De A van Aap.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb zelf al een chocolade Letter, de A.
Connecties, jeweettoch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy weet mijn echte naam terwijl ik die nooit verteld heb #CIApraktijken
Is het niet een tikkeltje vroeg?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb zelf al een chocolade Letter, de A.
Laat maar, ik heb mijn eerste oliebollen al weer op.quote:
Leg eens uit?quote:
Komt goed. We spreken nog wel afquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lolen mijn bed ook 2 personen is de max. Anders ik geen rust
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb mijn eerste oliebollen al weer op.
ik kook best vaak en koken is simpel, snel en alles.. als je er een probleem van maakt dat je een half uur in de keuken moet staan dan heb je inderdaad echt een zwaar leven hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm ja dat dus..
[..]
En jij
[..]
Maar jij kookt niet eten voor iedereen denk ik ?
Maar ik heb ook connecties.quote:
Wat stikt het hier van die newbiesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:40 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die geen oussama youssef ahmed mootje kamal heten!!!!!!!!11
Zet het maar op een paar maandjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed. We spreken nog wel af
Idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat stikt het hier van die newbies
Oh ik kijk naar de klok en dacht huh, hoezo vroeg?quote:
doe eens positief dit datquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zet het maar op een paar maandjes.
Het gaat echt niet goed met me.
moet geen grensoverschrijdende dingen doen.
Klinkt ernstig hoor chickquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zet het maar op een paar maandjes.
Het gaat echt niet goed met me.
moet geen grensoverschrijdende dingen doen.
Maandag weer stufiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
evenals al die zielige mensen die tentamen week hebben.. god allemaal tweets van zie mij het zwaar hebben ditdat. je moet godverdomme 1 week tentamens maken en voor de rest ben je dagen vroeg vrij, mag je gratis reizen, soms hele dagen vrij, geld van de staat, vakantie en nog zeuren om alles
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:42 schreef FreezePop het volgende:
Ik zou geen relatie aan kunnen gaan met iemand
Ik ben veiligquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:42 schreef FreezePop het volgende:
Ik zou geen relatie aan kunnen gaan met iemand die geen sinaasappel lust.
Lolwhut, waarom heb je dat onthouden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
jij lijkt op een appel weet je nog toen ik dat zei
jou gegevens: 168 cm, 52 kilogram.
Ja he? Ze denken ik zit hier pas sinds 2011quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat stikt het hier van die newbies
Ja, zo kom je er wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik heb ook connecties.
"Kennen jullie toevallig nog een lekkere pokermilf hier in Groningen?" ____
haat jij mij ofxoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lolwhut, waarom heb je dat onthouden?
Tevens jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |