Rinus Gerritse? 1 der leden van Golden Earring!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef TUFKAL het volgende:
Zullen we Rinus hier verder niet meer noemen? Bedankt.
deborah dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef TUFKAL het volgende:
Zullen we Rinus hier verder niet meer noemen? Bedankt.
Ik heb ze op Pinkpop gezien (met DE stagedive) en in Nijmegen (Goffert).quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In de vreselijke Gelredome het voor mij beste concert ooit neerzetten is een wereldprestatie zou ik zo zeggen.
Ja dat soort dingen.. helaas weinig bands die langer overeind blijven. FooFighters niet vergeten natuurlijk..quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef MilaNL het volgende:
[..]Dat klinkt niet geweldig.
Ik vind Arctic Monkeys er nog wel tussen passen eigenlijk. Hoewel die na 1 album ingezakt zijn.
Ik ben heul nog niet oudquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ouwe fokkers die de stand gelijk trekken ...
of een Musequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen.. helaas weinig bands die langer overeind blijven. FooFighters niet vergeten natuurlijk..
Echt wel, dit soort karakteristieke stemmen hoor je te weinig in de tijd van de talentenjachten vol galmbakken a la Celine Dion...quote:
Gelredome en Ahoy, wel recent dus.. maar manquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop gezien (met DE stagedive) en in Nijmegen (Goffert).
Had ook ooit kaartjes voor Ahoy, maar dat was een paar dagen na Roskilde, dus die ging niet meer door
Daar had ik dus ook kaarten voor... Daarna in Gelredome en alsnog in Ahoy wel gezien. Enige band die de Gelredome tot een intieme clubzaal maakte.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop gezien (met DE stagedive) en in Nijmegen (Goffert).
Had ook ooit kaartjes voor Ahoy, maar dat was een paar dagen na Roskilde, dus die ging niet meer door
Men zou schrikken als dit echt voluit bij TVOH zou worden gezongen.. Hoor toch liever dit danquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt wel, dit soort karakteristieke stemmen hoor je te weinig in de tijd van de talentenjachten vol galmbakken a la Celine Dion...
Nee, dank u.quote:
en, like them or not, coldplay. draaien inmiddels ook alweer ruim 10 jaar meequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! Die naam kwam ik ff niet op.. such a shamewant die vind ik ook wel steengoed
kutmuziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |