Zeker wife-materialquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wel lekker wijf voor haar leeftijd trouwens
Haar broer bedoel jequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
Linda de mol kan vast goed pijpen, die wint elk jaar wel wat..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh ja, ik zet vrijwel nooit zaken op Facebook, alleen bij hoge uitzonderingen (halen rijbewijs, verhuizing o.i.d.) en nu heb ik dat wel gedaan en iedereen klikt op vind ik leuk haha...VI wordt toch wel gewaardeerd
Tja.. er is ook niemand van VI of RTL7.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef Anno2012 het volgende:
Eng gezelschap, net een sekte. VI negeren ze nu op sbs6, gaat overal over,maar niet over VI
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is Chantal Janzen ook een prachtig mooie vrouw
Mwah, ik zou er wel overheen kunnen maar toch is het niet echt mijn type.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
kan nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef Bonkers. het volgende:
Volgend jaar gewoon titelprolongatie, dan wordt hilversum helemaal gepwnd.
Stelletje pleurislijers daarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Oeh straks verontwaardigde reacties, ff blijven kijken.
VI Oranje, moet lukkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef Bonkers. het volgende:
Volgend jaar gewoon titelprolongatie, dan wordt hilversum helemaal gepwnd.
Lol jij vind Genee lekker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah, ik zou er wel overheen kunnen maar toch is het niet echt mijn type.
Chantalleke is mooi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat hebben ze allemaal ook. Een stuk meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat kinderachtig dat iedereen nu zeikt daar, als je zo'n goed programma had had je ook meer kijkers moeten hebben.
Mooi tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef Doublepain het volgende:
De tering, echt niemand is blij met winst vam vi
Alleen jeroen en jakhals
Morge kan het het gaan regen.. maar ook de zon kan gaan schijnen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop wel op even snel een Piets weerbericht tussendoor, nu we toch op SBS6 zitten
Zou mooi zijn als ze op dat podium zo'n enorme harde kutscheet laat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
Linda de mol kan vast goed pijpen, die wint elk jaar wel wat..
Of dat ze in dr reet genomen wordt door dr broerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:28 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze op dat podium zo'n enorme harde kutscheet laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |