Dit is meer Amy voor alle rehabs en drugs en drank.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:21 schreef Specularium het volgende:
Amy tussen alle rehabs door. Blijft een beetje zonde.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
OP mag wel even aangepast worden?
Omdat ik er geen topic over kon vinden, zometeen is er weer een Nacht van de popmuziek. eruit?
Erg erg jammer dat we dat niet vaker/langer gezien hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef musicfreakyme het volgende:
Raar om Amy Winehouse zo "normaal" te zien
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Zelfde geluidstechnicus als bij Thin Lizzy?
quote:Niet alles op die lijst voldoet aan de gangbare kwaliteitseisen voor een televisieuitzending. Soms ontbreekt een stukje van het geluid of er zijn drop-outs in het beeld. Normaal gesproken letten we daar heel scherp op. Maar in dit geval hechten we vooral aan het bijzondere karakter van de fragmenten en iets minder aan de kwaliteit.
Camdenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef exile79 het volgende:
Ow, ze komt dus uit Engeland zo te horen. Nooit geweten.
Waarheid. Maar niet als je Talk Talk tegen Radiohead zet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaren 80 is beter/mooier dan jaren 90 imo
Oh ja, wat mij betreft zéker!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaren 80 is beter/mooier dan jaren 90 imo
En wel meer bands, maar het moet wel in dit programma passenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:26 schreef MilaNL het volgende:
Nirvana was ook wel redelijk groot in de 90s hoor.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
radiohead bepalend voor de 90's? dan denk ik eerder aan Nirvana en co of de britpop van Oasis en co... Radiohead vind ik net iets te alternatief om het popmuziek te noemen...
Die hebben toch echt prachtige dingen gedaan, zelfs nummers die jij mooi vindt denk ik (Street Spirit achtige dingen)quote:
Gelukkig ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
radiohead bepalend voor de 90's? dan denk ik eerder aan Nirvana en co of de britpop van Oasis en co... Radiohead vind ik net iets te alternatief om het popmuziek te noemen...
'Bedankt voor uw stem' tochquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, je krijgt geen bevestiging.
Hier blijft de knop gekleurd, en ik kan dus niet de andere kiezen.quote:
Ik ben na OK gestopt met luisterenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik vind het de grootste band hoor, maar geniet zoveel meer van alles na OK
Het bijzonder aan Oasis heb ik dan weer nooit begrepen. Maar de 90's vind ik muzikaal soms wat onderschat, veel invloedrijke bands in die tijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
Heb ze nog nooit zo wakker gezienquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, toen waren ze kennelijk uitgeblust
Als Oasis is wat mensen associëren bij de 90's kun je wel stellen dat die jaren onderschat worden door die mensenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het bijzonder aan Oasis heb ik dan weer nooit begrepen. Maar de 90's vind ik muzikaal soms wat onderschat, veel invloedrijke bands in die tijd.
Wonderwall vind ik een schitterend nummer, maar voor de rest is ruzie en drank het enige waar ik me Oasis van kan herinneren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als Oasis is wat mensen associëren bij de 90's kun je wel stellen dat die jaren onderschat worden door die mensen![]()
nja, ongeacht of ik ze goed vind of niet, britpop is toch een tijdje behoorlijk bepalend geweest en Oasis was toch 1 van de belangrijkste exponenten daarvan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als Oasis is wat mensen associëren bij de 90's kun je wel stellen dat die jaren onderschat worden door die mensen![]()
Komt nog komt nog komt nogquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef exile79 het volgende:
Waarom heb ik nog geen Rolling Stones voorbij zien komen trouwens?
Beatles adepten bij dit programmaquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef exile79 het volgende:
Ik vind het een afschuwelijk zeiknummer waarvan de originaliteit me totaal is ontgaan, toen, nu en in de toekomst vrees ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wonderwall vind ik een schitterend nummer, maar voor de rest is ruzie en drank het enige waar ik me Oasis van kan herinneren.
Ik heb teveel in het meer alternatieve circuit gezeten in die jaren denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ongeacht of ik ze goed vind of niet, britpop is toch een tijdje behoorlijk bepalend geweest en Oasis was toch 1 van de belangrijkste exponenten daarvan.
In the 0ties ook nog. Toen kregen we gedrocht Coldplayquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ongeacht of ik ze goed vind of niet, britpop is toch een tijdje behoorlijk bepalend geweest en Oasis was toch 1 van de belangrijkste exponenten daarvan.
Dat kan ook nogquote:
Omdat de moves van Jaggerquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef exile79 het volgende:
Leo weet precies welke muziek goed is voor de mensen.quote:
Datquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb teveel in het meer alternatieve circuit gezeten in die jaren denk ik.
Dat is niet eens van Oasisquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wonderwall vind ik een schitterend nummer, maar voor de rest is ruzie en drank het enige waar ik me Oasis van kan herinneren.
Preciesquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan ook nog
Het grappige is dat wij op FOK! dit al jaren doenTwitter is eigenlijk aan het na-apen
quote:
Omdat het nog maar een uurtje bezig is?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef exile79 het volgende:
als ze die bagger maar niet gaan draaien...hoewel het debuutalbum Parachutes nog wel fijn is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
In the 0ties ook nog. Toen kregen we gedrocht Coldplay
dat zou kunnen. ik zat vanaf 93 wat meer in de top40 en ben pas eind jaren 90 wat verder gaan kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb teveel in het meer alternatieve circuit gezeten in die jaren denk ik.
quote:
Damon Alburnquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daten dan vond ik Blur veeeeel meer Britpop en origineler dan Oasis iig
of Pulpquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daten dan vond ik Blur veeeeel meer Britpop en origineler dan Oasis iig
Whutquote:
Aretha Franklin is geen rockquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet het nacht van de rockmuziek heten toch.
Anders zagen we wel Madonna en Michael Jackson.
Gisteren?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]gisteren de PJ20 docu gezien, wat een wereldband is het toch
nee, dat is van Mike Flower Popsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
En Marvin ook nietquote:
Nu net uit, had hem binnen op Blu-rayquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren?
Waar dan?
Want de DVD is nog niet uit, en hij was in september in de bios
Oh Pulp ja!! Ik vond het echt niets hoor, maar wel vele malen origineler dan The Beatles Oasisquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat is van Mike Flower PopsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welles!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren?
Waar dan?
Want de DVD is nog niet uit, en hij was in september in de bios
Ik dacht dat ie de 25e uit kwamquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu net uit, had hem binnen op Blu-ray
En gotta go gotta go gotta go?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef Karina het volgende:
I wanna know, I wanna know, zou die ook nog komen
Had hem in de pre order bij Bol, gewoon regio 2 dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie de 25e uit kwam
Waar heb je 'm vandaan? En was ie regio 2?
Pre-hippies.quote:
Neukteugelsquote:
Nee, mijn muziek memorie begint ongeveer in 1962, dus net na Elvis enzo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat uw jeugd Elvis en Jerry Lee Lewis was
Heb ff gekeken, maar ik wil de 3 disc versie hebben, en die zie ik daar nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had hem in de pre order bij Bol, gewoon regio 2 dus
En het boek is ook geweldig!
Wat zit er op die andere DVD's dan? Die bestel ik gewoon ook nog een keer als het boeiend is. De docu is echt super!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ff gekeken, maar ik wil de 3 disc versie hebben, en die zie ik daar niet
Ik kon het er niet van makenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef Karina het volgende:
Ik hoor "Let's spend the night together"
Paarden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef Joooo-pi het volgende:
een indiaan en een cowboy... wat mis ik hier?/
Een bouwvakker en een politieagent *stop de tijd*quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Arendsoogquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Extra'squote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat zit er op die andere DVD's dan? Die bestel ik gewoon ook nog een keer als het boeiend is. De docu is echt super!
Nee, dit gaat over muziek.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef Karina het volgende:
Zou je die ook kunnen aanvragen, Village People
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een bouwvakker en een politieagent *stop de tijd*
Ja, meerdere nummers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef Karina het volgende:
Je was me voorquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een bouwvakker en een politieagent *stop de tijd*
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef Karina het volgende:
Als er veel live werk in de extra's zit haal ik die ook nog welquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef D. het volgende:
[..]
Extra's
Zo hoop ik o.a. op de volledige versie van 'release'
nee jhoquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
weet je wie hierbij had moeten zitten? Rob Stenders!
en zanger Rinus natuurlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef MilaNL het volgende:
Ik vraag mij zo af of je dit soort programma's over 50 jaar hebt met Justin Bieber, Rihanna en Lady GaGa
nja, die weet ook verdraaid veel, maar vlak Stenders niet uit hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee jho
ekdomde wandelende muziek encyclopedie
Moet er echt niet aandenken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef MilaNL het volgende:
Ik vraag mij zo af of je dit soort programma's over 50 jaar hebt met Justin Bieber, Rihanna en Lady GaGa
Dan ben ik de golfert van FOK 2060.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef MilaNL het volgende:
Allebei, Stenders' muzieksmaak spreekt me meer aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee jho
deborah!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met als prijsvraag als wie achter op zijn scooter zat
Daar had ik niet over na willen denken. En bedankt he.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef MilaNL het volgende:
Van de versie in de docu kreeg ik ook kippenvelquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als er veel live werk in de extra's zit haal ik die ook nog welRelease is geweldig, en sinds ze daar in de Gelredome mee openden krijg ik spontaan kippevel als ik hem hoor
Ik vrees dat wel voorlopig blijven hangen bij de huidige programmering met kleine aanvullingen van bijv. Editors en er zijn nog wel een paar bandjes meer die waarschijnlijk wel blijven hangen, maar zoals het tot de 90's aan toe vernieuwend en spannend was, dat mis ik nu eigenlijk al 10 jaar.. (paar uitzonderingen daar gelaten dus)quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef MilaNL het volgende:
Samen met Fred Siebelinkquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Allebei, Stenders' muzieksmaak spreekt me meer aan
Vlak Rob niet uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee jho
In de vreselijke Gelredome het voor mij beste concert ooit neerzetten is een wereldprestatie zou ik zo zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Van de versie in de docu kreeg ik ook kippenvel
In Gelredome heb ik ze niet gezien, helaas....
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vrees dat wel voorlopig blijven hangen bij de huidige programmering met kleine aanvullingen van bijv. Editors en er zijn nog wel een paar bandjes meer die waarschijnlijk wel blijven hangen, maar zoals het tot de 90's aan toe vernieuwend en spannend was, dat mis ik nu eigenlijk al 10 jaar.. (paar uitzonderingen daar gelaten dus)
Rinus Gerritse? 1 der leden van Golden Earring!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef TUFKAL het volgende:
Zullen we Rinus hier verder niet meer noemen? Bedankt.
deborah dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef TUFKAL het volgende:
Zullen we Rinus hier verder niet meer noemen? Bedankt.
Ik heb ze op Pinkpop gezien (met DE stagedive) en in Nijmegen (Goffert).quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In de vreselijke Gelredome het voor mij beste concert ooit neerzetten is een wereldprestatie zou ik zo zeggen.
Ja dat soort dingen.. helaas weinig bands die langer overeind blijven. FooFighters niet vergeten natuurlijk..quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef MilaNL het volgende:
[..]Dat klinkt niet geweldig.
Ik vind Arctic Monkeys er nog wel tussen passen eigenlijk. Hoewel die na 1 album ingezakt zijn.
Ik ben heul nog niet oudquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ouwe fokkers die de stand gelijk trekken ...
of een Musequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen.. helaas weinig bands die langer overeind blijven. FooFighters niet vergeten natuurlijk..
Echt wel, dit soort karakteristieke stemmen hoor je te weinig in de tijd van de talentenjachten vol galmbakken a la Celine Dion...quote:
Gelredome en Ahoy, wel recent dus.. maar manquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop gezien (met DE stagedive) en in Nijmegen (Goffert).
Had ook ooit kaartjes voor Ahoy, maar dat was een paar dagen na Roskilde, dus die ging niet meer door
Daar had ik dus ook kaarten voor... Daarna in Gelredome en alsnog in Ahoy wel gezien. Enige band die de Gelredome tot een intieme clubzaal maakte.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop gezien (met DE stagedive) en in Nijmegen (Goffert).
Had ook ooit kaartjes voor Ahoy, maar dat was een paar dagen na Roskilde, dus die ging niet meer door
Men zou schrikken als dit echt voluit bij TVOH zou worden gezongen.. Hoor toch liever dit danquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt wel, dit soort karakteristieke stemmen hoor je te weinig in de tijd van de talentenjachten vol galmbakken a la Celine Dion...
Nee, dank u.quote:
en, like them or not, coldplay. draaien inmiddels ook alweer ruim 10 jaar meequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! Die naam kwam ik ff niet op.. such a shamewant die vind ik ook wel steengoed
kutmuziekquote:
Ah, ik zie het al. Oprichtingsjaar 1991.quote:
Coldplay is wel zo'n band waar we niet meer vanaf gaan komen in de radio 2 top 2000quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en, like them or not, coldplay. draaien inmiddels ook alweer ruim 10 jaar mee
High and Dry vind ik één van de mooiste nummers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef TAV74 het volgende:
Ik blijf Radiohead op plaat beter vinden dan live, vind zijn stem op de rand live.
Maar die hebben maar 3 goeie nummers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rekenen we voor het gemak tot de 90's waarin zó veel goede muziek is gemaaktquote:
En Street Spirit, én Creepquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
High and Dry vind ik één van de mooiste nummers.
yellow, trouble en?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die hebben maar 3 goeie nummers.
God knows why maar ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Na don't panic is het alleen maar minder gewordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
3? Dat is nog veel...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Street Spiritquote:
Radiohead>Coldplay echt 100x, en heeft dan nog genoeg over om een giechelend dansje te doen.quote:
Ik snap dat je het op basis van dit nummer zegt, maar verder lijkt het er in de verste verte niet op gelukkigquote:
Ga even iets meer luisteren, zo niet waar.quote:
Hoewel ik het afvegen van je achterste met een plaat sowieso afraadquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Radiohead>Coldplay echt 100x, en heeft dan nog genoeg over om een giechelend dansje te doen.
Radiohead veegt hun reet nog niet af met platen van coldplay
Beetje Coldplay voorloperigquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef Karina het volgende:
Niet mijn smaak dit. Maar wel voor elk wat wils vanavond
Je weet niet eens hoe een plaat er uit ziet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik het afvegen van je achterste met een plaat sowieso afraad
Akoestisch daarentegen klinkt geweldigquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef TAV74 het volgende:
Ik blijf Radiohead op plaat beter vinden dan live, vind zijn stem op de rand live.
Zeg ik.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe een plaat er uit ziet.
Jammer dan van Nieuwkerk erbij zitquote:
iemand gevonden die er net zo weinig van snaptquote:
Ja dat is zeker leuk toch!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef Karina het volgende:
Niet mijn smaak dit. Maar wel voor elk wat wils vanavond
Pinkpop '96quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Live is magisch, precies zoals Blokhuis zegt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ik het ken, maar dat kan ook komen doordat dit soort muziek voor mij allemaal een beetje het zelfde klinkt
Jij liep ook zeker in de disco met die wijde soulpijpen rond terwijl ik je probeerde te versieren?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef Karina het volgende:
Ik ook niet, maar wel helemaal mijn smaak. Soul/funk.
Dat had zomaar gekundquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij liep ook zeker in de disco met die wijde soulpijpen rond terwijl ik je probeerde te versieren?
Hmh paar jaar terug...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pinkpop '96geweldig concert was dat
Haha ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan iig wel nu al het refrein mee zingen
mathijs is zo overbodigquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:59 schreef chufi het volgende:
Laten we Überhaupt blij wezen dat ze dit programma maken toch? En dan is Leo Blokhuis wel de man .. of Mathijs daar dan bij moet zijn weet ik niet .... maar ze zijn eigenlijk al jaren een vast duo in dit soort items ...
R&B is nog ergerquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef TAV74 het volgende:
Nee, niet aan mij besteed dit, een van de weinige genres waarin ik weinig bands kan vinden die me echt kunnen raken.
Ik hoor het niet, het swingt wel, maar het dringt gewoon niet tot me door geloof ik.quote:
Jup. Daarna ben ik ze ook wel een beetje uit het oog verloren en vond ik het niet meer heel erg tof wat ze deden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |