen een groot compliment, maar ik vind het toch wel triest om dat echt te gaan vieren.
"Teleurstellende wedstrijd" enkel omdat Ajax slecht speelde.quote:**Een teleurstellende Ajax-Feyenoord is
geëindigd in 1-1. De Amsterdammers,die
pas wakker werden na de 0-1 en een rode
kaart,kwamen daarmee het beste weg.
Teleurstellendquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:53 schreef Merkie het volgende:
NOS blijft een 020-kliekje.
[..]
"Teleurstellende wedstrijd" enkel omdat Ajax slecht speelde.
Triest zeg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zal altijd wel zo blijven. Niet voor niets dat er in Nederland meer Ajax haters dan fans zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Feyenoord was heer en meester. Middenveld was Ajax echt de baas en tactisch gezien was het erg hoogstaand.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:54 schreef Ritmo het volgende:
Mwoah, het was verder ook geen hoogstaande wedstrijd vanuit Feyenoords kant natuurlijk. Prima gespeeld en gestreden, maar het was geen topwedstrijd.
Vond ik ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Feyenoord was heer en meester. Middenveld was Ajax echt de baas en tactisch gezien was het erg hoogstaand.
Kijk en daarom ben jij ook maar een simpele fan die geen reet snapt van wat Feijenoord nou daadwerkelijk is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch kun je dat niet omzetten in doelpunten, zelfs niet als Ajax een hele tijd met 10 man staat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Feyenoord was heer en meester. Middenveld was Ajax echt de baas en tactisch gezien was het erg hoogstaand.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef ender_xenocide het volgende:
En tot op heden blijft Koeman een echte verademing als coach, moet eerlijk toegeven toen ik hoorde dat hij het werd als opvolger van Been dat mijn eerste reactie was van: "#!@$$%@##$% Hoe kunnen ze het bedenken" Maar gelukkig heeft hij het tegendeel bewezen.
Aangezien Feyenoord de eerste wedstrijden met Fer ook veel beter speelde dan vorig seizoen, denk ik dat het grootste verschil de technische staf is. Sterker nog je ziet het eigenlijk aan alles. Natuurlijk moet het nog veel beter en zullen ze af en toe een terugval kennen, maar je ziet aan alles dat Koeman een vakman is. Niet de beste trainer of meest spectaculaire speelwijze, maar hij weet wel wat hij doet en hoe de posities moeten worden ingevuld. Past goed bij dit Feyenoord.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We kunnen nu toch wel vast stellen dat Fer en Wijnaldum Feyenoord remde in z'n ontwikkeling ipv andersom.
Idd, hij doet het erg goed en is tactisch sterk. Nu nog zorgen dat we ook tegen de "mindere" tegenstanders goed spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef ender_xenocide het volgende:
En tot op heden blijft Koeman een echte verademing als coach, moet eerlijk toegeven toen ik hoorde dat hij het werd als opvolger van Been dat mijn eerste reactie was van: "#!@$$%@##$% Hoe kunnen ze het bedenken" Maar gelukkig heeft hij het tegendeel bewezen.
Ik vond het wel top. Zeker als je het vergelijkt met de wedstrijden tegen ADO en VVV.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:54 schreef Ritmo het volgende:
Mwoah, het was verder ook geen hoogstaande wedstrijd vanuit Feyenoords kant natuurlijk. Prima gespeeld en gestreden, maar het was geen topwedstrijd. Maar teleurstellend is een veels te groot woord.
Flikker toch op man; omdat ik het niet met jou eens ben snap ik niets van wat Feyenoord is?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk en daarom ben jij ook maar een simpele fan die geen reet snapt van wat Feijenoord nou daadwerkelijk is.
Niks mis mee om de spelers te complimenteren met hun spel vandaag. Al vermoed ik dat je het niet zou zien wanneer ze Groningen volgende week van de mat vegen. Er gaan dus wel supporters naar de Kuip, ja.
Feyenoord was een beetje op. Vooral de aanvallers voorin.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef Mercurial het volgende:
Na die rode kaart speelde wij met te weinig overtuiging. Niet meer die spirit helaas.
Voor ons was het top misschien, voor de neutrale kijker wat minder.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vond het wel top. Zeker als je het vergelijkt met de wedstrijden tegen ADO en VVV.
Bovendien speel je een uitwedstrijd.
Cisséquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord was een beetje op. Vooral de aanvallers voorin.
Zeker de laatste tien minuten had ik het idee dat ze op waren. Kan ook niet anders na 80 minuten opjagen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik maak mezelf minderwaardig? Gast waar heb je het over?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker toch op man; omdat ik het niet met jou eens ben snap ik niets van wat Feyenoord is?
Maak jezelf niet zo minderwaardig man, daarmee maak je Ajax te groot.
Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom Biseswar er niet in werd gegooid inplaats van Cisse. Laatstgenoemde heeft een keer de bal verspeeld op eigen helft en een domme overtreding gemaakt waar een kans van ajax uitkwam. Voor de rest niet gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eens. Hele rare wissel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had liever biseswar gezien en niet de teen als ik heel eerlijk ben.
Koeman doet het prima, maar als het niet nodig is, moet hij Cisse voortaan lekker op de bank laten zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:56 schreef ender_xenocide het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |