quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kan ik ook stemmen?
Kunnen er ook mensen op mij stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kan ik ook stemmen?
Kunnen er ook mensen op mij stemmen?
Zullen we de SC daar eens weghalen, kijken hoe snel dit topic dan gaat en of er misschien meer stemmen komen? Of zijn er achter de schermen betere plannen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Deze verkiezing is dood. En deze SC is dood
Gaan we deze zielige vertoning echt nog een maand vooruit trekken? Tandenknarsend en tenenkrommend? Hopend op ee naantal reacties die uitblijven
Begrijp me niet verkeerd!
Leuken topic, dat wel. Alleen meer dan een maand lang? En maak er reclame voor (elke sluitpost link naar hier etc..)
De SC wegduwen tussen de (honderden) reeksdinges onderin de pagina helpt ook nietdan bump je hem in de myAT van users die al gepost hebben..
Oh.quote:
nog meer categorieen waar je potentieel hard op kan falenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ding nu ook mee naar all mod gerelateerde categorieën
bedankt, ik mis de categorie "user met de meeste kans op winterderpressies in juli"quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nog meer categorieen waar je potentieel hard op kan falen
* FkTwkGs2012 geeft bosbeetle alvast wat prozac
lief, kusje
Wie is allemaal nu weer!quote:
Wat is je probleem ? TS hier.quote:Op maandag 21 november 2011 08:52 schreef computerprobleem het volgende:
wat is deze tsssss kom dan ts ik shla jij op je hooft wat denk jij tss
Jij begint eng te worden. Stalking much?quote:Op maandag 21 november 2011 10:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en het is nog geen dinsdag Hoax
ik ben gewoon goed op de hoogtequote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jij begint eng te worden. Stalking much?
m.a.w. Eng !quote:Op maandag 21 november 2011 10:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben gewoon goed op de hoogte
Voor mensen die een bizarre bangheid voor knappe gelaten hebben,.kan ik inderdaad een angstaanjagende gewaarwording zijnquote:
kuch kuch hahaha grapjasquote:Op maandag 21 november 2011 10:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Voor mensen die een bizarre bangheid voor knappe gelaten hebben,.kan ik inderdaad een angstaanjagende gewaarwording zijneen prijs die ik helaas moet betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |