quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas niet:
http://www.telegraaf.nl/b(...)=mostread-Binnenland
Wat een idioterie zeg.
dit dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Oud nieuws.
Opa dood nadat hij probeerde om een voetbalruzie te sussen
quote:Wordt echt tijd dat deze ''sport'' wordt verboden of stevig aan banden wordt gelegd.
J.L., Zaanstad | 09:11 | 26.10.11
quote:Wanneer wordt dit verachtelijke vermaak nou eindelijk verboden!?!?
een fotograaf uit oost, Amsterdam | 09:10 | 26.10.11
quote:voetbal moet gewoon verboden worden daar meer griminaletijd dan in de drugs wereld het word tijd dat er is ander naar word gekeken
hd, adam | 09:18 | 26.10.11
quote:Dat achterlijke voetbal heeft al zoveel teweeg gebracht. Kan het nu eens niet stoppen!!! Dit is helemaal bar en boos!!!
Ellie Renes, Maastricht | 09:26 | 26.10.11
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:22 schreef boskameel het volgende:
Die reacties op telegraaf.nl
[..]
[..]
[..]
[..]
Griminaletijdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:22 schreef boskameel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ellie Renesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:22 schreef boskameel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Neergeslagen
Het ongerechtigd meespelen van een junior van TOGR zou zaterdag 15 oktober de oorzaak zijn geweest van de ruzie, die pas na de bekerwedstrijd tussen spelers en toeschouwers was ontstaan. Opa Bakker probeerde de mensen tot bedaren te brengen en kwam daarbij tot twee keer toe ten val. Volgens getuigen zou hij zijn neergeslagen. De politie zegt dat dat niet vaststaat.
Onwel
Bakker werd 's avonds thuis onwel. Hij werd direct overgebracht naar het ziekenhuis, onderging daar een operatie en leek er bovenop te komen. Toch overleed hij afgelopen vrijdag.
Hartstilstand
De politie geeft aan dat opa Bakkers zoon aangifte heeft gedaan op de zondagochtend nadat zijn vader in het ziekenhuis was opgenomen. Later bleek dat diezelfde ochtend zijn moeder was overleden, waarschijnlijk aan een hartstilstand.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
Even voor de zekerheid:
Er is ruzie.
Man (83) bemoeit zich met ruzie (al dan niet sussend).
Man wordt vermoedelijk geslagen.
Man valt.
Man valt.
Man gaat naar huis.
...niets...
Man wordt onwel.
Man wordt geopereerd.
Man overlijdt in het ziekenhuis.
En hier wordt alweer ongenuanceerd (door het gros) opgeroepen tot het hard straffen van 'de schuldigen'.
Ik praat dat knokken niet goed maar de beste man is niet overleden daar en volgens de politie nog niet eens zeker dat ie is geslagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef TimMer1981 het volgende:
Ondanks de VMBO-spelling op de Telefgraaf-website ben ik het wel met de lijn eens: te schofterig voor woorden dit, wat mij betreft mogen ze de daders kruisigen op het dorpsplein en voetbalsupport inderdaad flink aan banden leggen. Als je je niet kunt gedragen ga je maar lekker in je eigen huis de boel van eieren maken in plaats van jouw gedragsproblemen op anderen en andermans eigendommen botvieren.
Vooral die hooligans van TOGR B-7 zijn wekelijks in het nieuws.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:36 schreef Darkangle het volgende:
Altijd weer die kut voetbal fans.
Voetbal is zoals poepen. Voelt goed om zelf te doen, maar je moet ziek in je hooft zijn om er plezier uit te halen om een ander het te zien doen.
Retards.
Volgens de getuigen wel. Tel daarbij op dat het hooligans zijn en ik weet genoeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik praat dat knokken niet goed maar de beste man is niet overleden daar en volgens de politie nog niet eens zeker dat ie is geslagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |