De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeeeeeequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan is het tijd om wat anders te doen nu aangezien de anderen mijn taak overnemen
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we samen Pam versieren?
Dat moet ons kunnen lukkenquote:
okquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:19 schreef Plastic_zak het volgende:
DAT WAS OVERDUIDELIJK EEN LAPO-HUNT
IK WORDt ECHT HELEMAAL GEK IK MAAK ECHT DIK VEEL SPELLINGSFOUTEN DIE MIJ NORMALITER ZELF JUIST ZOUDEN OPVALLEN BAH IK BEN ECHT VEEL TE MOEquote:
Deze reken ik goed.quote:
Gaat wel hoor?quote:
euhhwww...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
PAM!!!!!!
Zin om een keer te gaan stappen met mij en flips?
Je moet Se7ven gezien hebben.quote:
Je bent gewoon bang.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
euhhwww...
Ik ben te ziek om te stappen
en waar dan enzo?
heb nu ook geen geld voor weetje alles met de kat enzo nu.
Het hoeft ook niet nu. Gewoon een keerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
euhhwww...
en waar dan enzo?
Neequote:
Mja, beetje moe. Elke dag lang gewerkt en weinig geslapen afgelopen week. Iets met vakantie en verneukt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat wel hoor?Dat klinkt positief zeg.. Met mij gaat het lekker behalve leren leren leren studie huiswerk studie project studie leren aids.
Ja kan wel een keer denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet nu. Gewoon een keer
Goed gelezen.. Ik ben nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, beetje moe. Elke dag lang gewerkt en weinig geslapen afgelopen week. Iets met vakantie en verneukt.
Aids is nooit tof, Lindje, naar is dat.
Hoe lang ben je al bezig? Concentratieproblemen, las ik?
Niet nu!! Een keer!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
euhhwww...
en waar dan enzo?
Knap. Een udowu leger én leger.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef coban het volgende:
Het lijkt wel alsof udowu leger en leger wordt.
Hai.quote:
Dalandoquote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef coban het volgende:
Het lijkt wel alsof udowu leger en leger wordt.
Appeltjequote:
cobannetjequote:
Bruin cafequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja kan wel een keer denk ik
Ik ben alleen niet zo van stappen
dansen vind ik stom.
Ben meer van het barhangen enzo
Nou het was om 9 uur leeg. Nu is het niet zo leegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:25 schreef Dalando het volgende:
Hoe kan het nou leger wordenVolgensmij komen er goede users bij.
Oh, grutjes. Waar gaat het allemaal over?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed gelezen.. Ik ben nog niet begonnen.
Se7enquote:
Dacht er weer iemand dat je eikel paars was?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die het verschil tussen roze en paars niet zien!
Heheequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet nu!! Een keer!
En uhm Amsterdam ofzo
600 pagina's aan marketingcommunicatie en dergelijke.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, grutjes. Waar gaat het allemaal over?
Om 9 uur was ik nieteens thuisquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou het was om 9 uur leeg. Nu is het niet zo leeg
grutjesgespot.jpgquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
In groningen kan je ook stappen toch?
monkyyyquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dacht er weer iemand dat je eikel paars was?
Heb je slaapplaatsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hehee
ik woon in groningen he.
Ben gewoon eerlijk maar alleen van de reiskosten kan ik al een halve week eten.
En heb niet zoveel energie en alles
In groningen kan je ook stappen toch?
Bawh. Ik kom wel even helpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
600 pagina's aan marketingcommunicatie en dergelijke.
ik haat niet op je post zussieliefquote:
Euhm nou ik heb een groot bed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je slaapplaats
Dan komen flips en ik wel naar jou toe
die niet kennen en weten dat ik die heb gemaaktquote:
Net als ik en de garper.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
die niet kennen en weten dat ik die heb gemaakt
Zo af en toeee. Ik mis haar wel somsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
Zit Franneh eigenlijk nog wel op FOK!? Ik heb haar al een tijdje nietmeer gezien.
Onmogelijk. Niemand heeft jouw penis gezien behalve jouw mama.quote:
Wacht waarheen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je slaapplaats
Dan komen flips en ik wel naar jou toe
Ik ken hem wel maar een grap 8294 keer herhalen is matig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
die niet kennen en weten dat ik die heb gemaakt
Wordt verworpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Onmogelijk. Niemand heeft jouw penis gezien behalve jouw mama.
Kruipen flips en ik wel bij jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Euhm nou ik heb een groot bed.
dat wel en een bank. that's about it
Maar wel waar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wordt verworpen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
Het begon allemaal met een smiley. [ afbeelding ] <- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
En ze leefden nog lang en garpig.
Ik rij dan wel via Purm schat. Je kent mequote:
no homo tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kruipen flips en ik wel bij jou
Ik ben oudquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ben echt bejaard hoor.
Ik ben altijd als eerste moe.
Heb meteen allerlei pijntjes.
hoofdpijn van de harde muziek_!
vooral nu de crohn actief is en alles.
Yesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij dan wel via Purm schat. Je kent me
Hooguit Biquote:

ik ben jong in de bloei van mijn leven.quote:
Zodra hij dit ontdekt zorgt hij vast wel dat ie mee kanquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klachten over monkyyy worden standaard verworpen
ik ben ook niet echt bi denk ik.quote:
Zat je vriend niet voetbal te kijken?quote:
Dan kunnen we Nelis misschien ook regelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra hij dit ontdekt zorgt hij vast wel dat ie mee kan![]()
Op zich niet erg want ik ken hem. Dan betaald hij benzine en alles
Ja mooi wel, al ben ik bang dat ie daar ook een stokje voor steektquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan laten we Ez op de bank slapen flips!!
Wordt gezellig!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kunnen we Nelis misschien ook regelen
ruzie waarom dat dit?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
Oh wow wat gaan jullie hard, ik ging even ruzie maken en bam, 60 posts verder
Je kent hem al?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mooi wel, al ben ik bang dat ie daar ook een stokje voor steekt
en dan zou het hier leger en leger zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
Lijkt wel ouderwetse nachtbagger dit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
Nee, nu reclame ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zat je vriend niet voetbal te kijken?
MEREELquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
bij vrouwen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Stond anders wel in je post.quote:
Heyhoi.quote:
Afgelopen week alleen met zusje thuis geweest en ik heb bijna elke dag moeten werken, vlak voor 7 uur thuis komen, vervolgens koken en etenszooi opruimen en dan zit zij te zeiken dat ik ook nog de badkamer moet schoonmaken, omdat zij de woonkamer heeft schoongemaakt. Terwijl zij dus de hele week gewoon thuis is geweest en amper heeft bijgedragen aan het eten.quote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
en dan zou het hier leger en leger zijn
De NB is ook dood he...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijkt wel ouderwetse nachtbagger dit.
Perfect.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ho ho ho ik bied niet mijn hele huis aan als slaapplek_!
ik kan slecht tegen drukte
Klopt, maar dat was een paar minuten geleden.quote:
Liefquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heyhoi.
Ik hoorde vandaag dat liedje van Nik Kershaw ofzoiets op de radio en toen dacht ik aan jou.
Achja. je hebt wel gelijk ditdat maar in die tijd dat je ruzie gaat maken en alles had je die badkamer ook gewoon schoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Afgelopen week alleen met zusje thuis geweest en ik heb bijna elke dag moeten werken, vlak voor 7 uur thuis komen, vervolgens koken en etenszooi opruimen en dan zit zij te zeiken dat ik ook nog de badkamer moet schoonmaken, omdat zij de woonkamer heeft schoongemaakt. Terwijl zij dus de hele week gewoon thuis is geweest en amper heeft bijgedragen aan het eten.
[..]
Sowieso
[..]
De NB is ook dood he...
Monkyyy woont ook in Groningen in dat riante herenpand.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hoe weet jij dat nou, Erik?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Monkyyy woont ook in Groningen in dat riante herenpand.
welk riante herenpand?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Monkyyy woont ook in Groningen in dat riante herenpand.
Daarom, niet meer komen.quote:
Nee, dat duurt toch net wat langer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Achja. je hebt wel gelijk ditdat maar in die tijd dat je ruzie gaat maken en alles had je die badkamer ook gewoon schoon
Bijna !quote:
Hey pam alles goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
welk riante herenpand?
nou mijn huisje is heel klein enzo.
Dus dan moet iedereen maar bij monkyyy slapen
92MERELquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, niet meer komen.
[..]
Nee, dat duurt toch net wat langer.
Maar ik vind het gewoon enorm krom dat ik alles moet gaan doen terwijl ik 4 dagen gewerkt heb en op de dagen dat ik niet werkte in mijn kamer bezig ben geweest met vloer leggen etc.
[..]
Bijna !
Veel te snel he..quote:
Jaa !quote:
Dat zij die hoer van vannacht ook. Tijdens het voorspel, toen ze haar hand op een intiem plekje had.quote:
Ja ja, dat bedoelde ik ook, maar mobiel en autocorrect ditdat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lief
NIK kershaw.
Als ik een liedje van Nik Kershaw hoor krijg ik het warm van binnen.
hey!@!@!hvjquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Veel te snel he..
Maar Lindgren.! Hoe gaat alles enzo?
[..]
Jaa !
okquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
Als het te hard gaat is er altijd nog http://udowu.nl/shoutbox.php
je bent mij vergeten manquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:37 schreef FreezePop het volgende:
92merel, OA, Flips, Dalando en Lindgren. Goede shit.
Sorry.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja ja, dat bedoelde ik ook, maar mobiel en autocorrect ditdat.
Kijk ik werk 7 dagen in de week, ik heb deze week 75 uur gewerkt en pap 38. en hij zegt: ga jij eens even een toetje maken, doe jij ook nog wat..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, niet meer komen.
[..]
Nee, dat duurt toch net wat langer.
Maar ik vind het gewoon enorm krom dat ik alles moet gaan doen terwijl ik 4 dagen gewerkt heb en op de dagen dat ik niet werkte in mijn kamer bezig ben geweest met vloer leggen etc.
[..]
Bijna !
l0bi mattiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:37 schreef FreezePop het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:37 schreef FreezePop het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:37 schreef FreezePop het volgende:
Dan laten we Ez in de auto slapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
jahoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey pam alles goed
met mij wel nou hoe gaat he in swynford
is alles daar nog de beaufort
Ehm ja dat dus..quote:
En jijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:37 schreef FreezePop het volgende:
Maar jij kookt niet eten voor iedereen denk ik ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kijk ik werk 7 dagen in de week, ik heb deze week 75 uur gewerkt en pap 38. en hij zegt: ga jij eens even een toetje maken, doe jij ook nog wat..
daar tegen in gaan alles, ik pak gewoon een bak ijs en tief die op tafel, problem solved!
Lolquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan laten we Ez in de auto slapen
Blozen ditdat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:37 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb zelf al een chocolade Letter, de A.quote:
okquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
jahoor
niet echt goed.
Maar wel blij dat morgen mijn kad komt
ja iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
niet echt
alleen dalando en bbq die stoer willen doen met hun codes!!!!!!!!!!!!!!!!1
De A van Aap.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb zelf al een chocolade Letter, de A.
Connecties, jeweettoch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy weet mijn echte naam terwijl ik die nooit verteld heb #CIApraktijken
Is het niet een tikkeltje vroeg?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb zelf al een chocolade Letter, de A.
Laat maar, ik heb mijn eerste oliebollen al weer op.quote:
Leg eens uit?quote:
Komt goed. We spreken nog wel afquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lolen mijn bed ook 2 personen is de max. Anders ik geen rust
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb mijn eerste oliebollen al weer op.
ik kook best vaak en koken is simpel, snel en alles.. als je er een probleem van maakt dat je een half uur in de keuken moet staan dan heb je inderdaad echt een zwaar leven hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm ja dat dus..
[..]
En jij
[..]
Maar jij kookt niet eten voor iedereen denk ik ?
Maar ik heb ook connecties.quote:
Wat stikt het hier van die newbiesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:40 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die geen oussama youssef ahmed mootje kamal heten!!!!!!!!11
Zet het maar op een paar maandjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed. We spreken nog wel af
Idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat stikt het hier van die newbies
Oh ik kijk naar de klok en dacht huh, hoezo vroeg?quote:
doe eens positief dit datquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zet het maar op een paar maandjes.
Het gaat echt niet goed met me.
moet geen grensoverschrijdende dingen doen.
Klinkt ernstig hoor chickquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zet het maar op een paar maandjes.
Het gaat echt niet goed met me.
moet geen grensoverschrijdende dingen doen.
Maandag weer stufiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
evenals al die zielige mensen die tentamen week hebben.. god allemaal tweets van zie mij het zwaar hebben ditdat. je moet godverdomme 1 week tentamens maken en voor de rest ben je dagen vroeg vrij, mag je gratis reizen, soms hele dagen vrij, geld van de staat, vakantie en nog zeuren om alles
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:42 schreef FreezePop het volgende:
Ik zou geen relatie aan kunnen gaan met iemand
Ik ben veiligquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:42 schreef FreezePop het volgende:
Ik zou geen relatie aan kunnen gaan met iemand die geen sinaasappel lust.
Lolwhut, waarom heb je dat onthouden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
jij lijkt op een appel weet je nog toen ik dat zei
jou gegevens: 168 cm, 52 kilogram.
Ja he? Ze denken ik zit hier pas sinds 2011quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat stikt het hier van die newbies
Ja, zo kom je er wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik heb ook connecties.
"Kennen jullie toevallig nog een lekkere pokermilf hier in Groningen?" ____
haat jij mij ofxoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lolwhut, waarom heb je dat onthouden?
Tevens jou.
Ja, je weet ook hoe mijn iPod heet dan.quote:
Ik vind het niet erg om te koken, ik hou van lekker eten en wil er best wat meer moeite in steken, maar zij doet alsof ik geen reet heb uitgevoerd deze week en dat klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik kook best vaak en koken is simpel, snel en alles.. als je er een probleem van maakt dat je een half uur in de keuken moet staan dan heb je inderdaad echt een zwaar leven hoor
Dit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:42 schreef FreezePop het volgende:
Ik zou geen relatie aan kunnen gaan met iemand die geen sinaasappel lust.
ZO belachelijk achterlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MK, explain.
Ik haat niemand.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
haat jij mij ofxo
En wat is het dan jij gegevens ')?
Ja dat is het gevolg van geen leven + geen vrienden in realquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ZO belachelijk achterlijk inderdaad.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dat is het gevolg van geen leven + geen vrienden in real
Heb ik idd ook op vanavond. Nu moet ik noodgedwongen aan de Heinekenquote:
JA MAAR HET IS NU ZATERDAGAVOND!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Groot glas vers sinaasappelsap in de ochtend
Milkshakes (peer, banaan, aardbei)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
HJ, cola, ijsthee, maltesers, pepermuntjes, chips
ik heb te veel lekkers hier
Ik ben er nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
Mag ik een malteser?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
Maar dan is het ook lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA MAAR HET IS NU ZATERDAGAVOND!!
* Dalando geeft een handje vol maltesersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mag ik een malteser?
[..]
Maar dan is het ook lekker
Dat soort dingen gebeuren gewoon.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb een vraagje he. Als mensen dronken zijn waarom komen ze dan op FOK! :S : :S
Ohgawd, wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben we samen een gebroken hart
quote:
Ziekte van Crohn en PDSquote:
lachen toch??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb een vraagje he. Als mensen dronken zijn waarom komen ze dan op FOK! :S : :S
1) ik ben niet dronkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh hoera.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was een garp. Mij hart bielangs toe joe.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
God scheurt met zijn Bugatti Veyron over mijn tong.
Die uitspraak ken ik ergens van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
God scheurt met zijn Bugatti Veyron over mijn tong.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
* 92Merel stopt maltesers snel in haar mond, uit angst dat ze wegwaaien omdat licht en die reclame enzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
* Dalando geeft een handje vol maltesers
FOK!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:47 schreef coban het volgende:
ik ging net tantoehard zuipen met flippiee enzo en nu ben ik kaolodronken op fok
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
* 92Merel stopt maltesers snel in haar mond, uit angst dat ze wegwaaien omdat licht en die reclame enzo
trouw met mij :$quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Groot glas vers sinaasappelsap in de ochtend
Like a bossssquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:47 schreef coban het volgende:
ik ging net tantoehard zuipen met flippiee enzo en nu ben ik kaolodronken op fok
Geen idee, maar wat ik eet drukt dat uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die uitspraak ken ik ergens van.?
* Dalando geeft naast de maltesers ook een kusje.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
Nameservers eindelijk klaar dat duurde zooooooo laaaaaang
HAHA AHBLA KOM DAN HE? HAHA MOOTJE POPT JOU IN EEN KEERquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
moet ik met mijn bazooka gat in je oog boren?
* 92Merel waait weg voordat kusje gearriveerd is, omdat licht door alle maltesersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
* Dalando geeft naast de maltesers ook een kusje.
schoenenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
Maar nu heb ik dus geen idee over wat ik allemaal op dalando.nl kan zetten.
Psssst, BBQ, je bent gewoon veel beter in webdesignen dan ik ben, de nieuwe shoutboxquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
* 92Merel waait weg voordat kusje gearriveerd is, omdat licht door alle maltesers
plaatje of de tekst?quote:
het is ablaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
HAHA AHBLA KOM DAN HE? HAHA MOOTJE POPT JOU IN EEN KEER
nee want je zegt alleen maar; gaat slecht met mij, kan dit niet ditdatquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Boter vind jij mij niet positief ?
* Dalando is forever alonequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
* 92Merel waait weg voordat kusje gearriveerd is, omdat licht door alle maltesers
ej faka met jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef Haifisch het volgende:
Hee hallo!
Ik heb chrome os en heb dit als app
Baasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Baas of niet baas:
FOK!ken tijdens het uitgaan.
niet baasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Baas of niet baas:
als ik dat wil luisteren dan ga ik wel pratenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Er luistert niemand sexy time muziek
Fucking baas. Ragboer en SV aan het FOK!ken tijdens het uitgaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Baas of niet baas:
Af en toe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Baas of niet baas:
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Baas of niet baas:
Niiiceequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beide, verkoop schoenen op je website.
quote:
Ik luister dit http://www.youtube.com/watch?v=gosY-UrpHcA&feature=autoplay&list=ULBkzOKoVyFyY&lf=mfu_in_order&playnext=19[quote]quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Er luistert niemand sexy time muziek
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1727336/5/25#103436029]zaterdag 22 oktober 2011 23:51[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/298746]Dalando[/url] het volgende:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1727336/5/25#103436031]zaterdag 22 oktober 2011 23:51[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/179024]Huppelmuts[/url] het volgende:
Ik kan een keer een avondje zuipen met matties in een bruin cafe in de buurtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee want je zegt alleen maar; gaat slecht met mij, kan dit niet ditdat
denk aan wat je wel kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |