Lijkt me wel een blijvertjequote:
Je bedoelt dat wat er over is gebleven... Op de eerste foto waren het er vet veelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:43 schreef borisz het volgende:
En een deel van het eindresultaat
[ afbeelding ]
Nee ging in 2 delen de frituur in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wat er over is gebleven... Op de eerste foto waren het er vet veel.. Maar krijg ook al weer trek
Nog nooit gehad zelfgemaakt patatquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:43 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Kwestie van de goede aardappelen hebben. Ik haal de aardappelen altijd op de markt bij onze lokale aardappelboer en die weet welke geschikt zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog nooit gehad zelfgemaakt patat
Ik vind het teveel werkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Kwestie van de goede aardappelen hebben. Ik haal de aardappelen altijd op de markt bij onze lokale aardappelboer en die weet welke geschikt zijn.
En het is niet heel moeilijk, maar eigenlijk een stuk lekkerder.
Was mijn eerste keer dat ik zelf patat heb gemaakt.
Je moet ze even schillen en 2x frituren. Is wat meer werk ja, maar goed ik vind het wel leuk om in de keuken bezig te zijn. Morgen curry makenquote:
Trouwen ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet ze even schillen en 2x frituren. Is wat meer werk ja, maar goed ik vind het wel leuk om in de keuken bezig te zijn. Morgen curry maken
Axel is gek op curryquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet ze even schillen en 2x frituren. Is wat meer werk ja, maar goed ik vind het wel leuk om in de keuken bezig te zijn. Morgen curry maken
Dat is wel erg ja van dat laatste.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
Vandaag even met het gezin naar Artis geweest. Geweldig hoe Marc het vond, die had nu echt door waar hij was, en rende van het ene naar het andere dier
Met mijn vrouw gaat het weer wat beter. Zo'n dag als vandaag helpt wel natuurlijk. Maar ik ben er niet gerust op, deze week viel haar leidinggevende haar keihard aan bij een vergadering. Volgens de rest van de aanwezigen te genant voor woorden, maar daar zit ze wel ff mee..,
Veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef Againzender het volgende:
en weltrusten, morgen vroeg naar Sloterparkbad voor zwemles voor Axel, dan even thuis koffie doen en door naar de arena voor de Klassieker!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
Vandaag even met het gezin naar Artis geweest. Geweldig hoe Marc het vond, die had nu echt door waar hij was, en rende van het ene naar het andere dier
Met mijn vrouw gaat het weer wat beter. Zo'n dag als vandaag helpt wel natuurlijk. Maar ik ben er niet gerust op, deze week viel haar leidinggevende haar keihard aan bij een vergadering. Volgens de rest van de aanwezigen te genant voor woorden, maar daar zit ze wel ff mee..,
Alweer?quote:
We werken allebei 4x8 per week. Dat het nu even k*t gaat op haar werk is niet fijn. Ze is een perfectionist, en er moet een hoop gebeuren daar. Dus steekt ze haar nek uit, en dan is het nogal ruk dat er zo op de vrouw gespeeld wordt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja van dat laatste.
Zulke lekkere relaxed dagen heb je nodig, ze helpen inderdaad wel een beetje, maar het is niet het redmiddel. Werkt ze nu nog fulltime of maar een paar uur per dag?
Zien er goed uit zeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:43 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat geen lastige uitspraak voor je vrouw: Hendrik?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Zien er goed uit zeg.Morgen weer zuurkool maken, nu net de wekker gezet op 6.15 (als Owen Hendrik me niet wakker maakt voor die tijd
) , Ajax is live op tv hier.
We noemen hem alleen Owen Hendrik , voluit dus, als we boos zijn.
Met een hotdog op een broodje zekerquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Zien er goed uit zeg.Morgen weer zuurkool maken, nu net de wekker gezet op 6.15 (als Owen Hendrik me niet wakker maakt voor die tijd
) , Ajax is live op tv hier.
We noemen hem alleen Owen Hendrik , voluit dus, als we boos zijn.
Dat was mijn vaders naam, in ere gehouden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat geen lastige uitspraak voor je vrouw: Hendrik?
Te veel Flodder gezienquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was mijn vaders naam, in ere gehouden.Ik durf te beweren dat mijn vrouw beter Nederlands spreekt/schrijft dan 50% vd FOKers
Ze woonde er zeven jaar.
En borisz:
mobiel!quote:
Nee dat wordt hier niet geaccepteerdquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Ole het volgende:
Ohw.. Ben voor 010 durf het bijna niet toe te geven in 020
en ik heb een joodse naam.. Ook uit.de bijbel....quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:16 schreef Jojoortje het volgende:
WAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAN?
Wat een kutlied eigenlijk
Okee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was mijn vaders naam, in ere gehouden.Ik durf te beweren dat mijn vrouw beter Nederlands spreekt/schrijft dan 50% vd FOKers
Ze woonde er zeven jaar.
En borisz:
Ja, maar dat kan je niet vaak genoeg zeggen..quote:
Nou, hier in 020 moet ik daar anders erg voorzichtig mee zijn hoor!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je niet vaak genoeg zeggen..
Ja klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou, hier in 020 moet ik daar anders erg voorzichtig mee zijn hoor!
was geen smoes, gewoon de waarheid! Was idd ong 4 uur thuisquote:
Omdat vrouw... kan ik me ietsje meer permitteren. Maar 010 is wel een scheldwoord hier hoor! En als ik dan ook nog mijn ID laat zien dat ik daar ook nog geboren benquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hier in Eindhoven kun je iets makkelijker zeggen, wanneer je voor Ajax of Feyenoord bent, maar niet overal..
Je moet in ieder geval niet op zaterdagavond op Stratumseind liedjes over Ajax en Feyenoord gaan zingen of een shirt van die club dragen..
Tja, ik vind het eigenlijk een beetje triest dat Rotterdam-Amsterdam gedoe. Maar dat is toch meer dan alleen maar Ajax-Feyenoord of heb ik het mis,,quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Omdat vrouw... kan ik me ietsje meer permitteren. Maar 010 is wel een scheldwoord hier hoor! En als ik dan ook nog mijn ID laat zien dat ik daar ook nog geboren ben
Ach in Arnhem ben je ook niet veilig als Nijmegenaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, ik vind het eigenlijk een beetje triest dat Rotterdam-Amsterdam gedoe. Maar dat is toch meer dan alleen maar Ajax-Feyenoord of heb ik het mis,,
Ja dat is ook weer waar. Overal in Nederland heb je wel die belachelijke rivaliteit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach in Arnhem ben je ook niet veilig als Nijmegenaar.
Wel handig die metro voor de deur instappen en voor de ArenA afgezet wordenquote:
quote:
Zag bij active topics dat je had gepost. Dacht hij moet toch naar Ajax ?quote:
vooral dat hoor!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, ik vind het eigenlijk een beetje triest dat Rotterdam-Amsterdam gedoe. Maar dat is toch meer dan alleen maar Ajax-Feyenoord of heb ik het mis,,
Tis bijna eng als je er tussen staatquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WiFi heeft wel een capaciteitsprobleemquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag bij active topics dat je had gepost. Dacht hij moet toch naar Ajax ?
Zal een depressief middagje zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Ole het volgende:
Ik kan iig met een gerust hart naar het terras zo![]()
Even Amsterdammers pesten
Voor mij nietquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:21 schreef Ole het volgende:
Mijn 'aanloopkat' heeft gewoon bandje en alles, kan gewoon weer naar buiten, maar vindt het kennelijk bij mij gezelliger
[ afbeelding ]
Hoe oud is hij geworden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Juli vorig jaar, hij was echt aan het wachten voordat het echt tijd was om te gaan. Dat najaar is hij overleden.
Oeh, dat is precies hoe oud mijn Japie nu is. Maar die wordt dik 20 heb ik met hem afgesprokenquote:
Bellefleur is inmiddels 18 maar daar zit nog echt energie in zullen we maar zeggen. Die heeft nog geen plannen om de aardkloot te verlaten. Maar je weet het nooit, kan hard gaan met oude besjes.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeh, dat is precies hoe oud mijn Japie nu is. Maar die wordt dik 20 heb ik met hem afgesproken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik kom altijd een beetje klaar als ik een slotje zet.
Yup, maar Belle en Japie die wachten nog even hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur is inmiddels 18 maar daar zit nog echt energie in zullen we maar zeggen. Die heeft nog geen plannen om de aardkloot te verlaten. Maar je weet het nooit, kan hard gaan met oude besjes.
Is wel een pareltje..quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
die moet ik ff in mijn sig zetten
welke wedstrijdquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:35 schreef popolon het volgende:
Yep, de Rotterdammers waren beter. Desalwelteplus een wedstrijd die je snel kan vergeten.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Ole het volgende:
Havenzanger Henk Pleket overleden.quote:
en dat ze zuur zijn! Neem nog een glaasje azijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Ole het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:40 schreef Ole het volgende:
[..]
en dat ze zuur zijn! Neem nog een glaasje azijn
Wat gezellig hierquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:44 schreef borisz het volgende:
Zo staat curry op. Ben benieuwd zo naar het eindresultaat.
Mijn Chili gaat na Vitesse PSV de magnetron in.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:09 schreef chufi het volgende:
Ik wacht nog even met het opwarmen van een restje pasta van gisteren
*Hardop lacht*quote:
Bij mij weer een happerende EL dus dat kijk ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn Chili gaat na Vitesse PSV de magnetron in.
ook een leuke quote!quote:
ik welquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef borisz het volgende:
Ole en Tong al in Het Rokershoekje geweest?
heeft een reden. Veel mensen gaan stoppenquote:
Nog nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef borisz het volgende:
Ole en Tong al in Het Rokershoekje geweest?
Nicequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:51 schreef tong80 het volgende:
Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2011-2012.
Mooi. Leuk dat je hem invult.quote:
quote:
Mooiquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]als kool, drinken en slapen, daar is ze goed in
En veel poepen zeker?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]als kool, drinken en slapen, daar is ze goed in
Ik denk dat jij meer poep produceert op een dag dan Wies..quote:
Dames poepen nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer poep produceert op een dag dan Wies..
quote:
prima, is heel lief voor Mette maar heeft er nog niet zoveel mee omdat Wies niet echt reageert nogquote:
ja, maar daar heb ik geen last vanquote:
Klaarlomen schijten.quote:
als het maar niet tegelijk gaatquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klaarlomen schijten.
Wat een heldenvrouwen mod
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klaarlomen schijten.
Wat een heldenvrouwen mod
post eens een duidelijkere foto in je fobo danquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, vind je het gek dat veel fokkers denken dat ik een man ben
ik zie nu Corbijn bij DWDDquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:05 schreef tong80 het volgende:
Leuk TV-avondje met DWDD VI Cruijff en P&W
Trusten
Cool, Hoe laat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:44 schreef borisz het volgende:
Borussia Dortmund - Dynamo Dresden vanavond live op de mof. DFB Pokal
Lekker man.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cool, Hoe laat?
Ik ga eerst pannenkoeken eten in een pannekoekenrestaurant vanuit de woonvorm.
Spelen ze thuis ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:42 schreef borisz het volgende:
Om 18u tentamen Advanced financial reporting.
Daarom zeg ik nu vast Hup Harkemase Boys.
Eens. Normale aanvangstijd is 18.30, maar omdat ik in de ruimte zit in speciale gevallen zit (want laptop) begin ik een half uur eerder. En omdat de deeltijd'ers dit tentamen ook moeten maken is het in de avond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:43 schreef rubbereend het volgende:
dat zijn toch geen tijden voor een tentamen
Daar gaat de reportage over net als destijds met dinges kom niet op de naam die uit tegen Ajax moesten en met 9-0 verloren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:44 schreef borisz het volgende:
Nee in Heerenveen, maar er gaan wel 5000 supporters per bus naar het Abe Lenstra stadion.
?quote:
Zekers !quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:05 schreef tong80 het volgende:
Leuk TV-avondje met DWDD VI Cruijff en P&W
Trusten
En leuk om de nasleep te lezen in de VI en P&W topicsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zekers !
Had geen energie voor topics en tv, maar genoten !
Jemig wat een wief is dat zeg ( katholiek weekblad ?) had haar al een keer gezien.
Wilde gaan slapen, maar gelukkig ging Johan zich er mee bemoeien
topics teruglezen kan best vermakelijk zijn. 27 april 2007 terug lezen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En leuk om de nasleep te lezen in de VI en P&W topics
Het antwoord op de vraag van TOng, welke amateurclub in de beker met 9-0 verloor in de ArenAquote:
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef borisz het volgende:
Gevalletje net wel net niet dat tentamen.
quote:
quote:Een oplossing van het mindere spel moet volgens De Boer niet worden gezocht in een activiteit als paintballen
Ja bizarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:14 schreef tong80 het volgende:
Opa en oma van jeugdspeler overlijden na vechtpartij.
Sterktequote:
Waaraan is zij overleden dan? En wat heeft jou tante nu dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:26 schreef Ole het volgende:
Dank je. Voor mijn ma heel naar. Andere zus is paar maanden geleden overleden.
allebei kanker...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]nker...
Waaraan is zij overleden dan? En wat heeft jou tante nu dan?
JA! Vanavond weer trainen swaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:27 schreef rubbereend het volgende:
oi
Jojoortjes knie weer helemaal heel?
mooi! Morgen uur trainen bij fysioquote:
Wat is het geworden ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:51 schreef borisz het volgende:
Ondertussen voetballen de dames van Oranje in Zwolle tegen Engeland. Na 62 min nog 0-0. Engeland wel beter nu. Heb maar 5 min gezien.
Knap.quote:
Leuk zo hoort hetquote:
Te weinig over Feyenoordquote:
wel genoeg over de soap bij Ajaxquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:27 schreef borisz het volgende:
Tentamen ERA is wel binnen. Heb ik wel goed gemaakt.
Nu WEEEEKEND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]![]()
Bos wie is Sjefke ?![]()
VI
Die hond in mijn FoboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ze hebben wel hetzelfde IQquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hebben wel hetzelfde IQ
Slapen,
Tong, sorry volgens mij was ik niet echt aardig in het kwistopic
Ja dat ging niet echt lekker bij P&W.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:45 schreef rubbereend het volgende:
omg Bleker is vanavond even lekker door de mand gevallen
Oooh, terugkijken waard?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:45 schreef rubbereend het volgende:
Levende bieren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:00 schreef borisz het volgende:
Bierpakketje samenstellen voor een verjaardag. Altijd leuk
[ afbeelding ]
Morgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:09 schreef borisz het volgende:
Bierpakketje werd goed ontvangen iig. Ben benieuwd wat hij er van gaat vinden
. Diegene die het het bier gekregen heeft lust best wel wat maar ik stuur hem nu alle kanten op qua smaak
.
Mogge trouwens
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:09 schreef borisz het volgende:
Bierpakketje werd goed ontvangen iig. Ben benieuwd wat hij er van gaat vinden
. Diegene die het het bier gekregen heeft lust best wel wat maar ik stuur hem nu alle kanten op qua smaak
.
Mogge trouwens
Ok bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Gulden Draak is wel goed spul trouwens.
En hier de Beer Templequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:35 schreef borisz het volgende:
De Bierkoning in Amsterdam heeft het Amerikaanse Aanbod flink uitgebreid trouwens de laatste tijd.
Zo ben ik begonnen. Er zijn hier zoveel lokale brouwrijen, je struikelt er over. Dat is pas echt bier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:35 schreef borisz het volgende:
De Bierkoning in Amsterdam heeft het Amerikaanse Aanbod flink uitgebreid trouwens de laatste tijd.
Ben geen bier kenner, maar als ik het drink, drink ik meestal Alfa ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo ben ik begonnen. Er zijn hier zoveel lokale brouwrijen, je struikelt er over. Dat is pas echt bier.
Niet die goedkope bende als Heineken, Grolsch, Budweiser etc.
Bossie toch. Jij en niet aardig ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hebben wel hetzelfde IQ
Slapen,
Tong, sorry volgens mij was ik niet echt aardig in het kwistopic
Ik kijk naar de herhaling maandag. Las wel dat ie ongegeneerd een slijmpoging deed door Mauro uit te nodigen mee naar het voetballen te gaan Vertel er eens meer over hoef ik niet het hele P&W topic door te lezen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:45 schreef rubbereend het volgende:
Geen world-series ? Was laatste wedstrijd.quote:
Tja, ik reageerde misschien wat overdreven. Ik heb nu eenmaal een beetje een hekel aan sugestieve vragen zoals die over de Gallaghers..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bossie toch. Jij en niet aardig ?
Goeiemorgen.
quote:
Dit vat alles samen:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de herhaling maandag. Las wel dat ie ongegeneerd een slijmpoging deed door Mauro uit te nodigen mee naar het voetballen te gaan Vertel er eens meer over hoef ik niet het hele P&W topic door te lezen.
Tragisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Dit vat alles samen:
[ afbeelding ]
briefje van Bleker wat hij snel voordat Mauro vertrok nog ff toeschoof........
Wtfquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Dit vat alles samen:
[ afbeelding ]
briefje van Bleker wat hij snel voordat Mauro vertrok nog ff toeschoof........
Oooh veel plezierquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:41 schreef Ole het volgende:
HeatWave's ranzige FOK!meet aanstaande zaterdag #3
wish me luck!
Prachtwedstrijd was hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef borisz het volgende:
Noord-Londen wint van Zuid-West Londen. 3x v Persie.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:41 schreef Ole het volgende:
HeatWave's ranzige FOK!meet aanstaande zaterdag #3
wish me luck!
Vroeger kon ik daar om juichen. Nu vind ik Barney maar een naar mannetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:09 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst na 18 ontmoetingen wint Raymond van Barneveld van Phil Taylor. In Benidorm wordt het 6-5 voor Barney
quote:
Geef Yvoone even een vuurtje. Haar pijp dooft zometeenquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef Yvoone even een vuurtje. Haar pijp dooft zometeen
jij loopt echt achter. Yvonne rookt al jaaaaren niet meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef Yvoone even een vuurtje. Haar pijp dooft zometeen
Ik rook onraadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:10 schreef Ole het volgende:
[..]
jij loopt echt achter. Yvonne rookt al jaaaaren niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Op http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htm kun je veel foksmileys vinden die niet onder een snelcode vallen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef borisz het volgende:
Goede site
[Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic] # 2
Heeft ie het over genomen van Fatima ,,,,,,,quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:30 schreef tong80 het volgende:
Raymond Sluiter op RTL met het pokeren. Staat op het punt om anderhalf miljoen te winnen
Ja zei Boris al tegen me op MSN.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie het over genomen van Fatima ,,,,,,,
Neem ik Fatima wel over ... Mag R die 1.5 binnenhalenquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zei Boris al tegen me op MSN.
Leuke infectie.
wijfquote:
maar hij won het niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:30 schreef tong80 het volgende:
Raymond Sluiter op RTL met het pokeren. Staat op het punt om anderhalf miljoen te winnen
Fatima rendeert wat beter in pokerquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem ik Fatima wel over ... Mag R die 1.5 binnenhalen
Heb ik niet gezien. Wat gebeurde er ?quote:
Malouda gaf een slechte pass, Terry moest er achteraan, maar gleed uit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien. Wat gebeurde er ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |