quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wijze woorden die ik ook in de loop der jaren heb ondervonden.
Zo sprak de heilige BBQSausage.
Wij danken god.
In de naam van de vader, ze zoon en de heile karbonade.
Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Prof_Hoax op 26-11-2011 08:47:18 ]
4 bakken koffie, halve liter Bullit, en ik zit te wachten op een leegganger (collega) uit engenland voordat die een keer uit z'n bed is gepagedquote:
Ik ken je gevoel, het was vanmorgen omstreeks half zes, de wekker. Ik moest weer naar mijn werk, en hier zit ik dan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
4 bakken koffie, halve liter Bullit, en ik zit te wachten op een leegganger (collega) uit engenland voordat die een keer uit z'n bed is gepaged
Wel engen collega dus?quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
4 bakken koffie, halve liter Bullit, en ik zit te wachten op een leegganger (collega) uit engenland voordat die een keer uit z'n bed is gepaged
Ik lag heerlijk te slapen ditdat toen ging mijn telefoon, ja hoi switch down ga is met je harses naar het werk..quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:54 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik ken je gevoel, het was vanmorgen omstreeks half zes, de wekker. Ik moest weer naar mijn werk, en hier zit ik dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een onwijs leuk topic ts, echt ik moest giechelen
Nee...quote:
en terechtquote:
Ja ik ook. Ik zat zo hard te giechelen dat m'n vriendin zei: HE KAP ES MET DA GEGIECHEL MAN! NICHT! FLIKKER!quote:Op zondag 27 november 2011 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een onwijs leuk topic ts, echt ik moest giechelen
Heb altijd het grootste respect voor jouw vriendin gehad, ookal ken ik haar nietquote:Op zondag 27 november 2011 20:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik zat zo hard te giechelen dat m'n vriendin zei: HE KAP ES MET DA GEGIECHEL MAN! NICHT! FLIKKER!
En toen zei ik: jamaar, het is een topic van prof_hoax, en weet je wat ze toen zei: ja, da's ook al zo'n homo.
En ze is nog nooit op fok geweest! En dan al zoveel weten!
Knap he?
Verkapt "zie mij een vriendin hebben" post. Dat deze nog voorkomen zegquote:Op zondag 27 november 2011 20:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik zat zo hard te giechelen dat m'n vriendin zei: HE KAP ES MET DA GEGIECHEL MAN! NICHT! FLIKKER!
En toen zei ik: jamaar, het is een topic van prof_hoax, en weet je wat ze toen zei: ja, da's ook al zo'n homo.
En ze is nog nooit op fok geweest! En dan al zoveel weten!
Knap he?
Hij is er hoor Hoax. Hij was even een uurtje een kopje suiker lenen van zijn hitsige buurvrouw en haar tekkel.quote:Op zondag 27 november 2011 21:25 schreef smegmanus het volgende:
Op zich is het een optie als je een pruik draagt en je nagels lakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |