En Street Spirit, én Creepquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
High and Dry vind ik één van de mooiste nummers.
yellow, trouble en?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die hebben maar 3 goeie nummers.
God knows why maar ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en, like them or not, coldplay. draaien inmiddels ook alweer ruim 10 jaar mee
Na don't panic is het alleen maar minder gewordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
3? Dat is nog veel...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Street Spiritquote:
Radiohead>Coldplay echt 100x, en heeft dan nog genoeg over om een giechelend dansje te doen.quote:
Ik snap dat je het op basis van dit nummer zegt, maar verder lijkt het er in de verste verte niet op gelukkigquote:
Ga even iets meer luisteren, zo niet waar.quote:
Hoewel ik het afvegen van je achterste met een plaat sowieso afraadquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Radiohead>Coldplay echt 100x, en heeft dan nog genoeg over om een giechelend dansje te doen.
Radiohead veegt hun reet nog niet af met platen van coldplay
Beetje Coldplay voorloperigquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef Karina het volgende:
Niet mijn smaak dit. Maar wel voor elk wat wils vanavond
Je weet niet eens hoe een plaat er uit ziet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik het afvegen van je achterste met een plaat sowieso afraad
Akoestisch daarentegen klinkt geweldigquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef TAV74 het volgende:
Ik blijf Radiohead op plaat beter vinden dan live, vind zijn stem op de rand live.
Zeg ik.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe een plaat er uit ziet.
Jammer dan van Nieuwkerk erbij zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |