Tof!quote:Op zondag 6 november 2011 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
Dit filmpje zullen jullie ook wel kennen.
Ga je het uitdelen? Haal ook maar vast wat wc papier in huis.quote:Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef Haasbeuntje het volgende:
Morgen deze pizza ook maar eens halenik hou altijd wel van pittig eten
![]()
Ik haal er denk ik meerdere, zal het vast goed doen op een verjaardag![]()
Ik vond m serieus echt pittig. Wat een pizzaquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Splutje het volgende:
Deze moet ik ook etenAls FOK!ers al eerlijk toegeven dat hij pittig is...
quote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef DemonRage het volgende:
Net weer eentje op.![]()
Lijkt me ook wel ideaal katervoer.
Die zal jou zeker niet teleurstellen. Met een beetje geluk (of pechquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:08 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga hem vandaag ook halen. O wee als de pizza mij teleur zal stellen qua pittigheid.
Het is alleen maar flinke pittigheid inderdaad. Verder proef je niets meer. Maar dat is toch genieten met een diepvriespizza! Die zijn toch nooit bijzonder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:00 schreef arucard het volgende:
[..]
echt? vond hem niet bijzonder, en je proeft sowieso niets door de heetheid ervan.
Of 'ie er nou aan de bovenkant of aan de onderkant nog een keer uit komt, twee keer genieten doe je sowieso wel. Huisgenoot sprak de volgende dag (terecht) van een ring of fire.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die zal jou zeker niet teleurstellen. Met een beetje geluk (of pech) kun je er zelfs 2x van genieten.
behalve big american texasquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is alleen maar flinke pittigheid inderdaad. Verder proef je niets meer. Maar dat is toch genieten met een diepvriespizza! Die zijn toch nooit bijzonder.
Dat ze dit in zulke flessen verkopenquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:46 schreef Joepie het volgende:
Ha Ha Koffietijd servies!
en ik moet dat ding nog een keer wegwerken, ben nu ook wel benieuwd.
Klein bedrag, pinnen mag!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe de fuck kan een pizza 1,40 kosten?![]()
Stond ik daar met m'n geldclip met honderdjes...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |