Moet je even voor me halen en komen brengen want bij de lidl hier hadden ze hem niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:16 schreef sinepedraap het volgende:
De persoon die deze pizza in één keer op eet zonder wat te drinken voor de cam die heeft mijn eeuwige FOK! respect
geslacht: Manquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Moet je even voor me halen en komen brengen want bij de lidl hier hadden ze hem niet.
Ik denk dat niets meer smaakt na die pizzaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef Geelman het volgende:
Ik heb hem weer gekocht hoor... Lekker biertje erbij, smullen maar. Nou ja, ik vond de pizza deze keer wel erg goor eigenlijk, dus ik heb de helft maar weggegooid. M'n pils smaakte ook niet meer!
Niet echt nee. Gelukkig smaakt m'n biertje nu weer aardig, misschien schenk ik mijzelf zo een whisky in om het weg te spoelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat niets meer smaakt na die pizza
Ja tuurlijk, dat brandt ook primaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Niet echt nee. Gelukkig smaakt m'n biertje nu weer aardig, misschien schenk ik mijzelf zo een whisky in om het weg te spoelen.
Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:32 schreef FokNederland het volgende:
Is dit topic weer omhooggeschopt.
Ja maar domme vragen worden dom beantwoordquote:
Het was geen vraag, want er stond geen vraagteken achter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar domme vragen worden dom beantwoord
Dan moet je nodig wat aan je zinsconstructies doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:35 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Het was geen vraag, want er stond geen vraagteken achter.
Ja, heel duidelijk. Dat duimpje geeft aan dat je het goed vindt. Dat kan ook bij een vraag.quote:
Teveel gezopen dus?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:37 schreef FokNederland het volgende:
Oke laat maar ik kan niet meer het verschil zien tussen quoten of wijzigen.
Ik ga maar slapen.![]()
Je kakt er niet vanquote:Op zondag 19 februari 2012 02:16 schreef deman13 het volgende:
Binnenkort maar eens halen. En dan kakkeng.
Eindelijk waardering!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef Geelman het volgende:
Dit is gewoon een goede reeks. Een pizza van ¤1,40 zet je leven voor een aantal ogenblikken op z'n kop. Daarom is het kicken van dit topic over deze pizza gerechtvaardigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |