De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeeeeeequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan is het tijd om wat anders te doen nu aangezien de anderen mijn taak overnemen
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we samen Pam versieren?
Dat moet ons kunnen lukkenquote:
okquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:19 schreef Plastic_zak het volgende:
DAT WAS OVERDUIDELIJK EEN LAPO-HUNT
IK WORDt ECHT HELEMAAL GEK IK MAAK ECHT DIK VEEL SPELLINGSFOUTEN DIE MIJ NORMALITER ZELF JUIST ZOUDEN OPVALLEN BAH IK BEN ECHT VEEL TE MOEquote:
Deze reken ik goed.quote:
Gaat wel hoor?quote:
euhhwww...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
PAM!!!!!!
Zin om een keer te gaan stappen met mij en flips?
Je moet Se7ven gezien hebben.quote:
Je bent gewoon bang.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
euhhwww...
Ik ben te ziek om te stappen
en waar dan enzo?
heb nu ook geen geld voor weetje alles met de kat enzo nu.
Het hoeft ook niet nu. Gewoon een keerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
euhhwww...
en waar dan enzo?
Neequote:
Mja, beetje moe. Elke dag lang gewerkt en weinig geslapen afgelopen week. Iets met vakantie en verneukt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat wel hoor?Dat klinkt positief zeg.. Met mij gaat het lekker behalve leren leren leren studie huiswerk studie project studie leren aids.
Ja kan wel een keer denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet nu. Gewoon een keer
Goed gelezen.. Ik ben nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, beetje moe. Elke dag lang gewerkt en weinig geslapen afgelopen week. Iets met vakantie en verneukt.
Aids is nooit tof, Lindje, naar is dat.
Hoe lang ben je al bezig? Concentratieproblemen, las ik?
Niet nu!! Een keer!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
euhhwww...
en waar dan enzo?
Knap. Een udowu leger én leger.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef coban het volgende:
Het lijkt wel alsof udowu leger en leger wordt.
Hai.quote:
Dalandoquote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef coban het volgende:
Het lijkt wel alsof udowu leger en leger wordt.
Appeltjequote:
cobannetjequote:
Bruin cafequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja kan wel een keer denk ik
Ik ben alleen niet zo van stappen
dansen vind ik stom.
Ben meer van het barhangen enzo
Nou het was om 9 uur leeg. Nu is het niet zo leegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:25 schreef Dalando het volgende:
Hoe kan het nou leger wordenVolgensmij komen er goede users bij.
Oh, grutjes. Waar gaat het allemaal over?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed gelezen.. Ik ben nog niet begonnen.
Se7enquote:
Dacht er weer iemand dat je eikel paars was?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die het verschil tussen roze en paars niet zien!
Heheequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet nu!! Een keer!
En uhm Amsterdam ofzo
600 pagina's aan marketingcommunicatie en dergelijke.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, grutjes. Waar gaat het allemaal over?
Om 9 uur was ik nieteens thuisquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou het was om 9 uur leeg. Nu is het niet zo leeg
grutjesgespot.jpgquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
In groningen kan je ook stappen toch?
monkyyyquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dacht er weer iemand dat je eikel paars was?
Heb je slaapplaatsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hehee
ik woon in groningen he.
Ben gewoon eerlijk maar alleen van de reiskosten kan ik al een halve week eten.
En heb niet zoveel energie en alles
In groningen kan je ook stappen toch?
Bawh. Ik kom wel even helpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
600 pagina's aan marketingcommunicatie en dergelijke.
ik haat niet op je post zussieliefquote:
Euhm nou ik heb een groot bed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je slaapplaats
Dan komen flips en ik wel naar jou toe
die niet kennen en weten dat ik die heb gemaaktquote:
Net als ik en de garper.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
die niet kennen en weten dat ik die heb gemaakt
Zo af en toeee. Ik mis haar wel somsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
Zit Franneh eigenlijk nog wel op FOK!? Ik heb haar al een tijdje nietmeer gezien.
Onmogelijk. Niemand heeft jouw penis gezien behalve jouw mama.quote:
Wacht waarheen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je slaapplaats
Dan komen flips en ik wel naar jou toe
Ik ken hem wel maar een grap 8294 keer herhalen is matig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
die niet kennen en weten dat ik die heb gemaakt
Wordt verworpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Onmogelijk. Niemand heeft jouw penis gezien behalve jouw mama.
Kruipen flips en ik wel bij jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Euhm nou ik heb een groot bed.
dat wel en een bank. that's about it
Maar wel waar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wordt verworpen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
Het begon allemaal met een smiley. [ afbeelding ] <- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
En ze leefden nog lang en garpig.
Ik rij dan wel via Purm schat. Je kent mequote:
no homo tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kruipen flips en ik wel bij jou
Ik ben oudquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ben echt bejaard hoor.
Ik ben altijd als eerste moe.
Heb meteen allerlei pijntjes.
hoofdpijn van de harde muziek_!
vooral nu de crohn actief is en alles.
Yesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij dan wel via Purm schat. Je kent me
Hooguit Biquote:

ik ben jong in de bloei van mijn leven.quote:
Zodra hij dit ontdekt zorgt hij vast wel dat ie mee kanquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klachten over monkyyy worden standaard verworpen
ik ben ook niet echt bi denk ik.quote:
Zat je vriend niet voetbal te kijken?quote:
Dan kunnen we Nelis misschien ook regelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra hij dit ontdekt zorgt hij vast wel dat ie mee kan![]()
Op zich niet erg want ik ken hem. Dan betaald hij benzine en alles
Ja mooi wel, al ben ik bang dat ie daar ook een stokje voor steektquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan laten we Ez op de bank slapen flips!!
Wordt gezellig!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kunnen we Nelis misschien ook regelen
ruzie waarom dat dit?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
Oh wow wat gaan jullie hard, ik ging even ruzie maken en bam, 60 posts verder
Je kent hem al?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mooi wel, al ben ik bang dat ie daar ook een stokje voor steekt
en dan zou het hier leger en leger zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
Lijkt wel ouderwetse nachtbagger dit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
Nee, nu reclame ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zat je vriend niet voetbal te kijken?
MEREELquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
bij vrouwen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Stond anders wel in je post.quote:
Heyhoi.quote:
Afgelopen week alleen met zusje thuis geweest en ik heb bijna elke dag moeten werken, vlak voor 7 uur thuis komen, vervolgens koken en etenszooi opruimen en dan zit zij te zeiken dat ik ook nog de badkamer moet schoonmaken, omdat zij de woonkamer heeft schoongemaakt. Terwijl zij dus de hele week gewoon thuis is geweest en amper heeft bijgedragen aan het eten.quote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
en dan zou het hier leger en leger zijn
De NB is ook dood he...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijkt wel ouderwetse nachtbagger dit.
Perfect.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ho ho ho ik bied niet mijn hele huis aan als slaapplek_!
ik kan slecht tegen drukte
Klopt, maar dat was een paar minuten geleden.quote:
Liefquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heyhoi.
Ik hoorde vandaag dat liedje van Nik Kershaw ofzoiets op de radio en toen dacht ik aan jou.
Achja. je hebt wel gelijk ditdat maar in die tijd dat je ruzie gaat maken en alles had je die badkamer ook gewoon schoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Afgelopen week alleen met zusje thuis geweest en ik heb bijna elke dag moeten werken, vlak voor 7 uur thuis komen, vervolgens koken en etenszooi opruimen en dan zit zij te zeiken dat ik ook nog de badkamer moet schoonmaken, omdat zij de woonkamer heeft schoongemaakt. Terwijl zij dus de hele week gewoon thuis is geweest en amper heeft bijgedragen aan het eten.
[..]
Sowieso
[..]
De NB is ook dood he...
Monkyyy woont ook in Groningen in dat riante herenpand.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ho ho ho ik bied niet mijn hele huis aan als slaapplek_!
ik kan slecht tegen drukte
Hoe weet jij dat nou, Erik?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Monkyyy woont ook in Groningen in dat riante herenpand.
welk riante herenpand?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Monkyyy woont ook in Groningen in dat riante herenpand.
Daarom, niet meer komen.quote:
Nee, dat duurt toch net wat langer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Achja. je hebt wel gelijk ditdat maar in die tijd dat je ruzie gaat maken en alles had je die badkamer ook gewoon schoon
Bijna !quote:
Hey pam alles goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
welk riante herenpand?
nou mijn huisje is heel klein enzo.
Dus dan moet iedereen maar bij monkyyy slapen
92MERELquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, niet meer komen.
[..]
Nee, dat duurt toch net wat langer.
Maar ik vind het gewoon enorm krom dat ik alles moet gaan doen terwijl ik 4 dagen gewerkt heb en op de dagen dat ik niet werkte in mijn kamer bezig ben geweest met vloer leggen etc.
[..]
Bijna !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |