kan nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef Bonkers. het volgende:
Volgend jaar gewoon titelprolongatie, dan wordt hilversum helemaal gepwnd.
Stelletje pleurislijers daarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Oeh straks verontwaardigde reacties, ff blijven kijken.
VI Oranje, moet lukkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef Bonkers. het volgende:
Volgend jaar gewoon titelprolongatie, dan wordt hilversum helemaal gepwnd.
Lol jij vind Genee lekker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah, ik zou er wel overheen kunnen maar toch is het niet echt mijn type.
Chantalleke is mooi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is Chantal Janzen ook een prachtig mooie vrouw
Dat hebben ze allemaal ook. Een stuk meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat kinderachtig dat iedereen nu zeikt daar, als je zo'n goed programma had had je ook meer kijkers moeten hebben.
Mooi tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef Doublepain het volgende:
De tering, echt niemand is blij met winst vam vi
Alleen jeroen en jakhals
Morge kan het het gaan regen.. maar ook de zon kan gaan schijnen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop wel op even snel een Piets weerbericht tussendoor, nu we toch op SBS6 zitten
Zou mooi zijn als ze op dat podium zo'n enorme harde kutscheet laat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
Linda de mol kan vast goed pijpen, die wint elk jaar wel wat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |