Dit. Ik dacht als 'exoot' wel wat gewend te zijn maar godverdomme zeg!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:23 schreef BoemBats het volgende:
Een week geleden dat teringding gegeten, mijn bek stond letterlijk in de fik. Nog nooit zoiets scherps gegeten. Snap niet dat mensen dit lekker kunnen vinden.
Ik ben normaal niet onder de indruk van iets scherps en in mijn omgeving ben ik wel de gene die het meest pittig eten eet. Maar dit ging er bij mij echt niet in, na 2 punten maar weggegooid.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dit. Ik dacht als 'exoot' wel wat gewend te zijn maar godverdomme zeg!
quote:Voor slechts 1,49 euro kan je deze op het eerste zicht gewoon ogende pizza bemachtigen bij winkelketen Lidl. Imponerende duivelse vlammen sieren de doos en waarschuwen je voor een pizza van een andere orde. Op de niveauschaal onderaan de doos zie ook je drie categorieën: scharf, serh scharf, inferno. Deze pizza is duidelijk inferno.
Bij het eten onderga je iets merkwaardig. Het is lekker, maar het heeft eigenlijk zo goed als niets met eten te maken. Het is eerder een krachtige vuistslag krijgen van de duivel himself. In dit geval, Alfredo, die je aan een ware marteling onderwerpt en genadeloos toekijkt vanuit de krochten van de hel.
Symptomen tijdens en na het eten van 'Pizza inferno': gevoel van onwel worden, branderig gevoel in de keel, dreunende hoofdpijn, smaak- en spraakvermogen kan wegvallen, plotse zweetbuien, abdominale krampen, psychische verwarring en intense onrust, spasmen, oorsuizen, verliezen van bewustzijn....
Citaten van enkele personen die van de pizza aten:
"Doe mij naar Gasthuisberg!"
"Ik ga in shock!"
"Das echt ne hele zieke pizza!"
"Das kussen met den duivel en niks anders."
Daarom huiver ik voor deze pizza.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef Ludachrist het volgende:
Het valt me nog mee dat er hier niet al 10 Fokkers over elkaar heenvallen om te roepen dat zij altijd superpittig eten en dat dit helemaal niet pittig is.
Reken maar dat de Lidl blij is met z'n winst die ze alleen al aan Fok! verdient hebben voor de pizza inferno.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:43 schreef Nikmans het volgende:
Hoe een pizza van één vijftig bij de Lidl cultstatus verwierf
FOK! jullie zijn helden
Viel mij ook al op...quote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef Ludachrist het volgende:
Het valt me nog mee dat er hier niet al 10 Fokkers over elkaar heenvallen om te roepen dat zij altijd superpittig eten en dat dit helemaal niet pittig is.
Hij viel mij anders tegen maar misschien had ik een mislukte pizzaquote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef roberthoman het volgende:
[..]
Viel mij ook al op...
Hoewel het dan wel tien leugenaars waren geweest. Of gasten zonder tong...
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef Alessándro. het volgende:
Nederlanders die dat al pittig vindenPussies.
Aan het einde van vorig topic was er wel zo'n internetheld.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef Ludachrist het volgende:
Ik moet bekennen dat ik er een van ben, ik eet vrijwel overal madame jeanet sambal op en habanerosaus bij, en ik heb een verzameling aan hete sauzen. Dit is mijn meest recente aankoop, 750.000 op de scoville schaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:42 schreef arucard het volgende:
[..]
Aan het einde van vorig topic was er wel zo'n internetheld.
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik vermoed dat het bij hem niet helemaal waar was.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik er een van ben, ik eet vrijwel overal madame jeanet sambal op en habanerosaus bij, en ik heb een verzameling aan hete sauzen. Dit is mijn meest recente aankoop, 750.000 op de scoville schaal.
Haha nee, van die saus in dat filmpje word ik ook gek. Een puntje van een tandenstoker is genoeg om je een half uur plat te krijgenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:56 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik vermoed dat het bij hem niet helemaal waar was.
En van die sauzen denk jij toch ook niet dat het niks voorstelt, mag ik hopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |