Iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:54 schreef StephanL het volgende:
Volgeladen bestelbus, dat wordt een feest
Niet dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:54 schreef StephanL het volgende:
Volgeladen bestelbus, dat wordt een feest
Ja en betere agenten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kijk dat nooit...daar wel mooie achtervolgingen?
Ik ben afgestompt denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo'n sensatie programma als WMB..
Jij hebt liever die sensatiezucht van SBS, de vervelende herhalingen, flashforwards en Koosgesprekken?quote:
Ik keek vroeger altijd naar BODW, maar wat ik al zei, ik denk dat ik afgestompt ben, het moet allemaal sneller, eigenlijk best jammer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Jij hebt liever die sensatiezucht van SBS, de vervelende herhalingen, flashforwards en Koosgesprekken?![]()
De aanhoudingen in WMB zijn leuker., maar ik vind BODW veel informatiever en de presentator is 10x leuker
Koos gesprekkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek vroeger altijd naar BODW, maar wat ik al zei, ik denk dat ik afgestompt ben, het moet allemaal sneller, eigenlijk best jammer.
De Koosgesprekken vind ik trouwens wel altijd informatief. Al valt hij wel vaak in herhaling.
Je zult er versteld van staan hoeveel mensen simpele dingen niet weten, over gordels voor kinderen, verlichting, noem maar op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Koos gesprekkenAlles wat Andre vraagt aan Koos dat weet toch iedereen al. Zeg Koos. Soms zie ik wel een borden langs de kant van de weg staan met 2 seconden afstand houden. Wat betekend dat precies Koos
Dan nog hoeven ze mij daar niet mee lastig te vallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zult er versteld van staan hoeveel mensen simpele dingen niet weten, over gordels voor kinderen, verlichting, noem maar op.
Daar kies je zelf voor. Je hoeft er niet naar te kijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan nog hoeven ze mij daar niet mee lastig te vallen.
Precies. Ik kan me ook enorm storen aan de 'zometeen in wegmisbruikers' flashforwards. Je krijgt hetzelfde fragment soms drie keer (!) te zien, voordat het daadwerkelijk uitgezonden wordt. En als het dan zo ver is, hoef ik het eigenlijk al niet meer te zien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:21 schreef Erasmo het volgende:
Ik vind BOWD leuker, met vooral veel aparte fragmentjes uit het verkeer. Bij WMB bestaat letterlijk de helft van het programma uit ''Zo meteen in''...
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Erasmo het volgende:
Ligt het aan mij of hebben ze vaak materiaal uit het oosten?
Als je bij de aftiteling kijkt zie je dat ze maar met een paar regio's samenwerkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Erasmo het volgende:
Ligt het aan mij of hebben ze vaak materiaal uit het oosten?
uitzendinggemist.nl ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:23 schreef Yurithemaster het volgende:
ben vandaag eens optijd anders heb ik om 23:00 altijs van shit blik op de weg
Dat heb ik nou elke keer met Wegmisbruikersquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel grappig om beelden uit eigen woonplaats te zien
Jij woont in ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat heb ik nou elke keer met Wegmisbruikers
Vakantietijd, gelukkig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef zoem het volgende:
Vijf rijstroken overgestoken zonder iets te raken
Valt wel op jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:41 schreef zoem het volgende:
En jahoor weer een linksrijdende Duitse wagen. Toeval?
Vind het wel leuk, feest der herkenningquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad
Bijna elke week komen er wel beelden uit Almelo
Ook mijnequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:52 schreef zoem het volgende:
Filmpje 5 heeft de meeste votes. Werd die knul in de greppel geduwd
Inderdaad, was best benieuwd naar de reden waarom die automobilist met duizendguldenbriefjes zat te zwaaienquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
nummer 7 haha![]()
nummer 6
Wel jammer dat je niet het hele fragment kan kijken, ah de winner word dus uitgezonden
Waar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Inderdaad, was best benieuwd naar de reden waarom die automobilist met duizendguldenbriefjes zat te zwaaien
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kentekenplaat niet zichtbaar, bam boete
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Palomar het volgende:
[..]
sneu, laat die man met zn karretje
Tamelijk essentieel onderdeel, voor een enkelasser!!111einzquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Tamelijk essentieel onderdeel, voor een enkelasser!!111einz![]()
Hij;s weer op dreef hoor!
Ze waren ook nog in jou plaats dacht ik te zienquote:
Waar moeten ze dan gaan staan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef WcPot het volgende:
Lekker ook van die agenten om op een bus baan te gaan staan
yesyes!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze waren ook nog in jou plaats dacht ik te zien
quote:Blik op de Weg getuige van ramp stadion
Geschreven door Bjorn op 18 november 2011 om 11:20 | Bron: Mediajournaal
Blik op de Weg getuige van ramp stadion
Het AVRO-programma Blik op de Weg heeft vanavond een bijzonder item. De cameraploeg was bij toeval getuige van de melding dat er bij de verbouwing van de Grolsch Veste in Enschede iets grondig misging.
Op 7 juli 2011 stortte een deel van het dak van het stadion van FC Twente in. Hierbij vielen twee dodelijke slachtoffers en vijftien gewonden.
Bij de eerste melding van het incident was meteen de ernst van het ongeval duidelijk, zo blijkt ook uit de beelden, meldt de AVRO. Alle politie-eenheden die op dat moment beschikbaar waren moesten zich melden bij het stadion. Zo ook de camera-auto die toevallig die dag draaide met het team van Blik op de Weg.
In plaats van de normale politiecontroles uit te voeren krijgt het team de opdracht om de hulpverlening zo soepel mogelijk te laten verlopen. "Met name het vrijhouden van kruispunten blijkt niet altijd makkelijk uit te voeren", zegt de woordvoerder. "Veel langsrijdende mensen hadden de ernst van de situatie niet door."
Presentator Leo de Haas: "Het was ontroerend om te zien hoe mensen aan hun dagelijkse routine wilden vasthouden om zo de ernst van de ramp niet volledig tot zich door te hoeven laten dringen."
Klopt, probleem van isolatie wordt wat dat betreft steeds groter.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef WcPot het volgende:
Alsof je dat hoort een politie auto met 130 op de snelweg moderne auto hoor je bijna niks. Oke je spiegels maarja daar kijk je ook niet altijd in
Stond ie ook, maar zo lang is ie niet volgens mijquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:37 schreef StephanL het volgende:
Zet die auto er dan voor, kunnen ze er ook niet inrijden
Ja, maar dan meer naar het middenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Stond ie ook, maar zo lang is ie niet volgens mij
maarja de hulpdiensten moeten nog wel in kunnen rijdenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Stond ie ook, maar zo lang is ie niet volgens mij
Doe er je voordeel meequote:
Ik heb er geen last vanquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
Dat is inderdaad irritant, vrachtwagens die elkaar inhalen.
Nee de wetgevahhquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:49 schreef tralalala het volgende:
Bij wegmisbruikers zouden ze nu een hoge boete geven omdat Koooooos dat eist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |