je wordt steeds grover...mensen, dus ook mongooltjes, hebben een iq, een eq en een sq !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"Minder dan die mongooltjes zelf". Ik vind mongooltjes niet min, maar ze hebben een laag IQ. Dit verbeeld mooi de manier waarop Wilders met zijn kiezers omgaat. Vandaar de foto.
Het leek me duidelijk maar ik zie nu in waarom ik dit bij mijn eerste post had moeten uitleggen! Sorry
Je mag je mening hebben liefje. Zolang Wilders niet de meeste zeggenschap in Nederland heeft, that is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is gewoon een zwaktebod, klaar.
Het toont wel je manier van posten aan. Dus waar die foto nu werkelijk bij had kunnen horen staat ter discussie.
Ik zeg nergens dat ze geen iq hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:28 schreef cempexo het volgende:
[..]
je wordt steeds grover...mensen, dus ook mongooltjes, hebben een iq, een eq en een sq !!
Ik zeg dus: mensen, dus ook mongooltjes, hebben een iq, een eq en een sq !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je mag je mening hebben liefje. Zolang Wilders niet de meeste zeggenschap in Nederland heeft, that is.
Ik zeg dus: mensen, dus ook mongooltjes, hebben een iq, een eq en een sq !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze geen iq hebben
Ik zeg dus: mensen, dus ook mongooltjes, hebben een iq, een eq en een sq !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent een wilders stemmer zeker?
Flauw, om me zo van slag te brengen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je mag je mening hebben liefje. Zolang Wilders niet de meeste zeggenschap in Nederland heeft, that is.
Je bedoeld, domme vooroordelen spuien onder het mom dat je tegen domme vooroordelen bent?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef du_ke het volgende:
Laten we proberen het bij het onderwerp te houden.
Het hele Henk en Ingrid begrip vind ik vrij stupide eigenlijk. Maar jouw stelling is niet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bedoeld, domme vooroordelen spuien onder het mom dat je tegen domme vooroordelen bent?
de gemiddelde pvv stemmer heeft vooralsnog een lage opleiding.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:43 schreef Cherna het volgende:
Henk en Ingrid bestaan niet. Het is retoriek. PVV stemmers vind je in alle lagen van de bevolking.
marketing technisch is het geniaal. kracht van herhaling vooral, en het symbool voor de arme burger die steeds maar moet betalen voor de fouten van iedereen. niet dat dat met wilders anders wordt, maar het verkoopt wel lekker natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het hele Henk en Ingrid begrip vind ik vrij stupide eigenlijk. Maar jouw stelling is niet wat ik bedoel.
Daar zijn de meningen en cijfers nogal over verdeeld. Het is maar wat je liever wilt lezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de gemiddelde pvv stemmer heeft vooralsnog een lage opleiding.
Daarbij zegt de opleiding die iemand heeft gevolgd niet echt iets over zijn intellect en vermogen om de juiste politieke keuzes te maken. Of, zoals een universitair opgeleide vriendin van me tegen haar man zijn toen die ging stemmen met haar stempas: doe maar iets links.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen en cijfers nogal over verdeeld. Het is maar wat je liever wilt lezen.
Ik ben voor democratie en een samenleving waar iedereen mag stemmen. Ik weet alleen wel zeker dat je opleidingsniveau - als je het op groepsniveau bekijkt - een relatie heeft met je stemgedrag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Daarbij zegt de opleiding die iemand heeft gevolgd niet echt iets over zijn intellect en vermogen om de juiste politieke keuzes te maken. Of, zoals een universitair opgeleide vriendin van me tegen haar man zijn toen die ging stemmen met haar stempas: doe maar iets links.
Een groepsniveau heeft geen intelligentie, dat is onmeetbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik ben voor democratie en een samenleving waar iedereen mag stemmen. Ik weet alleen wel zeker dat je opleidingsniveau - als je het op groepsniveau bekijkt - een relatie heeft met je stemgedrag.
Je doet dit topic eer aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:15 schreef cempexo het volgende:
[..]
Een groepsniveau heeft geen intelligentie, dat is onmeetbaar.
Ik zal het je nog beter vertellen; Alles wat je hebt gedaan, doet en gaat doen, en alles wat je hebt gedacht, denkt en gaat denken heeft invloed op je (stem)gedrag. Opleidingsniveau is daar slechts een deel van en zeker niet (alleen) de doorslaggevende factor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik ben voor democratie en een samenleving waar iedereen mag stemmen. Ik weet alleen wel zeker dat je opleidingsniveau - als je het op groepsniveau bekijkt - een relatie heeft met je stemgedrag.
Wat wel een feit is, is dat de gemiddelde PVV stemmer geen flauw benul heeft waar de partij voor staat (behalve dan alle moslims ausradieren). Waarom zou je anders op zo'n volksmenner, backstabber en slinks populistje stemmen wanneer er keer op keer bewezen wordt dat die knakker een grote waffel heeft maar verder totaal geen inhoud en argumenten? Het enige wat die kwakzalver dan doet is zich terugtrekken (omdat ie geen argumenten heeft). Dan moet je toch wel enigszins autistisch zijn wil je willens en wetens op zo'n clown stemmen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de gemiddelde pvv stemmer heeft vooralsnog een lage opleiding.
Als je feiten plaatst zou ik graag een bron van jouw feiten zien of is je bron je dikke duim?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wat wel een feit is, is dat de gemiddelde PVV stemmer geen flauw benul heeft waar de partij voor staat (behalve dan alle moslims ausradieren). Waarom zou je anders op zo'n volksmenner, backstabber en slinks populistje stemmen wanneer er keer op keer bewezen wordt dat die knakker een grote waffel heeft maar verder totaal geen inhoud en argumenten? Het enige wat die kwakzalver dan doet is zich terugtrekken (omdat ie geen argumenten heeft). Dan moet je toch wel enigszins autistisch zijn wil je willens en wetens op zo'n clown stemmen.
Check de nieuws en die krantjes, atfu gekke kaas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je feiten plaatst zou ik graag een bron van jouw feiten zien of is je bron je dikke duim?
Ach, en de rest van je proza getuigt ook niet van veel bijzonders.
quote:PVV’er is jong, man en niet emotioneel
De PVV-stemmer wil gedurfd en uniek zijn, blijkt uit steekproef
Wel Reebok, geen Miele. Wel Wehkamp.nl, geen Hak. Wel autobladen, geen Bakker Bart. Hij houdt niet zo van gezellig babbelen met vrienden en buren. Hij vindt het niet zo belangrijk om dicht bij de natuur te zijn. Hij is geïnteresseerd in politiek. Hij houdt van gemakkelijk eten: snel en simpel, maar niet per se ongezond. Hij – het is vooral een hij – is jong, heeft een goede opleiding, een fulltimebaan en een hoog inkomen. Zie hier de PVV’er.
Een schets van de doorsnee PVV'er. Illustratie Y&R / Close&Counter
Alle onderzoeken naar de PVV kunnen de prullenbak in.
‘Creative company’ Young & Rubicam (Y&R) heeft een profiel van De PVV’er opgesteld op basis van een steekproef onder 1.500 Nederlanders, schrijft politiek redacteur Herman Staal. De PVV liep mee in onderzoek naar circa 1.000 merken. „De PVV is een opkomend merk, met een duidelijk profiel waar de meer innovatieve groepen zich toe aangetrokken voelen”, zegt Victoria van Keulen van Y&R.
Het bedrijf maakte een indeling van het electoraat en leefstijlen. De partij van Geert Wilders die in Den Haag en Almere meedoet aan de raadsverkiezingen, trekt vooral mannen die vallen onder de trefwoorden: nieuw, gedurfd en uniek. PVV en TON nemen een eigen nieuwe plek in, schrijft het bureau. Er horen woorden bij als ruig, arrogant, glamour en energiek bij. Buiten de cirkel van de PVV valt net de kwalificatie ‘heeft klasse/allure’.
Aanhangers van CDA en VVD komen in de cirkel van ‘traditiegetrouw en vooraanstaand’ terecht, die van PvdA, D66 en GroenLinks in de cirkel ‘sociaal en vriendelijk’. Smullen voor de campagneleiders.”
Het is toch niet te veel gevraagd om je feitenkennis met anderen te delen als je die zo stellig deponeert of wel?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Check de nieuws en die krantjes, atfu gekke kaas.
Verder was ik me er niet op bedacht dat ik proza schrijf op Fok!
Jouw kronkelige aannames interesseren mij geen hol Ahmed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Deze post geeft het idee dat je na een zin hebt opgehouden met lezen, wat je dus een Ingrid maakt.
Dus, Ingrid, wie ben je nou eigenlijk ?
Ach de stelling dat de gemiddelde stemmer op een partij niet weet waar die partij precies voor staat op enkele kernpunten na lijkt me wel vrij veilig hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je feiten plaatst zou ik graag een bron van jouw feiten zien of is je bron je dikke duim?
En toch reagerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jouw kronkelige aannames interesseren mij geen hol Ahmed.
Wat voor jouw feiten zijn hoeft dat niet voor mij te zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach de stelling dat de gemiddelde stemmer op een partij niet weet waar die partij precies voor staat op enkele kernpunten na lijkt me wel vrij veilig hoor.
Verbeterdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wat wel een feit is, is dat de gemiddelde stemmer geen flauw benul heeft waar zijn partij voor staat
Een feit is een feit. Anders zouden ze het wel een andere naam hebben gegeven. De interpretatie van een feit kan verschillen. Ik ben het met Duke eens, vrijwel niemand in Nederland stemt bewust op een partij na alle voors en tegens in de verschillende verkiezingsprogramma's tegen elkaar af te wegen. Enkele populistische kernpunten kan men nog wel onthouden, maar dan houdt het op. De bezoekersaantallen van stemwijzer.nl spreken wat dat betreft boekdelen. Op 25 puntjes denken wij allemaal wel een mening te hebben, maar de samenhang zien en echt nadenken over wat op de lange termijn goed is voor ons land, dat is maar weinigen gegeven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat voor jouw feiten zijn hoeft dat niet voor mij te zijn.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Deze post geeft het idee dat je na een zin hebt opgehouden met lezen, wat je dus een Ingrid maakt.
Dus, Ingrid, wie ben je nou eigenlijk ?
Waar blijf je nou met editten of is dat je wraak dat ik je laatst voor lul heb gezet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Check de nieuws en die krantjes, atfu gekke kaas.
Verder was ik me er niet op bedacht dat ik proza schrijf op Fok!
Met jou?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef du_ke het volgende:
Doorpraten hierover als je dat graag wilt aub in het FB topic.
DOE DAN OOK VAN ANDEREN VERWIJDEREN anders kom je niet geloofwaardig over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:21 schreef du_ke het volgende:
Ja met mij. Maar jullie willen dit toch niet proberen omdat je enkel wat wilt trollen. Verder geneuzel wordt verwijderd.
Allang gedaan, maar nogmaals FB als je hierover door wilt gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
DOE DAN OOK VAN ANDEREN VERWIJDEREN anders kom je niet geloofwaardig over.
Misschien snap je het nu in koeienletters
Mijn stukjes zijn ook weg hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
DOE DAN OOK VAN ANDEREN VERWIJDEREN anders kom je niet geloofwaardig over.
Misschien snap je het nu in koeienletters
Staat genoteerd....Betyar = Henk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben volgens diezelfde definities meer allochtoon dan jou, hoewel ik dat niet zo ervaar.
In ieder geval voldoe jij aan het profiel van Henk. Qua uiterlijk (wat ik van andere users heb vernomen), qua gedrag, en qua levensomstandigheden.
Liever in het hokje type "Henk" geduwd worden dan in het hokje type "Ronnie_Bravo/MLG".quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Staat genoteerd....Betyar = Henk.
Jij stemt pvv?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Liever in het hokje type "Henk" geduwd worden dan in het hokje type "Ronnie_Bravo/MLG".
Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Blijkbaaren hij heeft geen opleiding genoten, laag iq etcetc.
Dus ben ik geen Henk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jawel want Henk en Ingrid stemmen op de PVV.
[..]
Jawel want Henk en Ingrid zijn dom.
Wacht even.....Jij relateert een beroep aan dom of slim zijn? Dat is lekker slim van je.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jawel..doorsnee timmerman...met kindertjes en vrouwtje = Henk & Ingrid.
Dat zeg ik niet.... ik zeg alleen dat je een doorsnee PVV stemmer bent qua persoonlijke status. Een timmerman met vrouw en twee kindjes. Doorzon woning... hoe vaak ga je op vakantie? 1 of 2 keer?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Wacht even.....Jij relateert een beroep aan dom of slim zijn? Dat is lekker slim van je.
Jij kent mij persoonlijk? Verder Geen doorzonwoning want de keuken zit achter de woonkamer en het huis niet gebouwd in de wederopbouw jaren, we gingen gemiddeld de afgelopen 4 jaar zo'n 5 keer op vakantie. Wat wil je nog meer weten? Hoe meer je weet hoe verder ik van Henk en Ingrid af kom te staan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.... ik zeg alleen dat je een doorsnee PVV stemmer bent qua persoonlijke status. Een timmerman met vrouw en twee kindjes. Doorzon woning... hoe vaak ga je op vakantie? 1 of 2 keer?
Klinkt in mijn oren als Henk en Ingrid....alleen de keuken staat anders en je gaat wat minder op vakantie. Doen andere Henk en Ingrids het toch beter....quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij kent mij persoonlijk? Verder Geen doorzonwoning want de keuken zit achter de woonkamer en het huis niet gebouwd in de wederopbouw jaren, we gingen gemiddeld de afgelopen 4 jaar zo'n 5 keer op vakantie. Wat wil je nog meer weten? Hoe meer je weet hoe verder ik van Henk en Ingrid af kom te staan.
5x per jaar? Of 5x in 4 jaar?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij kent mij persoonlijk? Verder Geen doorzonwoning want de keuken zit achter de woonkamer en het huis niet gebouwd in de wederopbouw jaren, we gingen gemiddeld de afgelopen 4 jaar zo'n 5 keer op vakantie. Wat wil je nog meer weten? Hoe meer je weet hoe verder ik van Henk en Ingrid af kom te staan.
5 keer per jaar. Het huis staat ook niet in een Henk en Ingrid wijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klinkt in mijn oren als Henk en Ingrid....alleen de keuken staat anders en je gaat wat minder op vakantie. Doen andere Henk en Ingrids het toch beter....
En onder vakantie versta je een sta-caravan in Zeeland?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:20 schreef betyar het volgende:
[..]
5 keer per jaar. Het huis staat ook niet in een Henk en Ingrid wijk.
een modaal nederlands gezin lijkt mequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef romanstrijbos het volgende:
Door Wilders veel gebruikt als 'de perfecte pvv stemmer'. Maar wie zijn deze henk en ingrid nou eigenlijk? Ik zou graag horen wat andere mensen denken over henk en ingrid. Bestaan ze eigenlijk wel?
Ik ben benieuwd van meningen van mensen met zowel linkse als rechtse achtergronden.
Op de telegraaf staat:
'Henk en Ingrid vormen „het hart en de ruggengraat van de samenleving”. Ze wonen in een koophuis in een Vinex-wijk. De een werkt, de ander mogelijk parttime. Henk en Ingrid hebben een of twee kinderen die naar school gaan. Ze gaan een of twee keer per jaar op vakantie. Ze moeten echter de prijs betalen voor een falende overheid. '
Zijn er misschien mensen op dit forum die misschien wel een 'henk' of een 'ingrid' zijn?
Nee. Jij wel?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En onder vakantie versta je een sta-caravan in Zeeland?
of in Limburg of Duitslandquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En onder vakantie versta je een sta-caravan in Zeeland?
Nee. Vakantie is minimaal 1000km verderop.quote:
ik wel, heb het vroeger veel gedaan en was geweldig iedere keer weer, je hoeft niet zo ver te rijden en vaak erg mooi weerquote:
Definitie vakantie ligt aan het aantal kilometers?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Vakantie is minimaal 1000km verderop.
Ja. Ik moet op een afstand zijn waar ik de verpaupering van mijn eigen land niet meer ruik. Als de wind goed staat, dan kan dat vanaf 1000km.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Definitie vakantie ligt aan het aantal kilometers?
klets joh Nederland heeft van die mooie delenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Ik moet op een afstand zijn waar ik de verpaupering van mijn eigen land niet meer ruik. Als de wind goed staat, dan kan dat vanaf 1000km.
Dat klinkt als een Henk uitspraak.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Ik moet op een afstand zijn waar ik de verpaupering van mijn eigen land niet meer ruik. Als de wind goed staat, dan kan dat vanaf 1000km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |