Het hoeft ook niet nu. Gewoon een keerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
euhhwww...
Ik ben te ziek om te stappen
en waar dan enzo?
heb nu ook geen geld voor weetje alles met de kat enzo nu.
Neequote:
Mja, beetje moe. Elke dag lang gewerkt en weinig geslapen afgelopen week. Iets met vakantie en verneukt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat wel hoor?Dat klinkt positief zeg.. Met mij gaat het lekker behalve leren leren leren studie huiswerk studie project studie leren aids.
Ja kan wel een keer denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet nu. Gewoon een keer
Goed gelezen.. Ik ben nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, beetje moe. Elke dag lang gewerkt en weinig geslapen afgelopen week. Iets met vakantie en verneukt.
Aids is nooit tof, Lindje, naar is dat.
Hoe lang ben je al bezig? Concentratieproblemen, las ik?
Niet nu!! Een keer!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
euhhwww...
Ik ben te ziek om te stappen
en waar dan enzo?
heb nu ook geen geld voor weetje alles met de kat enzo nu.
Knap. Een udowu leger én leger.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef coban het volgende:
Het lijkt wel alsof udowu leger en leger wordt.
Hai.quote:
Dalandoquote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef coban het volgende:
Het lijkt wel alsof udowu leger en leger wordt.
Appeltjequote:
cobannetjequote:
Bruin cafequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja kan wel een keer denk ik
Ik ben alleen niet zo van stappen
dansen vind ik stom.
Ben meer van het barhangen enzo
Nou het was om 9 uur leeg. Nu is het niet zo leegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:25 schreef Dalando het volgende:
Hoe kan het nou leger wordenVolgensmij komen er goede users bij.
Oh, grutjes. Waar gaat het allemaal over?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed gelezen.. Ik ben nog niet begonnen.
Se7enquote:
Dacht er weer iemand dat je eikel paars was?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die het verschil tussen roze en paars niet zien!
Heheequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet nu!! Een keer!
En uhm Amsterdam ofzo
600 pagina's aan marketingcommunicatie en dergelijke.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, grutjes. Waar gaat het allemaal over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |