quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vrees dat wel voorlopig blijven hangen bij de huidige programmering met kleine aanvullingen van bijv. Editors en er zijn nog wel een paar bandjes meer die waarschijnlijk wel blijven hangen, maar zoals het tot de 90's aan toe vernieuwend en spannend was, dat mis ik nu eigenlijk al 10 jaar.. (paar uitzonderingen daar gelaten dus)
Rinus Gerritse? 1 der leden van Golden Earring!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef TUFKAL het volgende:
Zullen we Rinus hier verder niet meer noemen? Bedankt.
deborah dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef TUFKAL het volgende:
Zullen we Rinus hier verder niet meer noemen? Bedankt.
Ik heb ze op Pinkpop gezien (met DE stagedive) en in Nijmegen (Goffert).quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In de vreselijke Gelredome het voor mij beste concert ooit neerzetten is een wereldprestatie zou ik zo zeggen.
Ja dat soort dingen.. helaas weinig bands die langer overeind blijven. FooFighters niet vergeten natuurlijk..quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef MilaNL het volgende:
[..]Dat klinkt niet geweldig.
Ik vind Arctic Monkeys er nog wel tussen passen eigenlijk. Hoewel die na 1 album ingezakt zijn.
Ik ben heul nog niet oudquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ouwe fokkers die de stand gelijk trekken ...
of een Musequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen.. helaas weinig bands die langer overeind blijven. FooFighters niet vergeten natuurlijk..
Echt wel, dit soort karakteristieke stemmen hoor je te weinig in de tijd van de talentenjachten vol galmbakken a la Celine Dion...quote:
Gelredome en Ahoy, wel recent dus.. maar manquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop gezien (met DE stagedive) en in Nijmegen (Goffert).
Had ook ooit kaartjes voor Ahoy, maar dat was een paar dagen na Roskilde, dus die ging niet meer door
Daar had ik dus ook kaarten voor... Daarna in Gelredome en alsnog in Ahoy wel gezien. Enige band die de Gelredome tot een intieme clubzaal maakte.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop gezien (met DE stagedive) en in Nijmegen (Goffert).
Had ook ooit kaartjes voor Ahoy, maar dat was een paar dagen na Roskilde, dus die ging niet meer door
Men zou schrikken als dit echt voluit bij TVOH zou worden gezongen.. Hoor toch liever dit danquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt wel, dit soort karakteristieke stemmen hoor je te weinig in de tijd van de talentenjachten vol galmbakken a la Celine Dion...
Nee, dank u.quote:
en, like them or not, coldplay. draaien inmiddels ook alweer ruim 10 jaar meequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! Die naam kwam ik ff niet op.. such a shamewant die vind ik ook wel steengoed
kutmuziekquote:
Ah, ik zie het al. Oprichtingsjaar 1991.quote:
Coldplay is wel zo'n band waar we niet meer vanaf gaan komen in de radio 2 top 2000quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en, like them or not, coldplay. draaien inmiddels ook alweer ruim 10 jaar mee
High and Dry vind ik één van de mooiste nummers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef TAV74 het volgende:
Ik blijf Radiohead op plaat beter vinden dan live, vind zijn stem op de rand live.
Maar die hebben maar 3 goeie nummers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rekenen we voor het gemak tot de 90's waarin zó veel goede muziek is gemaaktquote:
En Street Spirit, én Creepquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
High and Dry vind ik één van de mooiste nummers.
yellow, trouble en?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die hebben maar 3 goeie nummers.
God knows why maar ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Na don't panic is het alleen maar minder gewordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
3? Dat is nog veel...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Street Spiritquote:
Radiohead>Coldplay echt 100x, en heeft dan nog genoeg over om een giechelend dansje te doen.quote:
Ik snap dat je het op basis van dit nummer zegt, maar verder lijkt het er in de verste verte niet op gelukkigquote:
Ga even iets meer luisteren, zo niet waar.quote:
Hoewel ik het afvegen van je achterste met een plaat sowieso afraadquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Radiohead>Coldplay echt 100x, en heeft dan nog genoeg over om een giechelend dansje te doen.
Radiohead veegt hun reet nog niet af met platen van coldplay
Beetje Coldplay voorloperigquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef Karina het volgende:
Niet mijn smaak dit. Maar wel voor elk wat wils vanavond
Je weet niet eens hoe een plaat er uit ziet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik het afvegen van je achterste met een plaat sowieso afraad
Akoestisch daarentegen klinkt geweldigquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef TAV74 het volgende:
Ik blijf Radiohead op plaat beter vinden dan live, vind zijn stem op de rand live.
Zeg ik.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe een plaat er uit ziet.
Jammer dan van Nieuwkerk erbij zitquote:
iemand gevonden die er net zo weinig van snaptquote:
Ja dat is zeker leuk toch!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef Karina het volgende:
Niet mijn smaak dit. Maar wel voor elk wat wils vanavond
Pinkpop '96quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Live is magisch, precies zoals Blokhuis zegt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ik het ken, maar dat kan ook komen doordat dit soort muziek voor mij allemaal een beetje het zelfde klinkt
Jij liep ook zeker in de disco met die wijde soulpijpen rond terwijl ik je probeerde te versieren?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef Karina het volgende:
Ik ook niet, maar wel helemaal mijn smaak. Soul/funk.
Dat had zomaar gekundquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij liep ook zeker in de disco met die wijde soulpijpen rond terwijl ik je probeerde te versieren?
Hmh paar jaar terug...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pinkpop '96geweldig concert was dat
Haha ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan iig wel nu al het refrein mee zingen
mathijs is zo overbodigquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef chufi het volgende:
Laten we Überhaupt blij wezen dat ze dit programma maken toch? En dan is Leo Blokhuis wel de man .. of Mathijs daar dan bij moet zijn weet ik niet .... maar ze zijn eigenlijk al jaren een vast duo in dit soort items ...
R&B is nog ergerquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef TAV74 het volgende:
Nee, niet aan mij besteed dit, een van de weinige genres waarin ik weinig bands kan vinden die me echt kunnen raken.
Ik hoor het niet, het swingt wel, maar het dringt gewoon niet tot me door geloof ik.quote:
Jup. Daarna ben ik ze ook wel een beetje uit het oog verloren en vond ik het niet meer heel erg tof wat ze deden..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |