Dit is meer Amy voor alle rehabs en drugs en drank.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:21 schreef Specularium het volgende:
Amy tussen alle rehabs door. Blijft een beetje zonde.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
OP mag wel even aangepast worden?
Omdat ik er geen topic over kon vinden, zometeen is er weer een Nacht van de popmuziek. eruit?
Erg erg jammer dat we dat niet vaker/langer gezien hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef musicfreakyme het volgende:
Raar om Amy Winehouse zo "normaal" te zien
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Zelfde geluidstechnicus als bij Thin Lizzy?
quote:Niet alles op die lijst voldoet aan de gangbare kwaliteitseisen voor een televisieuitzending. Soms ontbreekt een stukje van het geluid of er zijn drop-outs in het beeld. Normaal gesproken letten we daar heel scherp op. Maar in dit geval hechten we vooral aan het bijzondere karakter van de fragmenten en iets minder aan de kwaliteit.
Camdenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef exile79 het volgende:
Ow, ze komt dus uit Engeland zo te horen. Nooit geweten.
Waarheid. Maar niet als je Talk Talk tegen Radiohead zet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaren 80 is beter/mooier dan jaren 90 imo
Oh ja, wat mij betreft zéker!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaren 80 is beter/mooier dan jaren 90 imo
En wel meer bands, maar het moet wel in dit programma passenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:26 schreef MilaNL het volgende:
Nirvana was ook wel redelijk groot in de 90s hoor.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
radiohead bepalend voor de 90's? dan denk ik eerder aan Nirvana en co of de britpop van Oasis en co... Radiohead vind ik net iets te alternatief om het popmuziek te noemen...
Die hebben toch echt prachtige dingen gedaan, zelfs nummers die jij mooi vindt denk ik (Street Spirit achtige dingen)quote:
Gelukkig ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
radiohead bepalend voor de 90's? dan denk ik eerder aan Nirvana en co of de britpop van Oasis en co... Radiohead vind ik net iets te alternatief om het popmuziek te noemen...
'Bedankt voor uw stem' tochquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, je krijgt geen bevestiging.
Hier blijft de knop gekleurd, en ik kan dus niet de andere kiezen.quote:
Ik ben na OK gestopt met luisterenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik vind het de grootste band hoor, maar geniet zoveel meer van alles na OK
Het bijzonder aan Oasis heb ik dan weer nooit begrepen. Maar de 90's vind ik muzikaal soms wat onderschat, veel invloedrijke bands in die tijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
Heb ze nog nooit zo wakker gezienquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, toen waren ze kennelijk uitgeblust
Als Oasis is wat mensen associëren bij de 90's kun je wel stellen dat die jaren onderschat worden door die mensenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het bijzonder aan Oasis heb ik dan weer nooit begrepen. Maar de 90's vind ik muzikaal soms wat onderschat, veel invloedrijke bands in die tijd.
Wonderwall vind ik een schitterend nummer, maar voor de rest is ruzie en drank het enige waar ik me Oasis van kan herinneren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als Oasis is wat mensen associëren bij de 90's kun je wel stellen dat die jaren onderschat worden door die mensen![]()
nja, ongeacht of ik ze goed vind of niet, britpop is toch een tijdje behoorlijk bepalend geweest en Oasis was toch 1 van de belangrijkste exponenten daarvan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als Oasis is wat mensen associëren bij de 90's kun je wel stellen dat die jaren onderschat worden door die mensen![]()
Komt nog komt nog komt nogquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef exile79 het volgende:
Waarom heb ik nog geen Rolling Stones voorbij zien komen trouwens?
Beatles adepten bij dit programmaquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef exile79 het volgende:
Ik vind het een afschuwelijk zeiknummer waarvan de originaliteit me totaal is ontgaan, toen, nu en in de toekomst vrees ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wonderwall vind ik een schitterend nummer, maar voor de rest is ruzie en drank het enige waar ik me Oasis van kan herinneren.
Ik heb teveel in het meer alternatieve circuit gezeten in die jaren denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ongeacht of ik ze goed vind of niet, britpop is toch een tijdje behoorlijk bepalend geweest en Oasis was toch 1 van de belangrijkste exponenten daarvan.
In the 0ties ook nog. Toen kregen we gedrocht Coldplayquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ongeacht of ik ze goed vind of niet, britpop is toch een tijdje behoorlijk bepalend geweest en Oasis was toch 1 van de belangrijkste exponenten daarvan.
Dat kan ook nogquote:
Omdat de moves van Jaggerquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef exile79 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |