Terechtquote:Op zondag 27 november 2011 10:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
6. Mrs. ONZ (Allround leukste vrouwelijke user) : Klinkerbotsing (7 stemmen)
Hihi, leuk.
terechte keuze is terechtquote:Op zondag 27 november 2011 10:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
6. Mrs. ONZ (Allround leukste vrouwelijke user) : Klinkerbotsing (7 stemmen)
Hihi, leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Nee, weet je wat voor pleuriswerk het is om alles te tellen?quote:Op zondag 27 november 2011 14:51 schreef Dalando het volgende:
Komen er ook van iedereen die er instaat hoeveel en waarvoor stemmen?
QFT!quote:Op zondag 27 november 2011 16:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, weet je wat voor pleuriswerk het is om alles te tellen?
Ja wees er maar trots opquote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
-knip-
moet topic zijn, meer waardering zulks
kom je er klaar van ja ?quote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
-knip-
Gewoon hier houden.quote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
-knip-
Was dat de afspraak dan?quote:
Nee sorry ik weet nietquote:
Ja, want aangemerkt worden als iemand die niet zo veel onnodig baggert is iets om niet trots op te zijnquote:
heb jij een excuses topic?quote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Te laat![]()
En antwoord eens in mijn excuses topic![]()
quote:
Dus tuit je lippen, en kus mijn linkerbil 3 maal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ] Ik own iedereen hard, wat ga ik winnen?
Een kusje op je linkerbil en eeuwige roem.
karbonadequote:Op zondag 27 november 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb jij een excuses topic?
Quotes aanpassenquote:Op zondag 27 november 2011 20:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dus tuit je lippen, en kus mijn linkerbil 3 maal.
Dank.
Oké.quote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Te laat![]()
En antwoord eens in mijn excuses topic![]()
Denken dat je een tagje krijgtquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Aw fuck, komt omdat slotje op orrigineel wasff aanpassen
Nog niet van toepassingquote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jij ook, groetjes aan moeders en de kidz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |