Deel twee inmiddels om deze wonderbaarlijke pizza te bespreken!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef steekhond het volgende:
Ik dacht 'hoe heet kan een pizza zijn?' en besloot de pizza Inferno van de LIDL aan te schaffen. Stomend en lekker ruikend kwam hij uit de oven en ik had goeie honger dus ik verheugde me op een lekker pizzaaatje.
De eerste happen waren prima. 'Lekkere pizza' zei ik nog tegen mijn vriendin. Echter, na een seconde of 30 begonnen de pepers hun werk te doen en stond mijn bek in de fik. Ik besloot door te eten want ik had honger en enkele ogenblikken later moest ik zweten en huilen
Het laatste stuk heb ik moeten laten staan want ik kon het niet meer verdragen. Toen heb ik maar een tosti gemaakt
Onzeker over klacht: Ofwel de pizza is fucking heet, ofwel ik kan niks pittigs handelen.
Ik laat het oordeel aan jullie, maar wel alleen kritiek leveren op de TS als je zelf de pizza Inferno zonder een traantje weg te pinken kunt veroberen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef Vulcanic het volgende:
Link naar vorige deel: Pizza Inferno van de Lidl en mijn pussyness
Topic titel faal... Ik stuur even een TR met een verzoek om het aan te passenquote:
Komt denk ik omdat je bek gewoon gevoelloos wordt. Smaakpapillen worden uitgeschakeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef rycemasta het volgende:
Zat nauwelijks smaak aan dat ding, alsof je pittig karton aan het vreten was.
Ik denk dat dat gewoon jouw mening is, en niet 'De Nederlandse maatstaaf'.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
Vorige week nog op. Ik ben gek op heet eten maar deze is wel vrij pittig. Sowieso voor Nederlandse maatstaven waar "eten op smaak" wordt beschouwd als "pittig"
Dus jij wil zeggen dat wij Nederlanders het gewend zijn pittig te eten? Ga toch weg joh.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon jouw mening is, en niet 'De Nederlandse maatstaaf'.
Nee, dat zeg ik niet? Waar denk je dat te lezen dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat wij Nederlanders het gewend zijn pittig te eten? Ga toch weg joh.
Damn, dan kun je alles wel tot in de puntjes gaan nuancerenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet? Waar denk je dat te lezen dan?
Ik denk dat 'De Nederlandse Maatstaaf' alleen een wat raar begrip is. De een vreet een potje sambal weg en de ander raakt bij een drupje ketjap al overspannen. Smaak, he? Da's individueel bepaald.
Ik nuanceer niks, ik stel alleen maar dat jouw opmerking nogal merkwaardig is. Maar dit topic ging over een pizza, carry on.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, dan kun je alles wel tot in de puntjes gaan nuanceren
Nee, die is niet merkwaardig. Maargoed, carry on.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik nuanceer niks, ik stel alleen maar dat jouw opmerking nogal merkwaardig is. Maar dit topic ging over een pizza, carry on.
Dit. Ik dacht als 'exoot' wel wat gewend te zijn maar godverdomme zeg!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:23 schreef BoemBats het volgende:
Een week geleden dat teringding gegeten, mijn bek stond letterlijk in de fik. Nog nooit zoiets scherps gegeten. Snap niet dat mensen dit lekker kunnen vinden.
Ik ben normaal niet onder de indruk van iets scherps en in mijn omgeving ben ik wel de gene die het meest pittig eten eet. Maar dit ging er bij mij echt niet in, na 2 punten maar weggegooid.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dit. Ik dacht als 'exoot' wel wat gewend te zijn maar godverdomme zeg!
quote:Voor slechts 1,49 euro kan je deze op het eerste zicht gewoon ogende pizza bemachtigen bij winkelketen Lidl. Imponerende duivelse vlammen sieren de doos en waarschuwen je voor een pizza van een andere orde. Op de niveauschaal onderaan de doos zie ook je drie categorieën: scharf, serh scharf, inferno. Deze pizza is duidelijk inferno.
Bij het eten onderga je iets merkwaardig. Het is lekker, maar het heeft eigenlijk zo goed als niets met eten te maken. Het is eerder een krachtige vuistslag krijgen van de duivel himself. In dit geval, Alfredo, die je aan een ware marteling onderwerpt en genadeloos toekijkt vanuit de krochten van de hel.
Symptomen tijdens en na het eten van 'Pizza inferno': gevoel van onwel worden, branderig gevoel in de keel, dreunende hoofdpijn, smaak- en spraakvermogen kan wegvallen, plotse zweetbuien, abdominale krampen, psychische verwarring en intense onrust, spasmen, oorsuizen, verliezen van bewustzijn....
Citaten van enkele personen die van de pizza aten:
"Doe mij naar Gasthuisberg!"
"Ik ga in shock!"
"Das echt ne hele zieke pizza!"
"Das kussen met den duivel en niks anders."
Daarom huiver ik voor deze pizza.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef Ludachrist het volgende:
Het valt me nog mee dat er hier niet al 10 Fokkers over elkaar heenvallen om te roepen dat zij altijd superpittig eten en dat dit helemaal niet pittig is.
Reken maar dat de Lidl blij is met z'n winst die ze alleen al aan Fok! verdient hebben voor de pizza inferno.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:43 schreef Nikmans het volgende:
Hoe een pizza van één vijftig bij de Lidl cultstatus verwierf
FOK! jullie zijn helden
Viel mij ook al op...quote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef Ludachrist het volgende:
Het valt me nog mee dat er hier niet al 10 Fokkers over elkaar heenvallen om te roepen dat zij altijd superpittig eten en dat dit helemaal niet pittig is.
Hij viel mij anders tegen maar misschien had ik een mislukte pizzaquote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef roberthoman het volgende:
[..]
Viel mij ook al op...
Hoewel het dan wel tien leugenaars waren geweest. Of gasten zonder tong...
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef Alessándro. het volgende:
Nederlanders die dat al pittig vindenPussies.
Aan het einde van vorig topic was er wel zo'n internetheld.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef Ludachrist het volgende:
Ik moet bekennen dat ik er een van ben, ik eet vrijwel overal madame jeanet sambal op en habanerosaus bij, en ik heb een verzameling aan hete sauzen. Dit is mijn meest recente aankoop, 750.000 op de scoville schaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:42 schreef arucard het volgende:
[..]
Aan het einde van vorig topic was er wel zo'n internetheld.
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik vermoed dat het bij hem niet helemaal waar was.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik er een van ben, ik eet vrijwel overal madame jeanet sambal op en habanerosaus bij, en ik heb een verzameling aan hete sauzen. Dit is mijn meest recente aankoop, 750.000 op de scoville schaal.
Haha nee, van die saus in dat filmpje word ik ook gek. Een puntje van een tandenstoker is genoeg om je een half uur plat te krijgenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:56 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik vermoed dat het bij hem niet helemaal waar was.
En van die sauzen denk jij toch ook niet dat het niks voorstelt, mag ik hopen?
En eet je dat dan ook ergens bij, of alleen om het te proberen? Die filmpjes zijn wel leuk om te kijken, trouwens.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Haha nee, van die saus in dat filmpje word ik ook gek. Een puntje van een tandenstoker is genoeg om je een half uur plat te krijgen
Op die site koop ik ook sauzen om echt te eten maar die saus is meer een gimmick. Om dronken vrienden te laten proberen die beweren van heet eten te houdenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:02 schreef arucard het volgende:
[..]
En eet je dat dan ook ergens bij, of alleen om het te proberen? Die filmpjes zijn wel leuk om te kijken, trouwens.![]()
Ik ben zo'n baas die niet zo vaak sambal eet (alleen bij Surinaams of Chinees eten, en bij de Turk natuurlijk maar dat telt niet vind ik) en er toch goed tegen kan. Wil je me aanraken?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik er een van ben, ik eet vrijwel overal madame jeanet sambal op en habanerosaus bij, en ik heb een verzameling aan hete sauzen. Dit is mijn meest recente aankoop, 750.000 op de scoville schaal.
Nou kom maar even langs dan, ik woon in Vlaardingen.quote:
holy shit, 4 miljoenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Op die site koop ik ook sauzen om echt te eten maar die saus is meer een gimmick. Om dronken vrienden te laten proberen die beweren van heet eten te houden
Check dat ground zero bomb filmpje, dan zie je die gast een kwartier kwijlen
Zodat je een half leger een paar dagen ziek kan laten zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:13 schreef Cyaa het volgende:
waarom zon huge ass fles als je echt maar een speldenknop saus nodig hebt om een half uur ziek te zijn
Tof!quote:Op zondag 6 november 2011 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
Dit filmpje zullen jullie ook wel kennen.
Ga je het uitdelen? Haal ook maar vast wat wc papier in huis.quote:Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef Haasbeuntje het volgende:
Morgen deze pizza ook maar eens halenik hou altijd wel van pittig eten
![]()
Ik haal er denk ik meerdere, zal het vast goed doen op een verjaardag![]()
Ik vond m serieus echt pittig. Wat een pizzaquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Splutje het volgende:
Deze moet ik ook etenAls FOK!ers al eerlijk toegeven dat hij pittig is...
quote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef DemonRage het volgende:
Net weer eentje op.![]()
Lijkt me ook wel ideaal katervoer.
Die zal jou zeker niet teleurstellen. Met een beetje geluk (of pechquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:08 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga hem vandaag ook halen. O wee als de pizza mij teleur zal stellen qua pittigheid.
Het is alleen maar flinke pittigheid inderdaad. Verder proef je niets meer. Maar dat is toch genieten met een diepvriespizza! Die zijn toch nooit bijzonder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:00 schreef arucard het volgende:
[..]
echt? vond hem niet bijzonder, en je proeft sowieso niets door de heetheid ervan.
Of 'ie er nou aan de bovenkant of aan de onderkant nog een keer uit komt, twee keer genieten doe je sowieso wel. Huisgenoot sprak de volgende dag (terecht) van een ring of fire.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die zal jou zeker niet teleurstellen. Met een beetje geluk (of pech) kun je er zelfs 2x van genieten.
behalve big american texasquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is alleen maar flinke pittigheid inderdaad. Verder proef je niets meer. Maar dat is toch genieten met een diepvriespizza! Die zijn toch nooit bijzonder.
Dat ze dit in zulke flessen verkopenquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:46 schreef Joepie het volgende:
Ha Ha Koffietijd servies!
en ik moet dat ding nog een keer wegwerken, ben nu ook wel benieuwd.
Klein bedrag, pinnen mag!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe de fuck kan een pizza 1,40 kosten?![]()
Stond ik daar met m'n geldclip met honderdjes...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |