Ik kan dit bevestigen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
maar Naatje heeft wel mooi een radiohoofd!
naatje is deelnemer aan de quiz. die is dus nog ruim een half uur regelmatig te horen!quote:
JA HIJ IS AL GEWEEST HIJ STAAT 1-0 ACHTERquote:
Ja dat doet ie zowel thuis als daar.quote:
twitter:
mijn accent lijkt er een beetje opquote:
keep it up!quote:
waarschijnlijk iets als jelmer@3fm of jelmer@powned ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
Wat is het e-mail adres van Jelmer?
Mijn moeder wil een jankmail sturen zodat ik ook mee kan doen.
Jelmer@3fm.nl geloof ik anderd Jelmer@powned.tvquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
Wat is het e-mail adres van Jelmer?
Mijn moeder wil een jankmail sturen zodat ik ook mee kan doen.
Dank u.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jelmer@3fm.nl geloof ik anderd Jelmer@powned.tv
spreek hem moed in!quote:
dat doet hij al.quote:
sita!quote:
Die heb ik eens in het echt gezien, kwam toen net aan bij de lokale disco voor een optreden. Ik wou haar in mijn broekzak stoppen, wat een schattig ding was dat!quote:
net een hamstertjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik eens in het echt gezien, kwam toen net aan bij de lokale disco voor een optreden. Ik wou haar in mijn broekzak stoppen, wat een schattig ding was dat!
zonde. ik help me sufquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik eens in het echt gezien, kwam toen net aan bij de lokale disco voor een optreden. Ik wou haar in mijn broekzak stoppen, wat een schattig ding was dat!
Ja!!quote:
Was echt heel lief, ongeveer de helft van mij qua lengtequote:
Starmakerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
Ik zit te denken, dat programma dat k-otic als band kwam heb ik nog gezien
Had dat niet een Big Brother-achtige draai?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
ik ook. ik was fan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
Was in het Big Brother-huis. http://nl.wikipedia.org/wiki/Starmakerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Had dat niet een Big Brother-achtige draai?
yup. lieke van duppen werd er als laatste uitgestemd. zonde. lekker wijf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Had dat niet een Big Brother-achtige draai?
Ah, vandaar die associatiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was in het Big Brother-huis. http://nl.wikipedia.org/wiki/Starmaker
drankorgel!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zit hier wel gratis aan de grolsch, bedankt belastingdienst!
belastingquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
*PLOP*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 00:37:55Net naar Shell shop geweest. Geen uitgeharde Gehaktstaaf meer. Teleurstellend. reageer retweet
de beau-kaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
3-3?
wat kunnen ze winnen
BeauKaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
3-3?
wat kunnen ze winnen
Heerlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 00:37:55Net naar Shell shop geweest. Geen uitgeharde Gehaktstaaf meer. Teleurstellend. reageer retweet
![]()
YEAHYEAHYEAAAHYEAAHquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nickelback. Het was, is en blijft kut.
en toch zing ik keihard mee met This is how you remind mequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nickelback. Het was, is en blijft kut.
een afbeelding van een kale Beau van Erven Dorensquote:
ik heb vertraging op de streamquote:
quote:
jij luistert fm en ik tweet jouw antwoordenquote:
ik ook. ik tweet dus wat alors zegtquote:
relluh!quote:
20 a 30 secondenquote:
Echt, ik zag Volumia al staan voordat ik de vraag hoorde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook. ik tweet dus wat alors zegt
getweetquote:
Dat zegt meer over jou dan over Nickelbackquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch zing ik keihard mee met This is how you remind me
ik ook en had het ook al getweet voor ik de vraag hoordequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt, ik zag Volumia al staan voordat ik de vraag hoorde.
kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Nickelback![]()
je naatje?? of fred?quote:
Zou je vaker moeten doen.quote:
idd, de swami van 3fmquote:
steunen moet je hem! masseren met happy end!quote:
zou kunnen...quote:
met een grote naat!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:54 schreef TheZapster het volgende:
Naatje staat met een klein naatje nu denk ik
Nee... Ik vind het ook een beetje genant chanant om naar te luisteren ofzoquote:
ik wist niet dat dit kwam, de radio maar even wat zachter gezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee... Ik vind het ook een beetje genant om naar te luisteren ofzo
ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:56 schreef Qunix het volgende:
Naatje heeft wel een boek van Stenders!
Ja... Zo had ik de radio een paar weken terug ook iets te hard staan, schrok me rot...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:57 schreef alors het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit kwam, de radio maar even wat zachter gezetwtf zeg!
chanant!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee... Ik vind het ook een beetje genant om naar te luisteren ofzo
Moet 'ie weg?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ookheb em zelfs dubbel, maar van 1 exemplaar weet ik niet waar ie is
als ik de 2e ooit terugvind mag ie weg ja......maar ik weet echt niet waar die isquote:
Ah. Ik wil hem wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik de 2e ooit terugvind mag ie weg ja......maar ik weet echt niet waar die is
wehehehehequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
Echt ik zet nooit meer Stenders Late Vermaak aan met mijn moeder in de kamer.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
Hahahquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
als ik em vind, en ik herinner me deze avond dan zal ik aan je denken...maar reken er niet teveel op. t boekie staat btw ook op bol.com geloof ikquote:
Ja mijn moeder kent Faye dus die wou die quiz horen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehehe![]()
![]()
of ging moeders meekreunen?
Het lag meer aan de kandidatenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat krijg je met een kwartier geneuzel over die ring
volgende keer moet je moeder meedoen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn moeder kent Faye dus die wou die quiz horen.
Slecht plan.
Nee mijn moeder is nu bezig om mij in die quiz te krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgende keer moet je moeder meedoen!
Dat vindt ze nog goed na die kreunsessie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is nu bezig om mij in die quiz te krijgen.
Ik ga dat niet trekken denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
kan ik nog 6 uur doorgaan? ja, ik denk het wel. maar ik doe het niet. het is iig een geruststellende gedachte dat ik volgende week de EW-marathon wel ga overleven....
nu heb ik 3fm uitgedaan en ga ik zo mijn bed maar eens opzoeken.
slaap lekker iedereen en Fred houdt van jullie allemaal!
Trustenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
kan ik nog 6 uur doorgaan? ja, ik denk het wel. maar ik doe het niet. het is iig een geruststellende gedachte dat ik volgende week de EW-marathon wel ga overleven....
nu heb ik 3fm uitgedaan en ga ik zo mijn bed maar eens opzoeken.
slaap lekker iedereen en Fred houdt van jullie allemaal!
quote:
Ik vrees van welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
Oh, Nachtegiel vanaf locatie. Ik hoopte even op minder dronken lui aan de telefoon, maar die huppen daar natuurlijk wel rond
Nouja, ik kijk wel even hoe lang ik 't volhoud nog. Alhoewel dit topic nu natuurlijk direct dood is.quote:
ik ga proberen er aan te denken, maar waarschijnlijk komt het nog wel 1 of meerdere keren onder mijn tweeps voorbijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
TrustenEn morgen Nacht van de Popmuziek hè!
het kan altijd ergerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
Oh, Nachtegiel vanaf locatie. Ik hoopte even op minder dronken lui aan de telefoon, maar die huppen daar natuurlijk wel rond
Daar is geen houden aan, duikt direct na Stenders in een comateuze toestand... En komt er het hele weekend niet meer uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk wel even hoe lang ik 't volhoud nog. Alhoewel dit topic nu natuurlijk direct dood is.
Het is eigenlijk meer dat ik iets tegen Giel hebquote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vindt ze nog goed na die kreunsessie?
Ah, wat sneu!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:08 schreef heloef het volgende:
Naatje en Faye zijn best wel de pineut.
Ze dachten misschien te mogen blijven bij Giel.
Maar die komt vanuit Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder heeft der best gedaan hoor.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Slaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
Wat lief!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder heeft der best gedaan hoor.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
Kleine spelfout: na moet naar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder heeft der best gedaan hoor.I reject reality and substitute my own
En ik zei nog gok er maar op dat je bij Giel mag blijven.quote:
Ah, dat was gewoon je wraak omdat je niet mee konquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik zei nog gok er maar op dat je bij Giel mag blijven.![]()
Had ik niet moeten zeggen.
Nee ik leef altijd op het randje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dat was gewoon je wraak omdat je niet mee kon
Dank u.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kleine spelfout: na moet naar zijn.
Het was al weken bekend dat Giel vanaf ADE kwam.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik zei nog gok er maar op dat je bij Giel mag blijven.![]()
Had ik niet moeten zeggen.
Nooit geweten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het was al weken bekend dat Giel vanaf ADE kwam.
Ik geloof dat mijn moeder mee zou gaan, die is zo gestoord als een deurquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:24 schreef heloef het volgende:
Ma heeft der jankmail gestuurd.
Als ik mag komen dan gaan ze me volgens mij belachelijk maken.
Whehequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn moeder mee zou gaan, die is zo gestoord als een deur
Dan vraag je haar toch mee? Of misschien wil er wel iemand van hier meequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Whehe
Maar ik heb niemand om mee te gaan.
Of ik moet gewoon Faye nog een keer meeslepen, die was beter dan de twee deelnemers.
Wat ik ook ga doen, ik ga daarna door naar de Guardian voor Tjibbe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan vraag je haar toch mee? Of misschien wil er wel iemand van hier mee
Ik zou dat even checken van tevoren, dat hij niet op een ADE staat of zoietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ik ook ga doen, ik ga daarna door naar de Guardian voor Tjibbe.
Nu hopen dat hij daar ook staat.
Ja ik zal dat checken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou dat even checken van tevoren, dat hij niet op een ADE staat of zoiets
Wat? Jullie mogen blijven?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:45 schreef gewoonfaye het volgende:
We zitten nu nog hier bij 3fm, praten met de techniek en dan gerard ekdommmmmmm
Ja, ze wilden zelfs een hotel of een taxi regelen! Maar wij blijven en lullen de oren van de kop bij de techniek!quote:
Tof!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ze wilden zelfs een hotel of een taxi regelen! Maar wij blijven en lullen de oren van de kop bij de techniek!
Okee als die jankmail van mijn moeder werkt, weet ik wat te doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ze wilden zelfs een hotel of een taxi regelen! Maar wij blijven en lullen de oren van de kop bij de techniek!
en wat betekent dit danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
twitter:
jawel, maar het nieuws loopt via Hilversum.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
Heeft er nou niemand door dat er geen geluid is op de TV?
Ik heb net gebeld dat er geen files zijn en naat doet nu ook ietsquote:
Oh jullie worden gewoon aan het werk gezet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld dat er geen files zijn en naat doet nu ook ietsreclametijden invoeren
Word je als gast ook nog ff keihard aan het werk gezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld dat er geen files zijn en naat doet nu ook ietsreclametijden invoeren
Van onze centen, proost!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Word je als gast ook nog ff keihard aan het werk gezet![]()
Ik zou nog een biertje nemen
Even niet, ik ga nog wartaal uitslaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Word je als gast ook nog ff keihard aan het werk gezet![]()
Ik zou nog een biertje nemen
Dat is zeer verstandig na wat er vorige week allemaal is gezegd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Even niet, ik ga nog wartaal uitslaan
Komkommerrrrrrquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is zeer verstandig na wat er vorige week allemaal is gezegd.
Nu al zin in vrijdag over twee weken.quote:
ik wil die mail zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu al zin in vrijdag over twee weken.![]()
Of die jankmail van mijn moeder moet effect hebben en ik zit bij Stenders.
Post 213.quote:
quote:
Nee ik dacht jij wil die mail zien dus je hebt er vast wat over te zeggen.quote:
Ik vind het geen jankmail maar meer een smeekmail.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik dacht jij wil die mail zien dus je hebt er vast wat over te zeggen.
Dus ik dacht je hebt er vast wat over te zeggen ofzo.
Smeekmail, ook goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vind het geen jankmail maar meer een smeekmail.
Ik had verwacht in de trant van dat je ernstig ziek bent en dat je laatste wens was om bij Rob de quiz te spelen.
Het is allemaal terug te kijken en luisteren op youtube.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb maar half geluisterd wegens gasten in huis en bier
Slapen loeder, of een kusje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie kunnen zeiken over de kwaliteit van de Quiz, maar we hebben toevallig wel met Gerard Ekdom en Rob Stenders kunnen babbelen.
ik hoop jou of Faye dan ook ooit in het echt tegen te komen zodat ik 1 van jullie kan aanrakenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie kunnen zeiken over de kwaliteit van de Quiz, maar we hebben toevallig wel met Gerard Ekdom en Rob Stenders kunnen babbelen.
Poehpoehquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
*raakt aan*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb alleen ooit met Ekdom mogen babbelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Das niet zoveel tijd meer neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo allemaalIk heb lekker 9,5 uur geslapen, maar nu heb ik geen dag mee over
van 13 tot 21 uur werken...
Ik heb met geen enkele dj gebabbeld... Boeit me eigenlijk ook niet veel, volgens mij zijn het net gewone mensenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit met Ekdom mogen babbelen.![]()
Toen je het op Twitter postte moest ik direct aan Zap denken...quote:
daar ben ik ook bang voor....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:43 schreef alors het volgende:
uh oh.... hij zit waarschijnlijk al lang in de friends zone...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
gaan jullie zoenen vanavond?
eh...nee....
misschien heeft ze wel alleen maar ja gezegd om hem niet op de radio te kwetsen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |