Tof!quote:Op zondag 6 november 2011 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
Dit filmpje zullen jullie ook wel kennen.
Ga je het uitdelen? Haal ook maar vast wat wc papier in huis.quote:Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef Haasbeuntje het volgende:
Morgen deze pizza ook maar eens halenik hou altijd wel van pittig eten
![]()
Ik haal er denk ik meerdere, zal het vast goed doen op een verjaardag![]()
Ik vond m serieus echt pittig. Wat een pizzaquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Splutje het volgende:
Deze moet ik ook etenAls FOK!ers al eerlijk toegeven dat hij pittig is...
quote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef DemonRage het volgende:
Net weer eentje op.![]()
Lijkt me ook wel ideaal katervoer.
Die zal jou zeker niet teleurstellen. Met een beetje geluk (of pechquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:08 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga hem vandaag ook halen. O wee als de pizza mij teleur zal stellen qua pittigheid.
Het is alleen maar flinke pittigheid inderdaad. Verder proef je niets meer. Maar dat is toch genieten met een diepvriespizza! Die zijn toch nooit bijzonder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:00 schreef arucard het volgende:
[..]
echt? vond hem niet bijzonder, en je proeft sowieso niets door de heetheid ervan.
Of 'ie er nou aan de bovenkant of aan de onderkant nog een keer uit komt, twee keer genieten doe je sowieso wel. Huisgenoot sprak de volgende dag (terecht) van een ring of fire.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die zal jou zeker niet teleurstellen. Met een beetje geluk (of pech) kun je er zelfs 2x van genieten.
behalve big american texasquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is alleen maar flinke pittigheid inderdaad. Verder proef je niets meer. Maar dat is toch genieten met een diepvriespizza! Die zijn toch nooit bijzonder.
Dat ze dit in zulke flessen verkopenquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:46 schreef Joepie het volgende:
Ha Ha Koffietijd servies!
en ik moet dat ding nog een keer wegwerken, ben nu ook wel benieuwd.
Klein bedrag, pinnen mag!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe de fuck kan een pizza 1,40 kosten?![]()
Stond ik daar met m'n geldclip met honderdjes...
jij eet natuurlijk alles met een pot sambal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef HAL9000S het volgende:
Nou, ik moet toegeven.... voor NL begrippen is het best een pittige pizza. Hij viel iig niet tegen al zou ik hem persoonlijk niet heet noemen. Ik kan me goed voorstellen dat als je niet zoveel gewend bent, dat dit een pittige pizza is.
Qua smaak echter, is het echt een stuk uitgedroogde pizza met groffe stukken peper erop en minuscule stukjes vleesch. De smaak van de pepers is ook gewoon niet lekker, itt bijvoorbeeld de smaak van een madame jeanet.
Alle skirre fokkers die niet de moeite nemen om Nederlands te lerenquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Jiggens het volgende:
alle skirre fokkers die lidl pizas eten
Ik moet altijd lachen als mensen ontkennen dat er zoiets bestaat als "volkssmaak"quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:11 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
jij eet natuurlijk alles met een pot sambal.![]()
![]()
NL begrippen slaat natuurlijk nergens op. alsof iedereen hier dezelfde smaak heeft
Klopt ja. De pizza is verder ook niet lekker eigenlijk. Veel te droog en weinig smaak, en je proeft al minder omdat de scherpte nogal overheerst.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef HAL9000S het volgende:
Nou, ik moet toegeven.... voor NL begrippen is het best een pittige pizza. Hij viel iig niet tegen al zou ik hem persoonlijk niet heet noemen. Ik kan me goed voorstellen dat als je niet zoveel gewend bent, dat dit een pittige pizza is.
Qua smaak echter, is het echt een stuk uitgedroogde pizza met groffe stukken peper erop en minuscule stukjes vleesch. De smaak van de pepers is ook gewoon niet lekker, itt bijvoorbeeld de smaak van een madame jeanet.
Idd. De gemiddelde Nederlander is gewoon een pussy als het om heet eten gaat, punt. Is verder niet erg maar het ontkennen is kansloos.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen ontkennen dat er zoiets bestaat als "volkssmaak"
Ik ben ook erg benieuwd naar deel 2 van de pizza morgenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef user_friendly het volgende:
naar aanleiding van dit topic deze pizza een paar weken geleden ook geprobeerd. Ik vond de pittigheid bij het eten ervan wel wat meevallen (eet wel regelmatig pittig) maar de dag erna had ik wel behoorlijk last
Ok, goedzo ja?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen ontkennen dat er zoiets bestaat als "volkssmaak"
Lol, ik zou er nog extra pepers op gooien ook. Heb alleen geen zin om met m'n kop op internet te komen. Ik zou zelfs de pepers er in een keer af durven te eten, dan hoeft die ranzige pizza er tenminste niet bij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:16 schreef sinepedraap het volgende:
De persoon die deze pizza in één keer op eet zonder wat te drinken voor de cam die heeft mijn eeuwige FOK! respect
Ja ja zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lol, ik zou er nog extra pepers op gooien ook. Heb alleen geen zin om met m'n kop op internet te komen. Ik zou zelfs de pepers er in een keer af durven te eten, dan hoeft die ranzige pizza er tenminste niet bij.
Moet je even voor me halen en komen brengen want bij de lidl hier hadden ze hem niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:16 schreef sinepedraap het volgende:
De persoon die deze pizza in één keer op eet zonder wat te drinken voor de cam die heeft mijn eeuwige FOK! respect
geslacht: Manquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Moet je even voor me halen en komen brengen want bij de lidl hier hadden ze hem niet.
Ik denk dat niets meer smaakt na die pizzaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef Geelman het volgende:
Ik heb hem weer gekocht hoor... Lekker biertje erbij, smullen maar. Nou ja, ik vond de pizza deze keer wel erg goor eigenlijk, dus ik heb de helft maar weggegooid. M'n pils smaakte ook niet meer!
Niet echt nee. Gelukkig smaakt m'n biertje nu weer aardig, misschien schenk ik mijzelf zo een whisky in om het weg te spoelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat niets meer smaakt na die pizza
Ja tuurlijk, dat brandt ook primaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Niet echt nee. Gelukkig smaakt m'n biertje nu weer aardig, misschien schenk ik mijzelf zo een whisky in om het weg te spoelen.
Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:32 schreef FokNederland het volgende:
Is dit topic weer omhooggeschopt.
Ja maar domme vragen worden dom beantwoordquote:
Het was geen vraag, want er stond geen vraagteken achter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar domme vragen worden dom beantwoord
Dan moet je nodig wat aan je zinsconstructies doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:35 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Het was geen vraag, want er stond geen vraagteken achter.
Ja, heel duidelijk. Dat duimpje geeft aan dat je het goed vindt. Dat kan ook bij een vraag.quote:
Teveel gezopen dus?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:37 schreef FokNederland het volgende:
Oke laat maar ik kan niet meer het verschil zien tussen quoten of wijzigen.
Ik ga maar slapen.![]()
Je kakt er niet vanquote:Op zondag 19 februari 2012 02:16 schreef deman13 het volgende:
Binnenkort maar eens halen. En dan kakkeng.
Eindelijk waardering!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef Geelman het volgende:
Dit is gewoon een goede reeks. Een pizza van ¤1,40 zet je leven voor een aantal ogenblikken op z'n kop. Daarom is het kicken van dit topic over deze pizza gerechtvaardigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |