Ik geloof dat mijn moeder mee zou gaan, die is zo gestoord als een deurquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:24 schreef heloef het volgende:
Ma heeft der jankmail gestuurd.
Als ik mag komen dan gaan ze me volgens mij belachelijk maken.
Whehequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn moeder mee zou gaan, die is zo gestoord als een deur
Dan vraag je haar toch mee? Of misschien wil er wel iemand van hier meequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Whehe
Maar ik heb niemand om mee te gaan.
Of ik moet gewoon Faye nog een keer meeslepen, die was beter dan de twee deelnemers.
Wat ik ook ga doen, ik ga daarna door naar de Guardian voor Tjibbe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan vraag je haar toch mee? Of misschien wil er wel iemand van hier mee
Ik zou dat even checken van tevoren, dat hij niet op een ADE staat of zoietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ik ook ga doen, ik ga daarna door naar de Guardian voor Tjibbe.
Nu hopen dat hij daar ook staat.
Ja ik zal dat checken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou dat even checken van tevoren, dat hij niet op een ADE staat of zoiets
Wat? Jullie mogen blijven?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:45 schreef gewoonfaye het volgende:
We zitten nu nog hier bij 3fm, praten met de techniek en dan gerard ekdommmmmmm
Ja, ze wilden zelfs een hotel of een taxi regelen! Maar wij blijven en lullen de oren van de kop bij de techniek!quote:
Tof!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ze wilden zelfs een hotel of een taxi regelen! Maar wij blijven en lullen de oren van de kop bij de techniek!
Okee als die jankmail van mijn moeder werkt, weet ik wat te doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ze wilden zelfs een hotel of een taxi regelen! Maar wij blijven en lullen de oren van de kop bij de techniek!
en wat betekent dit danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
twitter:
jawel, maar het nieuws loopt via Hilversum.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
Heeft er nou niemand door dat er geen geluid is op de TV?
Ik heb net gebeld dat er geen files zijn en naat doet nu ook ietsquote:
Oh jullie worden gewoon aan het werk gezet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld dat er geen files zijn en naat doet nu ook ietsreclametijden invoeren
Word je als gast ook nog ff keihard aan het werk gezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld dat er geen files zijn en naat doet nu ook ietsreclametijden invoeren
Van onze centen, proost!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Word je als gast ook nog ff keihard aan het werk gezet![]()
Ik zou nog een biertje nemen
Even niet, ik ga nog wartaal uitslaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Word je als gast ook nog ff keihard aan het werk gezet![]()
Ik zou nog een biertje nemen
Dat is zeer verstandig na wat er vorige week allemaal is gezegd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Even niet, ik ga nog wartaal uitslaan
Komkommerrrrrrquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is zeer verstandig na wat er vorige week allemaal is gezegd.
Nu al zin in vrijdag over twee weken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |