SPOILER: Bedankt LompehorkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-> [ONZ AWARDS 2011] De uitslag!
1. Leukste nieuwkomer : coban (13 stemmen)
2. Slechtste Nieuwkomer : Plastic_Zak (9 stemmen)
3. User met de lekkerste (man)boobs : Juicyhil (15 stemmen)
4. Geilste M.I.L.F. : Yvonne (15.5 stemmen)
5. Mr. ONZ (Allround leukste mannelijke user) : Monopoly en Patje1987 (beide 7 stemmen)
6. Mrs. ONZ (Allround leukste vrouwelijke user) : Klinkerbotsing (7 stemmen)
7. User die het meest pimpt met zijn of haar biergebruik : Spaghettivreter (12 stemmen)
8. De zich meest inlikkende user : Prof_Hoax (11 stemmen)
9. Allround meest gehate ONZ user : Plastic_zak en computerprobleem (beide 9 stemmen)
10. User met de meest absurde topics : Monopoly en Patje1987 (again!, met 9 stemmen)
11. User met meest voorspelbare gewoontes : tong80 (28 stemmen)
12. User met de leukste/herkenbaarste avatar : tong80 (7 stemmen)
13. ONZ-Oldbie van 2011 : tong80 (7 stemmen)
14. Leukste ex-baggeraar? : tong80 (6 stemmen)
15. Beste topic : "Maak hier een FOK! ragecomic" (7 stemmen)
16. All round puikste OvjL-user: Monopoly (4 stemmen)
17. User met de meeste suïcidale pogingen: Socios (7 stemmen)
18. Leukste ex ONZ-moderator: SwJ (28 stemmen)
19. User met meest matige markt-grap : tong80 (7 stemmen)
20. User die het meest verdiend krokodillen van dichtbij te voeren : Plastic_zak (9 stemmen)
21. Leukste inwoner van Ommen die zich op FOK! aangemeld heeft : Bosbeetle (4 stemmen)
22. Tofste user met een permban : porsche1 (14 stemmen)
23. Beste bier-user : Spaghettivreter (10 stemmen)
24. User die wel een lange vakantie naar Noord Syberië verdient : Plastic_zak en computerprobleem (6 stemmen)
25. User met meest belachelijke postaantal : tong80 (19 stemmen)
26. Overfanatieke gast-mod : Symphonic en GGMM (4 stemmen)
27. Grootste blokkendoosjosti : computerprobleem (10 stemmen)
28. Mooiste mannelijke ONZ usernaam : smegmanus (5 stemmen)
29. Mooiste vrouwelijke ONZ usernaam : PamSwynfordDeBeaufort (8 stemmen)
30. Beste hosselaar : Monopoly (7 stemmen)
31. Wannabe-mod : Prof_Hoax (13 stemmen)
32. Grootste FB zuiger : Prof_Hoax (12 stemmen)
33. Grootste ego : Computerprobleem, SwJ en Monopoly (4 stemmen)
34. Beste mod : smegmanus (32.5 stemmen)
35. Irritantste kutmod : murp (14 stemmen)
[ Bericht 48% gewijzigd door smegmanus op 27-11-2011 10:55:16 ]
Wut? Waar?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Hè? LompeHork, hoe kun je nou bericht #302 hebben?
Daarom, ik had lapo dacht ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wut? Waar?![]()
Automagisch door een slotje gepost.
Je sigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Daarom, ik had lapo dacht ik
Oh, zie sig
1 post maar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wut? Waar?![]()
Automagisch door een slotje gepost.
edit: nee joh, daar zijn twee posts verwijderd, dat is de reden
I'm sowwwyyy next time its yours!quote:
En dan mij inlikker noemenquote:
Ja, graag zelfs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
I'm sowwwyyy next time its yours!
Ja mijn sig is baas.
HOAX FOR MOD WHO's WITH ME!
[..]
En dan mij inlikker noemen
Jou een inlikker noemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Graag..? Hoax for mod, of mij inlikker noemen?
Tel eens hoe vaak ik genoemd ben als potentiële homo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:42 schreef Oerbeer het volgende:
Hoi. Ik ben 17x genoemd en wat is dit?
Vast honderden keren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tel eens hoe vaak ik genoemd ben als potentiële homo?
Oerbeer, "Mommy's little bender!" zoals ze hem in Engeland zouden noemen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tel eens hoe vaak ik genoemd ben als potentiële homo?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil graag Rezania bedankenomdat hij zo jelly is ik zo'n blokkendoosjosti ben heb ik nu veel stemmen
Neuken?quote:
He? Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oerbeer, "Mommy's little bender!" zoals ze hem in Engeland zouden noemen!
Vertaling:quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vertaling:
Prof_Hoax, Mama's kleine brandweerslang (als in weinig spuiten, voorover fappen, fap over... Spuitgast... )
Hij was zo leuk![]()
Dit is "slang" (engels uitspreken)" voor homo op de FOK!s... Scheldwoord eigenlijk.
Sorry volgende keer vragen we wel toestemming voordat we weer een foto van jou plaatsen.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry volgende keer vragen we wel toestemming voordat we weer een foto van jou plaatsen.
Jostiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
die mensen kennen mij nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom kiezen mensen mij bij user met belachelijke postaantal?Vergeleken met CC en KKJ en menig ander val ik in het niet.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die mensen kennen mij niet
Deze verkiezing is dood. En deze SC is doodquote:
zeiksnor much?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Deze verkiezing is dood. En deze SC is dood
Gaan we deze zielige vertoning echt nog een maand vooruit trekken? Tandenknarsend en tenenkrommend? Hopend op ee naantal reacties die uitblijven
Begrijp me niet verkeerd!
Leuken topic, dat wel. Alleen meer dan een maand lang? En maak er reclame voor (elke sluitpost link naar hier etc..)
De SC wegduwen tussen de (honderden) reeksdinges onderin de pagina helpt ook nietdan bump je hem in de myAT van users die al gepost hebben..
Puik Plan!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:56 schreef LompeHork het volgende:
Link in de sluitpost is wel irritant heur. Probeer het zelf gewoon her en der te promoten, zo heeft bijna iedereen in UDOWU gewoon gestemd!
Wel subtiel natuurlijk, anders is het gewoon spam.
Kuch: Stemmen Kuchquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:57 schreef Snakey het volgende:
Kuch: [ONZ-Awards 2011] SC #2 Waar we elkaar afzeiken
Nee, jammer dat er geen 'Meeste dagboektopics' categorie is.quote:
hehequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jammer dat er geen 'Meeste dagboektopics' categorie is.
Ze heeft anders wel een kwaliteitsdagboek.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jammer dat er geen 'Meeste dagboektopics' categorie is.
Die categorie gaat dan ook niet over kwaliteit, maar over kwantiteit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel een kwaliteitsdagboek.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die categorie gaat dan ook niet over kwaliteit, maar over kwantiteit.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die categorie gaat dan ook niet over kwaliteit, maar over kwantiteit.
Mwah, ergens heb je wel gelijk ja. Maar er zijn er nog een aantal die daar heer en meester in zijn hoorquote:
Dagboektopics van Sanasoufi.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ergens heb je wel gelijk ja. Maar er zijn er nog een aantal die daar heer en meester in zijn hoor
Maar soms zijn ze ook om te janken, zo dom.quote:
ik moet er wel steeds om lachenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar soms zijn ze ook om te janken, zo dom.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet er wel steeds om lachen
Prachtige Gaddafi? WTF!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef sanasoufi het volgende:
Dit is een NACHTMERRIE.
Eerst die prachtige Gaddafi en NU mijn heerlijke George Wassouf:
George Wassouf is in coma geraakt na een herseninfarct. Hij ligt op dit moment in een ziekenhuis in Syrië. Libanese artsen reizen op dit moment richting Damascus om hem te gaan behandelen.
Hopelijk gebeurt er verder niets![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou met hem trouwen
Weet ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe ik had het gelezen, maar ze geilt op oude mannen
nee ze wilt 40 wegen, ik denk en hoop dat het een troll isquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik.Ze wil ook 45kg wegen terwijl ze 1 meter 70 is, dat is toch niet gezond.
Yvonnen is immer frisch!quote:
Fok heeft zoveel substukjes ik sprak iemand op een feestje die het over fok had en toen alleen maar praatte over '49'quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:45 schreef Rezania het volgende:
Ik kom er net achter dat bijna niemand buiten UDOWU mij kent, ik ga dus heel weinig stemmen krijgen.
quote:
Gewoon geen subforaquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Fok heeft zoveel substukjes ik sprak iemand op een feestje die het over fok had en toen alleen maar praatte over '49'ik ben te oldbie om dat soort hippe praat te snappen.
Toen ze over zanger rinus begon had ik al moeten weten dat ik met een fokker van doen hadquote:
Viel me al op ja; had net zo goed van 5 jaar geleden kunnen zijnquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan bied ik wel even een alternatief
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kan ik ook stemmen?
Kunnen er ook mensen op mij stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kan ik ook stemmen?
Kunnen er ook mensen op mij stemmen?
Zullen we de SC daar eens weghalen, kijken hoe snel dit topic dan gaat en of er misschien meer stemmen komen? Of zijn er achter de schermen betere plannen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Deze verkiezing is dood. En deze SC is dood
Gaan we deze zielige vertoning echt nog een maand vooruit trekken? Tandenknarsend en tenenkrommend? Hopend op ee naantal reacties die uitblijven
Begrijp me niet verkeerd!
Leuken topic, dat wel. Alleen meer dan een maand lang? En maak er reclame voor (elke sluitpost link naar hier etc..)
De SC wegduwen tussen de (honderden) reeksdinges onderin de pagina helpt ook nietdan bump je hem in de myAT van users die al gepost hebben..
Oh.quote:
nog meer categorieen waar je potentieel hard op kan falenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ding nu ook mee naar all mod gerelateerde categorieën
bedankt, ik mis de categorie "user met de meeste kans op winterderpressies in juli"quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nog meer categorieen waar je potentieel hard op kan falen
* FkTwkGs2012 geeft bosbeetle alvast wat prozac
lief, kusje
Wie is allemaal nu weer!quote:
Wat is je probleem ? TS hier.quote:Op maandag 21 november 2011 08:52 schreef computerprobleem het volgende:
wat is deze tsssss kom dan ts ik shla jij op je hooft wat denk jij tss
Jij begint eng te worden. Stalking much?quote:Op maandag 21 november 2011 10:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en het is nog geen dinsdag Hoax
ik ben gewoon goed op de hoogtequote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jij begint eng te worden. Stalking much?
m.a.w. Eng !quote:Op maandag 21 november 2011 10:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben gewoon goed op de hoogte
Voor mensen die een bizarre bangheid voor knappe gelaten hebben,.kan ik inderdaad een angstaanjagende gewaarwording zijnquote:
kuch kuch hahaha grapjasquote:Op maandag 21 november 2011 10:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Voor mensen die een bizarre bangheid voor knappe gelaten hebben,.kan ik inderdaad een angstaanjagende gewaarwording zijneen prijs die ik helaas moet betalen.
Terechtquote:Op zondag 27 november 2011 10:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi, leuk.
terechte keuze is terechtquote:Op zondag 27 november 2011 10:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi, leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Nee, weet je wat voor pleuriswerk het is om alles te tellen?quote:Op zondag 27 november 2011 14:51 schreef Dalando het volgende:
Komen er ook van iedereen die er instaat hoeveel en waarvoor stemmen?
QFT!quote:Op zondag 27 november 2011 16:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, weet je wat voor pleuriswerk het is om alles te tellen?
Ja wees er maar trots opquote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
-knip-
moet topic zijn, meer waardering zulks
kom je er klaar van ja ?quote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
-knip-
Gewoon hier houden.quote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
-knip-
Was dat de afspraak dan?quote:
Nee sorry ik weet nietquote:
Ja, want aangemerkt worden als iemand die niet zo veel onnodig baggert is iets om niet trots op te zijnquote:
heb jij een excuses topic?quote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Te laat![]()
En antwoord eens in mijn excuses topic![]()
quote:
Dus tuit je lippen, en kus mijn linkerbil 3 maal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ] Ik own iedereen hard, wat ga ik winnen?
Een kusje op je linkerbil en eeuwige roem.
karbonadequote:Op zondag 27 november 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb jij een excuses topic?
Quotes aanpassenquote:Op zondag 27 november 2011 20:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dus tuit je lippen, en kus mijn linkerbil 3 maal.
Dank.
Oké.quote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Te laat![]()
En antwoord eens in mijn excuses topic![]()
Denken dat je een tagje krijgtquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Aw fuck, komt omdat slotje op orrigineel wasff aanpassen
Nog niet van toepassingquote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jij ook, groetjes aan moeders en de kidz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |