Lijkt me wel een blijvertjequote:
Je bedoelt dat wat er over is gebleven... Op de eerste foto waren het er vet veelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:43 schreef borisz het volgende:
En een deel van het eindresultaat
[ afbeelding ]
Nee ging in 2 delen de frituur in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wat er over is gebleven... Op de eerste foto waren het er vet veel.. Maar krijg ook al weer trek
Nog nooit gehad zelfgemaakt patatquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:43 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Kwestie van de goede aardappelen hebben. Ik haal de aardappelen altijd op de markt bij onze lokale aardappelboer en die weet welke geschikt zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog nooit gehad zelfgemaakt patat
Ik vind het teveel werkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Kwestie van de goede aardappelen hebben. Ik haal de aardappelen altijd op de markt bij onze lokale aardappelboer en die weet welke geschikt zijn.
En het is niet heel moeilijk, maar eigenlijk een stuk lekkerder.
Was mijn eerste keer dat ik zelf patat heb gemaakt.
Je moet ze even schillen en 2x frituren. Is wat meer werk ja, maar goed ik vind het wel leuk om in de keuken bezig te zijn. Morgen curry makenquote:
Trouwen ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet ze even schillen en 2x frituren. Is wat meer werk ja, maar goed ik vind het wel leuk om in de keuken bezig te zijn. Morgen curry maken
Axel is gek op curryquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet ze even schillen en 2x frituren. Is wat meer werk ja, maar goed ik vind het wel leuk om in de keuken bezig te zijn. Morgen curry maken
Dat is wel erg ja van dat laatste.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
Vandaag even met het gezin naar Artis geweest. Geweldig hoe Marc het vond, die had nu echt door waar hij was, en rende van het ene naar het andere dier
Met mijn vrouw gaat het weer wat beter. Zo'n dag als vandaag helpt wel natuurlijk. Maar ik ben er niet gerust op, deze week viel haar leidinggevende haar keihard aan bij een vergadering. Volgens de rest van de aanwezigen te genant voor woorden, maar daar zit ze wel ff mee..,
Veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef Againzender het volgende:
en weltrusten, morgen vroeg naar Sloterparkbad voor zwemles voor Axel, dan even thuis koffie doen en door naar de arena voor de Klassieker!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
Vandaag even met het gezin naar Artis geweest. Geweldig hoe Marc het vond, die had nu echt door waar hij was, en rende van het ene naar het andere dier
Met mijn vrouw gaat het weer wat beter. Zo'n dag als vandaag helpt wel natuurlijk. Maar ik ben er niet gerust op, deze week viel haar leidinggevende haar keihard aan bij een vergadering. Volgens de rest van de aanwezigen te genant voor woorden, maar daar zit ze wel ff mee..,
Alweer?quote:
We werken allebei 4x8 per week. Dat het nu even k*t gaat op haar werk is niet fijn. Ze is een perfectionist, en er moet een hoop gebeuren daar. Dus steekt ze haar nek uit, en dan is het nogal ruk dat er zo op de vrouw gespeeld wordt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja van dat laatste.
Zulke lekkere relaxed dagen heb je nodig, ze helpen inderdaad wel een beetje, maar het is niet het redmiddel. Werkt ze nu nog fulltime of maar een paar uur per dag?
Zien er goed uit zeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:43 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat geen lastige uitspraak voor je vrouw: Hendrik?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Zien er goed uit zeg.Morgen weer zuurkool maken, nu net de wekker gezet op 6.15 (als Owen Hendrik me niet wakker maakt voor die tijd
) , Ajax is live op tv hier.
We noemen hem alleen Owen Hendrik , voluit dus, als we boos zijn.
Met een hotdog op een broodje zekerquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Zien er goed uit zeg.Morgen weer zuurkool maken, nu net de wekker gezet op 6.15 (als Owen Hendrik me niet wakker maakt voor die tijd
) , Ajax is live op tv hier.
We noemen hem alleen Owen Hendrik , voluit dus, als we boos zijn.
Dat was mijn vaders naam, in ere gehouden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat geen lastige uitspraak voor je vrouw: Hendrik?
Te veel Flodder gezienquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was mijn vaders naam, in ere gehouden.Ik durf te beweren dat mijn vrouw beter Nederlands spreekt/schrijft dan 50% vd FOKers
Ze woonde er zeven jaar.
En borisz:
mobiel!quote:
Nee dat wordt hier niet geaccepteerdquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:16 schreef Ole het volgende:
Ohw.. Ben voor 010 durf het bijna niet toe te geven in 020
en ik heb een joodse naam.. Ook uit.de bijbel....quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:16 schreef Jojoortje het volgende:
WAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAN?
Wat een kutlied eigenlijk
Okee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was mijn vaders naam, in ere gehouden.Ik durf te beweren dat mijn vrouw beter Nederlands spreekt/schrijft dan 50% vd FOKers
Ze woonde er zeven jaar.
En borisz:
Ja, maar dat kan je niet vaak genoeg zeggen..quote:
Nou, hier in 020 moet ik daar anders erg voorzichtig mee zijn hoor!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je niet vaak genoeg zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |