Ja, je weet ook hoe mijn iPod heet dan.quote:
Ik vind het niet erg om te koken, ik hou van lekker eten en wil er best wat meer moeite in steken, maar zij doet alsof ik geen reet heb uitgevoerd deze week en dat klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik kook best vaak en koken is simpel, snel en alles.. als je er een probleem van maakt dat je een half uur in de keuken moet staan dan heb je inderdaad echt een zwaar leven hoor
Dit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:42 schreef FreezePop het volgende:
Ik zou geen relatie aan kunnen gaan met iemand die geen sinaasappel lust.
ZO belachelijk achterlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MK, explain.
Ik haat niemand.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
haat jij mij ofxo
En wat is het dan jij gegevens ')?
Ja dat is het gevolg van geen leven + geen vrienden in realquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ZO belachelijk achterlijk inderdaad.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dat is het gevolg van geen leven + geen vrienden in real
Heb ik idd ook op vanavond. Nu moet ik noodgedwongen aan de Heinekenquote:
JA MAAR HET IS NU ZATERDAGAVOND!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Groot glas vers sinaasappelsap in de ochtend
Milkshakes (peer, banaan, aardbei)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
HJ, cola, ijsthee, maltesers, pepermuntjes, chips
ik heb te veel lekkers hier
Ik ben er nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
Mag ik een malteser?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
Maar dan is het ook lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA MAAR HET IS NU ZATERDAGAVOND!!
* Dalando geeft een handje vol maltesersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mag ik een malteser?
[..]
Maar dan is het ook lekker
Dat soort dingen gebeuren gewoon.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb een vraagje he. Als mensen dronken zijn waarom komen ze dan op FOK! :S : :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |