Of dat ze in dr reet genomen wordt door dr broerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:28 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze op dat podium zo'n enorme harde kutscheet laat.
Het is net als Ajax, ook de grootste club maar niet de trouwste aanhang (inb4 shitstorm)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal ook. Een stuk meer
In sommige poses/fotos wel jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]ben je ooit buiten geweest? Als jij dat sletterig vind
.. dat is girl next door man!
Dit blijf ik schitterend vinden.. Op alle beelden allemaal reacties te zien en dan zie je bij VI Boskamp heel droog zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:17 schreef ShevaJB het volgende:
ALs je VI hoort winnen zie je Boskamp een beetje droog kijken in het midden
Ik mis Piet z'n interview, altijd de moeite waard.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Morge kan het het gaan regen.. maar ook de zon kan gaan schijnen!
Het kan redelijk koud zijn voor dit tijd van het jaar, maar wie weet krijgen we warme wind..
Ik geef het barbecue weer een 6,9!
Otmorn
Gertje aub niet onderschatten!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Volgend jaar is die ring voor Harry Vermeegen! Met 4chan erbij moet dat lukken.
Bossie geeft nog veel minder om die ring dan Johanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dit blijf ik schitterend vinden.. Op alle beelden allemaal reacties te zien en dan zie je bij VI Boskamp heel droog zitten![]()
Ja je kan terug kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:29 schreef Jac0bus het volgende:
Zit iedereen SBS6 te kijken? Ik heb hier geen tv, maar wordt het opgenomen door iemand of bestaat er een SBS gemist ofzo?
Linda wel Chantal niet srsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
iedereen zou chantal en linda wel doen denk ik, maar 't blijft dat ze erg mediageil en daarom irritant zijn.
300 uur photoshopquote:
Zo`n vertraging naar de studio toe geeft in dit geval wel een leuk effect jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dit blijf ik schitterend vinden.. Op alle beelden allemaal reacties te zien en dan zie je bij VI Boskamp heel droog zitten![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app
Derksen aan de lijn.
Linda niet, veel te bang dat er allerlei vellen en kwabben losschieten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
iedereen zou chantal en linda wel doen denk ik, maar 't blijft dat ze erg mediageil en daarom irritant zijn.
De mannen mogen trots zijn!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:30 schreef Yonjuuni het volgende:
Echt onvoorstelbaar, TVOH zo'n 3,5 miljoen kijkers elke week, WIDM 900.000 oid geloof ik en VI iets van 600.000 maximaal? En dan nóg meer stemmen van de VI-kijkers en fans dan van alle tienermeisjes (en andere kijkers) die elke week trouw altijd naar TVOH SMS'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |