Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
quote:
Daar gaat 80% van de server op vliegen/rijdenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef Bartcoah het volgende:
Want ik ga collectors edition ook kopen
boeiend ik vind het een mooie mount. Mijn hele server vliegt ook op de Ashes of al'ir.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar gaat 80% van de server op vliegen/rijden
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
boeiend ik vind het een mooie mount. Mijn hele server vliegt ook op de Ashes of al'ir.
Nee er vliegen echt heel erg veel mensen op die mount. Net zoals die raggy mount en de mount die je krijgt van achievements. Echt belachelijk.quote:
Waarom haal je dan niet OF dat paard OF de collector editionquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Laat me lekker!
Ik ben wel een beetje een nerd
Ashes of Al'ar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wie is al'ir?
zit op mobiel, exp al aangekondigd?
Ja, kijk TT.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wie is al'ir?
zit op mobiel, exp al aangekondigd?
Is niet gezegd afaik. Wel nieuw race + class.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Oh het wordt hem dus toch? Level cap 90?
Beide, horde en alliance.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Welke factie worden panda's dan?
Boohooquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Maar kom op hé fucking panda's ? WoW china? WTF, dat hoort gewoon niet tbh. Kk dan maar op met WoW, serri
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
haten op wow omdat ze panda's in game zetten.
Ah joh Diablo 3 wanneer het 00:00 is kan ik meteen spelen. hulde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef Blistering het volgende:
Ik heb er godverdomme gewoon zin in.
Ik haat m'n leven, ik zou geen WoW meer doen![]()
Gewoon geen panda's spelen johquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JaPanda's
Omg, nu helemaal geen lore meer, wat een pauper zooi, nerdrage hier man
En de engine weer niet eens zwaar ge-update
Ik wil alleen maar raiden lore kan me ballen zuigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JaPanda's
Sorry, maar een game met Kung FU panda kan ik gewoon niet serieus nemenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar raiden lore kan me ballen zuigen.
Geef me phat loots en mounts.
Wat bazel je? De Pandaren zijn al sinds Warcraft III onderdeel van de lore.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JaPanda's
En zoiets kan ik me ook herinneren inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat bazel je? De Pandaren zijn al sinds Warcraft III onderdeel van de lore.
Ze leken toen meer gwn furbolg in panda kleur. Niet echt een Kung fu Panda racequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat bazel je? De Pandaren zijn al sinds Warcraft III onderdeel van de lore.
Zijn voornamelijk die mensen die amper wat weten van de lore die met zulke comments komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:45 schreef Zeroku het volgende:
Lore. Sowieso, mensen die heel die fucking lore serieus nemen doen me denken aan The Red Shirt Guy.
Ik ken wel wát lore, een beetje. Maar echt, om daar zoveel waarde aan te hechten...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:49 schreef Chau het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk die mensen die amper wat weten van de lore die met zulke comments komen
/edit/ bedoel ik mensen die Pandaren niet als lore zien
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:49 schreef Chau het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk die mensen die amper wat weten van de lore die met zulke comments komen
/edit/ bedoel ik mensen die Pandaren niet als lore zien
Furbolgs?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze leken toen meer gwn furbolg in panda kleur. Niet echt een Kung fu Panda race
Die waren echt tofquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Furbolgs?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt, ze zagen er in het begin al uit als dronken Chinese panda's.
Ik bedoelde jou ook niet hoor, had het nog even aangepast aangezien ik zelf ook las dat het net leek alsof ik jou bedoeldequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ken wel wát lore, een beetje. Maar echt, om daar zoveel waarde aan te hechten...
Sommige mensen doen dat. Ik snap juist niet zo goed waar die drang vandaan komt om anderen daarom te veroordelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ken wel wát lore, een beetje. Maar echt, om daar zoveel waarde aan te hechten...
Hmhm, ik snapte wel wat je bedoeldequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet hoor, had het nog even aangepast aangezien ik zelf ook las dat het net leek alsof ik jou bedoelde
Maar Pandaren hebben geschiedenis met de NE en Horde, om nu te zeggen dat ze niks te maken hebben met de lore is gewoon bs imo
Het boet me niet of andere mensen dat doen, maar waarom zou je als er een nieuwe race komt die helemaal afbranden omdat dan 'de lore helemaal weg is'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat. Ik snap juist niet zo goed waar die drang vandaan komt om anderen daarom te veroordelen.
Ik wou ze al wel in TBC zien zoals Blizzard oorspronkelijk wou. Dat de Pandaren nu uit de background komen en een eigen Exp krijgen vind ik dan zelf ook super. Vind het 1 van de meeste onderschatte races in WoW.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, ik snapte wel wat je bedoelde. Bedoelde meer dat ik zelf wel wat dingetjes ken, maar dat ik niet snap dat mensen daar echt veel waarde aan hechten net als Smoofie.
Ben wel echt benieuwd naar die panda's.
Hoewel de engine wel een update zou kunnen gebruiken als je er andere spellen naast zet, zal dat wel nooit gebeuren. Er is al zo krankzinnig veel content dat de investering veel te groot zou zijn. En die bakken geld stoppen ze liever in nieuwe content. Nieuwe content zal gewoonlijk ook meer spelers aantrekken dan een nieuwe engine.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JaPanda's
Soort paladins dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef Chau het volgende:
[ afbeelding ]
http://us.battle.net/wow/en/game/mists-of-pandaria
Het is een heal/dps/tank class
quote:12:37PM PDT No flying until max level.
5 vs 5 alleen maar panda'squote:
Neemt niet weg dat het gaar isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Knut het volgende:
Mensen die verrast zijn door pandas hebben duidelijk het wow-nieuws niet meegekregen de afgelopen maanden. Er zijn al hele discussies over gevoerd op zo'n beetje iedere wow-blog
Dat dacht ik ook al jaquote:
En in warcraft 3 zaten ze er ook daadwerkelijk al in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Fir3fly het volgende:
Die panda's waren tig jaar geleden een 1 april grap.
Oh hoe Blizzard veranderd is.
Niet iedere Panda hoeft Monk te worden he.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met het feit dat je dus bij alle twee de factions panda's hebt rondlopen. Dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje jammer. Ik had liever gezien dat die Panda's trainers waren waarbij jouw character dan in de leer gaat om Monk te worden. Maar goed, het zij zo. Zal vanzelf wel wennen.
Dat kunnen ze zo ook niet doen, dus dat zal niet gebeuren. Het zal waarschijnlijk gewoon een gevecht weer worden zonder einde.quote:Vraag me ook af hoe de oorlog tussen de Alliance en de Horde gaat aflopen, aangezien, als ik het goed begrepen heb, daar de nadruk op zal liggen. Je kunt toch niet één faction als absolute overwinnaar uit de bus laten komen, want dan 'alienate' je pak 'm beet de helft van de player base. Tegelijkertijd moet er ook genoeg gebeuren om de gemoederen verhit te houden.
En dus?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En in warcraft 3 zaten ze er ook daadwerkelijk al in.
Het Pandaren idee in WC3 was oorspronkelijk een grap. Later hebben ze het overgenomen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En in warcraft 3 zaten ze er ook daadwerkelijk al in.
Ja, stevig veranderd.
quote:The Pandaren April Fools was an April Fools joke blizzard put up on their site as so-called "5th race" for Warcraft III.[1] While much of this material was later adapted into lore in later sources (The Frozen Throne, Warcraft RPG, etc), some of it differs from the later established lore.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Abby79 het volgende:
dat pet gebeuren kan niet echt zijn, dat vind Nintendo nooit goed!
Nee oké, maar ik bedoelde gewoon dat je dus hetzelfde ras bij beide factions hebt rondlopen. Gevoelsmatig klopt dat (nog) niet helemaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet iedere Panda hoeft Monk te worden he.
Wat dus eigenlijk ook weer jammer is. In dat opzicht ben ik nog niet bepaald overtuigd van het verhaal, wat er op dit moment over bekend is althans. Blizzard manoeuvreert zich een beetje in een "damned if you do, damned if you don't" positie. Nog erger dan met de vorige expansions.quote:[..]
Dat kunnen ze zo ook niet doen, dus dat zal niet gebeuren. Het zal waarschijnlijk gewoon een gevecht weer worden zonder einde.
?quote:
quote:Allow achievements to be shared among all characters on the same Battle.net account, things such as the raid achievements and the ones which are difficult to get.
verkapte paladin? of een verkapte druid zonder transformquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:20 schreef Abby79 het volgende:
Monks kunnen alles, tank, healer en melee dps
Hier snap ik trouwens niets van, wat veranderd er nou eigenlijk in vergelijking met hoe het nu is.quote:Resilience. It will be a base stat, so as you level you get some. PvE gear will not be the best, but you will be able to use it for entry-level PvP.
kijkt naar hero class necromancer /sadfacequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef TwyLight het volgende:
Monks kunnen tank, dps en healer zijn. dps is meelee gebaseerd op martial arts met vuisten en voeten, en finishers met wapens enzo
epic!
Ik zie m'n druid dat al doen, dat kan er alleen maar lachwekkend uitzienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:34 schreef TwyLight het volgende:
lol bear hug: stack stamina
deals 10% of druids hp as damage each second for 3 seconds
Alleen tijdens Avenging Wrathquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef TwyLight het volgende:
lol paladins kunnen een talent nemen dat holy shock geen cooldown meer heeft, nu hoeven paladins helemaal niet meer te casten![]()
Avenging Wrathquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Alleen tijdens Avenging Wrath
Niet? Ik kreeg wel de neiging.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:55 schreef TwyLight het volgende:
Heb je ze gezien? Zijn echt geen knuffelpanda ofzxo
gewoon Q_Q, wat iedereen altijd doet. Als het straks uit komt dan vind je het tof en speel je weer 12 uur per dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:00 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Niet? Ik kreeg wel de neiging.Mja, het is maar wat je leuk vindt. Het is niet mijn ding.
Nee, ik ben vier jaar geleden gestopt en ik ben niet van plan het weer te gaan spelen, voornamelijk wegens tijdgebrek. Nu weet ik zeker dat ik het niet weer ga spelen, dit kun je toch gewoon niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
gewoon Q_Q, wat iedereen altijd doet. Als het straks uit komt dan vind je het tof en speel je weer 12 uur per dag
Je bent niet de enige omdat 90% van de wow spelers over alles qq'en en "dreigen" te stoppen, maar vervolgens toch gewoon blijven spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben vier jaar geleden gestopt en ik ben niet van plan het weer te gaan spelen, voornamelijk wegens tijdgebrek. Nu weet ik zeker dat ik het niet weer ga spelen, dit kun je toch gewoon niet serieus nemen?Ik bedoel, kijk die reacties erover dan, ik ben echt niet de enige dit vindt.
Sinds wanneer zou je een spel dan zo serieus moeten nemen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben vier jaar geleden gestopt en ik ben niet van plan het weer te gaan spelen, voornamelijk wegens tijdgebrek. Nu weet ik zeker dat ik het niet weer ga spelen, dit kun je toch gewoon niet serieus nemen?Ik bedoel, kijk die reacties erover dan, ik ben echt niet de enige die dit vindt.
Ja, dat is wel jammer inderdaad, als ze zeggen dat ze gaan stoppen moeten ze het ook doen. Anyway, ik ga echt niet meer terug naar dat spel, als dat is wat je impliceert.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bent niet de enige omdat 90% van de wow spelers over alles qq'en en "dreigen" te stoppen, maar vervolgens toch gewoon blijven spelen
Hoe bedoel je 'zo serieus'?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou je een spel dan zo serieus moeten nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |