dat doet hij al.quote:
sita!quote:
Die heb ik eens in het echt gezien, kwam toen net aan bij de lokale disco voor een optreden. Ik wou haar in mijn broekzak stoppen, wat een schattig ding was dat!quote:
net een hamstertjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik eens in het echt gezien, kwam toen net aan bij de lokale disco voor een optreden. Ik wou haar in mijn broekzak stoppen, wat een schattig ding was dat!
zonde. ik help me sufquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik eens in het echt gezien, kwam toen net aan bij de lokale disco voor een optreden. Ik wou haar in mijn broekzak stoppen, wat een schattig ding was dat!
Ja!!quote:
Was echt heel lief, ongeveer de helft van mij qua lengtequote:
Starmakerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
Ik zit te denken, dat programma dat k-otic als band kwam heb ik nog gezien
Had dat niet een Big Brother-achtige draai?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
ik ook. ik was fan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
Was in het Big Brother-huis. http://nl.wikipedia.org/wiki/Starmakerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Had dat niet een Big Brother-achtige draai?
yup. lieke van duppen werd er als laatste uitgestemd. zonde. lekker wijf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Had dat niet een Big Brother-achtige draai?
Ah, vandaar die associatiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was in het Big Brother-huis. http://nl.wikipedia.org/wiki/Starmaker
drankorgel!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zit hier wel gratis aan de grolsch, bedankt belastingdienst!
belastingquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
*PLOP*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 00:37:55Net naar Shell shop geweest. Geen uitgeharde Gehaktstaaf meer. Teleurstellend. reageer retweet
de beau-kaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
3-3?
wat kunnen ze winnen
BeauKaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
3-3?
wat kunnen ze winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |